کد خبر 387510
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

رژیم صهیونیستی همواره از ادامه تبعات تجاوزات خود به قنیطره و هدف قرار دادن مواضع حزب الله که در پی آن 6 تن از رزمندگان حزب الله بشهادت رسیدند، برغم پاسخ مقتدرانه حزب الله به این تجاوز، نگران است.

به گزارش مشرق، "اور هیلر" تحلیلگر مسائل نظامی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "حزب الله بی درنگ به عملیات اسرائیل در اراضی سوریه پاسخ داد."
وی افزود: "موشکهای کورنت حزب الله، 5 خودروی نظامی اسرائیل را به آتش کشیدند. حزب الله دقیقا در همان ساعتی که اسرائیل به مواضع حزب الله حمله کرد، کاروان نظامی اسرائیل را هدف قرار داد."
با این حال "رازی برکائی" تحلیلگر مسائل سیاسی کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "از نظر من پاسخ حزب الله به عملیات قنیطره تمام شده است، اما پاسخ ایران هنوز صورت نگرفته و باید منتظر رویدادهای غافلگیر کننده از سوی ایران باشیم."
وی افزود: "پاسخ ایران در مرزهای شمالی نخواهد بود بلکه از طریق هدف قرار دادن کنسولگری های اسرائیل و دیگر مراکز آن در نقاط مختلف جهان می باشد."
گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی همزمان با پخش تصاویری از محل هدف قرار دادن خودروهای ارتش این رژیم  اظهار داشت: "ارتش اسرائیل عملیات تقویت محلی را که نظامیان اسرائیلی در آن کشته شدند به پایان رساند.راههای ارتباطی با روستای الغجر در مزارع شبعا توسط موانع بتنی تقویت شد. یگانهایی از ارتش اسرائیل در روستای الغجر مستقر شدند. ارتش اسرائیل و پناهگاهها در این منطقه به حالت آماده باش درآمده است."
وی افزود: "طی روزهای گذشته تعدادی از وزرا و نمایندگان کنست از الجلیل بازدید کردند اما هیچ یک وارد روستای الغجر نشدند."
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    یا یه ...نخورین،اگرم خوردین،اینقدر ترسو بازی در نیارین
  • SMM ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    چیزی که عوض داره گله نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس