عملیات نظامی "ثار(انتقام) شهدای قنیطره" بطور همزمان در 12 محور عملیاتی و با مشارکت بسیار وسیع یگانهای مختلف نظامی در حال اجرا بوده و محدود به مناطق تصرف شده نخواهد ماند.

گروه بین الملل مشرق - برای مخاطبان گزارش‌های تحولات سوریه، از آخرین تحولات میدانی جبهه «درعا و قنیطره» گزارش‌هایی رسیده است که مطالعه آن را به علاقه‌مندان "تحولات در صحنه" سوریه توصیه می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

تحولات میدانی جبهه جنوب سوریه (استانهای درعا و قنیطره)


تفاصیل عملیات نظامی "خونخواهی شهدای قنیطره"
عملیات نظامی ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن (دفاع وطنی ، حزب الله سوریه ، تیپ های فاطمیون و زینبیون  مقاومت اسلامی حزب الله) با عنوان "معرکه ثار شهداء القنیطره"(عملیات انتقام شهدای مقاومت در قنیطره) که از ساعات ابتدایی صبح دوشنبه گذشته در منطقه حائل میان استانهای دمشق ، درعا و قنیطره آغاز شده بود ، با پیشروی های وسیع و کوبنده و چشمگیر رزمندگان جبهه خودی در جریان است. (نکته قابل توجه ، علت نامگذاری این عملیات اشاره به واقعه ترور ناجوانمردانه گروهی از فرماندهان مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) و سردار شهید "محمد علی الله دادی" در منطقه "مزارع امل" استان قنیطره می باشد)

گزارش تصویری از روند عملیات نظامی ارتش سرویه و حزب الله در حاشیه استانهای قنیطره، درعا و دمشق

تازه ترین تحولات سوریه؛

هدف از اجرای این عملیات بشرح زیر می باشد:
1 – تامین امنیت مناطق حاشیه حنوبی و غربی شهر دمشق (غوطه غربیه)  و جداسازی آن از مناطق آلوده به حضور تروریستهای تکفیری ارتش آزاد و جبهه النصره و جبهه اسلامی در حاشیه شمال غربی استان درعا و شرق استان قنیطره (یکی از مهمترین طرحهای اتاق عملیات نظامی مشترک مستقر در "امان" پایتخت کشور "اردن" متشکل از افسران اطلاعاتی و نظامی کشورهای "آمریکا ، اسراییل ، عربستان سعودی ، قطر ، انگلیس ، فرانسه و اردن" اشغال شهر دمشق از طریق حمله گسترده زمینی یگانهای گروههای تروریستی "جبهه النصره، ارتش آزاد و جبهه اسلامی" از مرزهای اردن و فلسطین اشغالی با سوریه بود که با اجرای کامل این عملیات انشالله این طرح در نطفه ناکام خواهد ماند)

گزارش تصویری سانا از نبردها در دیرالعدس و درعا

تازه ترین تحولات سوریه؛

تازه ترین تحولات سوریه؛

2 –  انسداد مرزهای جنوبی سوریه از طریق باز پس گیری مناطق از دست رفته در استانهای درعا و قنیطره که طی ماههای اخیر در عملیاتهای منسجم تروریستها به اشغال آنها در آمده بود. بدین منظور ، در مرحله نخست "عملیات شهدای قنیطره" ، حملات یگانهای نظامی بر بازپس گیری ارتفاعات مهمی همچون "تل مرعی"، "تل عرید"، "تل المصیح"، " تل غشیم" و "تل الصیاد"، "تل صیاد" ، "تل الفاطمه" ، "تل القرین" ، "تل العلاقیات" و همچنین روستاهای اطراف آنها شامل "کناکر"، "سعسع"، "دیرماکر" ، "الدناجی" ، "غباغب" ،  "الهباریه" ، "دیرالعدس" هدف قرار گرفت و یکی پس از دیگری به کنترل کامل نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن در آمد.

تصاویر اختصاصی شبکه المنار از درگیری‌ها در الهباریه ، الدناجی و تل مرعی که منجر به تصرف این مناطق شد.

تازه ترین تحولات سوریه؛

تازه ترین تحولات سوریه؛

3 – ناکام گذاشتن نقشه تروریستهای تکفیری و اتاق عملیات نظامی مستقر در اردن و اسراییل برای تشکیل "کمربند امنیتی حائل" در مناطق مرزی کشور سوریه با فلسطین اشغالی بطور مشخص از منطقه قنیطره تا مرزهای جنوب لبنان و تشکیل نسل جدید "ارتش آنتوان لحد" (حسب فرمایش جناب سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر بمناسبت بزرگداشت شهدای سپاه و حزب الله در قنیطره) با استفاده از توان نظامی گروه های تروریستی تکفیری مانند ارتش آزاد ، جبهه النصره و جبهه اسلامی سوریه.

تازه ترین تحولات سوریه؛
نقشه تقریبی از منطقه حائل اسراییل در خاک کشور سوریه برای جلوگیری از بازپس گیری جولان اشغالی سوریه

گزارش تصویری رسانه های اسراییل از حضور آزادانه تروریستهای جبهه النصره در مرز مشترک سوریه و فلسطین اشغالی

در این عملیات صدها نفر از تروریستهای تکفیری به هلاکت رسیده و صدها نفر دیگر نیز بشدت زخمی شده اند که برای مداوا به بیمارستانهای کشور اردن و رژیم صهیونیستی منتقل شده اند. حجم شدید آتش توپخانه و موشکی ارتش سوریه و حزب الله و دقت اصابت بسیار بالای آنها به اهداف به حدی است که نیروهای گروه تروریستی ارتش آزاد برای چندمین بار از سایر گروههای تروریستی تکفیری مانند جبهه النصره (شعبه رسمی القاعده در سوریه) درخواست کمک کرده و جبهه النصره نیز صدها نفر نیروی نظامی و تسلیحات و مهمات فراوان را به مناطق درگیری منتقل کرده است.

تازه ترین تحولات سوریه؛

در این میان شدیدترین نبردها بر سر کنترل روستای "دیرالعدس" میان دو طرف رخ داد که پس از دو بار دست بدست شدن این منطقه ، نهایتا نیروهای ارتش سوریه و حزب الله موفق به باز پس گیری کامل و تثبیت موقعیت خود بر آن شدند. با ورود نیروهای ارتش و حزب الله به دیرالعدس و تثبیت موقعیت آن ، یگانهای مهندسی اقدام به خنثی سازی صدها بمب و تله انفجاری کار گذاشته شده از سوی تروریستهای تکفیری کردند . همزمان در تفتیش مقرهای تروریستها در این منطقه مقادیر فراوانی سلاح و مهمات ساخت آمریکا و اسراییل و اردن و عربستان سعودی و هدایای تدارکاتی از کشورهای امارات و عربستان سعودی و قطر کشف و ضبط گردید.

تازه ترین تحولات سوریه؛

کشف این حجم سلاح و مهمات و محموله های تدارکاتی از مقرهای تروریستها خود موید نقش برجسته و همزمان غرب و ارتجاع عربی در تدارک و پشتیبانی تروریستها برای نابودی مردم و کشور سوریه می باشد. اهمیت منطقه دیرالعدس که شاهد مقاومت شدید تروریستها پیش از سیطره ارتش بر آن بودیم ، به موقعیت ویژه جغرافیایی آن باز میگردد که محل تلاقی شمال غرب استان درعا به حاشیه شرقی استان قنیطره می باشد. علاوه بر آن این منطقه در مسیر ارتباطی و امدادی گروههای تروریستی مستقر در استان قنیطره از مسیر درعا قرار گرفته است.

تازه ترین تحولات سوریه؛

با سیطره یگانهای نظامی جبهه خودی بر این مناطق بلافاصله نبردها به مناطق دیگری که در نقشه عملیاتی ارتش سوریه هدف پاکسازی قرار دارند کشیده شد که از آن میان میتوان به روستاهای "کفرشمس"، "دیرالبخت"، "کفرنساج"، "سلطانه"، "المال" و "حمریت" اشاره کرد که کانون نبردهای شدید در 24 ساعت اخیر بوده است. در این نبردها دو طرف از انواع تسلیحات سنگین شامل توپ، تانک، نفربر ، خمپاره و ... استفاده کرده اند. لازم به ذکر است، گروههای تروریستی تکفیری مستقر در استانهای درعا و قنیطره از سوی آمریکا، عربستان، قطر، اردن و اسراییل به انواع تسلیحات سبک و سنگین و دریایی از مهمات تسلیح و تجهیز شده اند.

گلوله باران توپخانه ای مواضع ارتش سوریه و حزب الله در روستای آزاد شده کناکره از سوی تروریستها


تازه ترین تحولات سوریه؛

برخی منابع خبری تاکید کرده اند که عملیات نظامی "ثار(انتقام) شهدای قنیطره" بطور همزمان در 12 محور عملیاتی و با مشارکت بسیار وسیع یگانهای مختلف نظامی در حال اجرا بوده و محدود به مناطق تصرف شده نخواهد ماند. بلکه در باره های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و در چند مرحله کلیه مناطق تحت سیطره گروههای مختلف تروریستی (ارتش آزاد، جبهه النصره،جبهه اسلامی و ...) هدف پاکسازی قرار خواهند گرفت.

تازه ترین تحولات سوریه؛

در این عملیات یگان توپخانه و موشکی ارتش سوریه و حزب الله نقش بسیار مهمی در پشتیبانی از یگانهای عمل کننده زمینی در محاور مختلف عملیاتی ایفا کرده اند. این مهم با توجه به عدم حضور مناسب و گسترده بمب افکنهای نیروی هوایی ارتش سوریه (بدلیل وضعیت نامساعد جوی) بسیار قابل توجه و حساس بوده است.

بدیهی است در صورت بهبود وضعیت جوی و فعال شدن پشتیبانی هوایی در کنار پشتیبانی توپخانه و موشکی، بر سرعت پیشروی ها و شکستن خطوط دفاعی و تضعیف توان نظامی و ترابری گروههای تروریستی تکفیری مستقر در منطقه از طریق بمباران سنگین مواضع و خطوط نقل و انتقال تدارکات و امداد و انهدام مواضع آنها افزوده خواهد شد انشالله.

تازه ترین تحولات سوریه؛

تازه ترین تحولات سوریه؛

به موازات نبردها در محورهای مختلف عملیاتی، یک گروه از رزمندگان یگان ویژه حزب الله با نفوذ به مناطق تحت سیطره تروریستهای تکفیری جبهه النصره، اقدام به نصب و اجرای کمین محکمی علیه گروهی از عناصر این گروه تکفیری در روستای "المحجه" واقع در حاشیه شهر "الصنمین" در شمال درعا کردند. در این کمین ویژه کلیه 10 عضو جبهه النصره که همگی از اهالی شهر صنمین بودند به هلاکت رسیدند. گفتنی است بنابر اعتراف رسانه های وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره ، این تروریستها در حال عزیمت به مناطق درگیری در بخش شمال غربی درعا بودند که در کمین افتاده و جملگی به هلاکت رسیدند.

فیلم کمین محکم ارتش سوریه و حزب الله بر علیه تروریستهای النصره


اسامی تروریستهای به هلاکت رسیده:
محمد أمين موسى الذياب
 عبدالله يوسف الذياب
 بلال سليمان الذياب
أمين منصور عثمان الذياب
 محمد حسين الكلس
عبدالله محمد عارف الكلش
 محمد عبدو جبر
 محمد حمود العيد
 هاني قاسم
سعيد خيرو السبسبي

بازتابهای عملیات نظامی "خونخواهی شهدای قنیطره"
1 - یکی از برجسته ترین نکات عملیات اخیر ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن در حاشیه استانهای دمشق، درعا و قنیطره بازتاب رسانه ای حضور سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" در میان رزمندگان ارتش و دفاع وطنی (بسیج مردمی) و حزب الله سوریه، مجاهدین شیعه (تیپهای فاطمیون و زینبیون) و حزب الله لبنان بوده است.

تازه ترین تحولات سوریه؛

تنها دقایقی پس از انتشار تصویر سردار سلیمانی در یکی از رسانه های نزدیک به دفاع وطنی سوریه ، کلیه پایگاههای خبری – تحلیلی اعم از طرفداران یا مخالفان نظام سوریه اقدام به بازنشر گسترده آن کردند. حضور سردار سلیمانی با استقبال گسترده رسانه های محور مقاومت روبرو شده و آنرا نشانه ایستادگی قاطع ایران در کنار مردم سوریه و محور مقاومت در جبهه نبرد توامان با دشمن اسراییلی و تروریسم تکفیری ارزیابی کردند.

2 - واکنش اسراییل به عملیات شهدای قنیطره: ابراز نگرانی از حضور حزب الله ، بازگرداندن صلح بانان سازمان ملل!

در این میان رسانه های رژیم غاصب صهیونیستی با حساسیت ویژه و نگرانی رو به ازدیاد در حال رصد تحولات عملیات نظامی ارتش سوریه در منطقه قنیطره (مرز سوریه با فلسطین اشغالی) هستند. این رسانه ها با ابراز نگرانی گسترده از پاکسازی قنیطره از حضور تروریستهای تکفیری النصره و ارتش آزاد آن را در راستای مشترک سوریه ، حزب الله و ایران به جنایت ترور فرماندهان نظامی مقاومت و سپاه پاسداران و تجاوزهای مکرر هوایی و پشتیبانی گسترده ارتش اسراییل از تحرکات تروریستی گروههای تکفیری در استانهای جنوبی سوریه ارزیابی کرده اند.

تازه ترین تحولات سوریه؛

تازه ترین تحولات سوریه؛
ابراز نگرانی صهیونیستها از پاکسازی مرز سوریه با فلسطین اشغالی و استقرار ارتش سوریه و حزب الله در نزدیکی منطقه "جولان اشغالی سوریه" در حالی است که طی ماههای گذشته و پس از اشغال بخشهای قابل توجهی از استان جنوبی قنیطره (بیش از 80 درصد) از سوی تروریستها که با حمایت کامل نظامی ، اطلاعاتی ، درمانی و تدارکاتی ارتش و دولت اسراییل همراه بوده است ، ارتش اسراییل اقدام به جمع آوری نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد از منطقه حائل با مرزهای سوریه و انتقال آنها به اردوگاهی در عمق اراضی فلسطین اشغالی کرده و منطقه مرزی را بطور کامل و با طیب خاطر در اختیار گروههای تکفیری مانند جبهه النصره (شعبه القاعده در سوریه) و ارتش آزاد و جبهه اسلامی سوریه قرار داده بود و این گروهها نیز علاوه بر حفاظت از مرزهای فلسطین اشغالی ، اقدام به راه اندازی اردوگاههای آموزش نظامی در مناطق نزدیک مرز با فلسطین اشغالی کرده بودند!

تازه ترین تحولات سوریه؛

تازه ترین تحولات سوریه؛
صبح روز گذشته و در اولین واکنش، ارتش اسراییل طی درخواستی رسمی از سازمان ملل درخواست بازگشت نیروهای حافظ صلح این سازمان به منطقه حائل در مرزهای سوریه را داده و این نیروها از ظهر دیروز پس از استقرار در مراکز سابقشان ، اقدام به گشت زنی های در طول نوار مرز سوریه و فلسطین اشغالی کرده اند! لازم به ذکر است که چند ماه پیش عناصر گروه تروریستی جبهه النصره با هدف زمینه سازی برای خروج نیروهای صلح بان سازمان ملل از منطقه حائل مرزی سوریه و فلسطین اشغالی اقدام به ربایش دسته جمعی گروهی از صلح بانان کرده و با وساطت دولتهای قطر و اسراییل با دریافت "باج" اقدام به تحویل آنها به نمایندگان ارتش اسراییل در نقطه صفر مرزی این رژیم کرده بودند!

تازه ترین تحولات سوریه؛

3 – عملیات نظامی ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن در جبهات نبرد با تروریستها در حاشیه استانهای جنوبی دمشق ، درعا و قنیطره که با پیشروی های کوبنده و قاطع در کلیه محورهای عملیاتی موجب وارد آمدن تلفات سنگین و خسارات ویران کننده ای به سازمان رزم و روحیه معنوی تروریستهای تکفیری در این استانها شده است.

تلاشهای مکرر تروریستها برای ایستادگی در جبهه های نظامی و فریادهای مکرر کمک خواهی آنها از یکدیگر ، افزایش چشمگیر و تصاعدی آمار تلفات انسانی آنها در میادین نبرد و تشدید فشارهای نظامی ارتش سوریه و حزب الله برای پاکسازی مناطق اشغال شده ، موجب بوجود آمدن جنون روانی در میان نیروهای نظامی و رسانه های نزدیک به آنها شده است! همین امر موجب شد تا برای افزایش روحیه توحش نیروهای گروههای مختلف تروریستی اعم از ارتش آزاد و جبهه النصره ، دست به دو اقدام وحشیانه و مذبوحانه بزنند:

اقدام اول، انتشار گسترده تصاویر آرشیوی از پیکر شهدای درگیریهای سال گذشته ارتش سوریه به عنوان تلفات حزب الله و ارتش سوریه در همین زمینه بنابر مستندات موجود ، رسانه های تروریستها تصاویر آرشیوی از پیکر مطهر شهدای ارتش سوریه را بعنوان تلفات درگیریها در دیرالعدس و کفر شمس و سایر جبهات درگیری منتشر کرده اند. امری که از نگاه تیزبین فعالان رسانه ای مستقل وقایع سوریه به دور نماند و این فعالان با انتشار مستندات غیر قابل انکار پرده از تزویر رسانه های تروریستها بر انداختند.

تازه ترین تحولات سوریه؛

تازه ترین تحولات سوریه؛

اقدام دوم، انتشار بیانیه های مطبوعاتی پیرامون عملیات نظامی علیه ارتش سوریه و حزب الله و تولید آمارهای تقلبی و دروغین از تلفات آنها در راستای افزایش سطح روحیه در هم شکسته تروریستهای تکفیری مستقر در جبهات نبرد! در همین زمینه میتوان به ادعای گروه تروریستی جبهه النصره مبنی بر اسارت 30 نفر از نیروهای ارتش سوریه در یکی از محورهای عملیاتی  و یا به بیانیه یکی از گروهکهای وابسته به گروه تروریستی ارتش آزاد در زمینه اجرای کمین گسترده علیه گروه 40 نفره از رزمندگان حزب الله اشاره کرد که بدون انتشار کوچکترین مستندی مدعی شهادت کلیه آنها در اثر این کمین توهم آمیز شده است! امری که در بررسی های دقیق کذب آن آشکار شده است.

تازه ترین تحولات سوریه؛

تازه ترین تحولات سوریه؛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    نصر من الله وفتح قریب ..... الله اکبر ... الله اکبر جبهه ی تروریست ها در جنوب سوریه در حال فروپاشی کامل است. الله اکبر ....الله اکبر
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    به اذن خداوند منان و با وحدت شیعه و سنی پیروزی مسلمانان نزدیک است....
  • وحید ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    مقاومت ان شا الله پیروز است.
  • حسین ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    با تشکر فراوان از مشرق عزیز و دعا برای رزمندگان
  • سید محمد ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    جز دعا کردن کار دیگری از دستم بر نمی آید....انشا الله پیروزی نزدیک است
  • احسان ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    تا آخرین لحظه در کنار ملت دولت و ارتش سوریه می مانیم تا آخرین لحظه
  • علي ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    ديگه حالم از گزارش هاي سوريه به هم ميخوره سقوط كرد به درك، سقوط نكرد هم به جهنم
  • كورش ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    ارتش سوريه ونيروهاي حزب اله نبايد فرصت استراحت وتجديد قوا به تروريستها رابدن
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    غربی ها و خصوصا انگلیس ، همیشه پشت و پناه و حامی صهیونیست ها بوده اند و تا آخر هم خواهند بود اما غرب دیگر آن غرب پرقدرت نیست . آمارها گواهی می دهند که غرب در سرازیزی افتاده ، گاهی با مسکن بهبود پیدا می کند اما قطعا مرضش درمان ندارد . در این شرایط دیگر نمی توانند مثل دهه های پیش ، پشت اسراییل را پر کنند ، همچنین کشورهای مستعمره غرب مثل اردن که وظیفه حفاظت از صهیونیست ها را دارند هم نمی توانند مثل دهه های پیش به تکیه گاه غربی خود تکیه کنند . شاید حرامیان تکفیری ، آخرین حربه صهیونیست ها باشند که این رویایشان هم رو به سراب است . مرز ترکیه که در شمال رو به بازپسگیری است که یک فاجعه صددرصد برایشان خواهد بود ، در جنوب هم با بازپس گیری حاره که انشاله نزدیک است و نصب مجدد پدافند ، تفریح نیروی هوایی اسراییل بر فراز خاک سوریه پایان می پذیرد . در این شرایط احتمال خیلی زیادی وجود دارد که صهیونیست ها باز هم دست به کار احمقانه ای بزنند . حواسمان جمع باشد . صهیونیستها آخرین برگ های آس خود را رو خواهند کرد ، هر چند هیچ غلطی نمی توانند بکنند اما هوشیار باشیم که عزیزی رو زبونم لال از دست ندیم .
  • عباس م 61 ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اقا ایرانی ها چرا نمیرن با جنگنده هاشون اردوگاههای اینارو بمباران کنند.
  • یاسر ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    به امید شکست سراسری تروریست ها
  • مهندس م ش ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    عالی‌ بود. حزب‌الله و ارتش لبنان باید خیلی‌ مواظب باشند چون تروریست‌ها برای انتقام اقدام به بمبگذاریهای مخرب و خطرناک در لبنان خواهند کرد تا حزب‌الله را تضعیف کنند و مردم لبنان را علیه حزب‌الله شاکی‌ کنند.
  • ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    مسئولين عزيز وگرامي نظاميان نظام مقدس جمهوري اسلامي را به حضرت صديقهء كبري فاطمة الزهرا ام ابيها ع قسم ميدهم :مقداري از اين موشكهاي زلزال بارشي رو براي سوريها وحزب الله وشيعيان مظلوم يمن بفرستيد وهم تأثير ميداني آنهارا عملا مشاهده كنيد وهم اين النصره و القاعده وداعش جمعا كافر را يكجا به درك بفرستيد ! وقتي امريكا وعربستان و امارتك مرتجعه عربي وقطر كوچولو سيل كمكها را براي اين كفار ملحد ميفرستند ! ما چرا به برادرانمان كمك تسليحاتي نكنيم ؟
  • SMM ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ذکر جزئیات در نقشه ها بی نظیر و واقعا کامل بود، موفق باشید
  • بنده خدا ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خداوندا رزمندگان اسلام را حفظ و بر جاهلان کثیف و دست نشانده غرب پیروز گردان
  • سیدعباس قاسمی ازتربت حیدریه09153327480 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    باتشکر از مشرق که اینگونه علاقمندان به جبهه مقاومت اسلامی را در جریان مسایل قرار میدهد و برای ما ایرانیها همین افتخار بس که سرداران ولایتی همچون حاج قاسم سلیمانی پیش تاز مقدم جبهه مقاومتند چنین سردارانی هستند که اقتدار و عظمت به ایران و ایرانی داده اند به امید پیروزی کامل اسلام و مسلمین و نابودی اسراییل و امریکا و ارتجا عرب و مزدوران تروریست آنها
  • hossein ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ba omide khoda to ham ba zodiyazod miree ba hamun jahanam
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    انتقام شهدای قنیطره خصوصا سردار ایرانی تنها بلا بازپس گیری کامل بلندیهای جولان ممکن است برادران حزب اللهی لطفا عزت را به پاسپورت ایرانی بازگردانید
  • جواد ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حجب زمانه اي شده است. مردم بي فكر و جاهل اردن عليه تروريستها تظاهرات مي كنند ، ولي شاه و حكومت اردن انها را آموزش مي دهد و زخمي هاي آنها را درمان ميكند. واقعا بايد به فرمايش پيامبر اكرم (ص ) بسيار افتخار نمود و به آن تفكر كرد و عمل : " لحظه اي تفكر ارزشمندتر از هفتاد سال عبادت است . "
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خخخخخخخخخ تو اعلامیه 3 روز پیش گفتن اعلام می کنیم اسامی کشته های حزب الله و ایران رو کو پس ؟ خالی بندی هم حدی داره. حزب الله که میگه کمین زدیم بلافاصله یا فیلم و یا عکسش رو منتشر می کنه چون حقیقت داره و شماها مدام تخیل می زنید
  • ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حاج قاسم دیگه وقتش داره میرسه دستور جهاد رهبرم
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    شما الاغ تشریف داری تقصیر ماست!!!!!
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو.....د !!!!
  • حسین ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    علی خان،تنها مثبتو من بهت دادم چون نظرتو گفتی. ولی یکم فکر کن... نگو اگه سقوط کرد به درک و جهنم و از این حرفا،چون اگه سقوط کنه بعدش نوبت منوتو و کشورمونه،کما اینکه شاید خبر داشته باشی همین الانش هم کما بیش جسته و گریخته اینور اونور کشور یه تعداد طرفدار هم دارن مخالفای دولت بشار اسد و یه سری درگیری مرزی کوچک هم داشتیم،شایدم خبر نداشته باشی ولی یه سرچ کوچیک تو اینترنت این واقعیاتو بهت نشون میده... خواهشا ادای روشن فکرها رو هم در نیارین و بگین که چرا مردم سوریه کشته بشن تا ما در امان بمونیم،چون ایران هم کم کشته نداده تو این جنگ... امیدوارم مشرق اینو منتشر کنه تو هم بخونیش...
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    این تکفیریهای خبیث مثل زنان فاحشه خود را در میان غیر نظامیان پنهان میکنند تا در اثر بمباران زنان و کودکان کشته شوند
  • حسین ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    علی خان،تنها مثبتو من بهت دادم چون نظرتو گفتی. ولی یکم فکر کن... نگو اگه سقوط کرد به درک و جهنم و از این حرفا،چون اگه سقوط کنه بعدش نوبت منوتو و کشورمونه،کما اینکه شاید خبر داشته باشی همین الانش هم کما بیش جسته و گریخته اینور اونور کشور یه تعداد طرفدار هم دارن مخالفای دولت بشار اسد و یه سری درگیری مرزی کوچک هم داشتیم،شایدم خبر نداشته باشی ولی یه سرچ کوچیک تو اینترنت این واقعیاتو بهت نشون میده... خواهشا ادای روشن فکرها رو هم در نیارین و بگین که چرا مردم سوریه کشته بشن تا ما در امان بمونیم،چون ایران هم کم کشته نداده تو این جنگ... امیدوارم مشرق اینو منتشر کنه تو هم بخونیش...
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    درود و رحمت خدا بر مجاهدان راه حق
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    جسارتا وبا احترام به ارتش سوریه عملیات دیر العدس رو فقط برو بچه های فاطمیون انجام دادند که متاسفانه تبعیض ملیتی هیچ جا ول کنشون نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس