رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون گفت: پورمحمدی هم که مشکلات ما را می‌داند، حاضر نیست پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، ترابیان از زیر بار نرفتن سرافراز، رئیس جدید صدا و سیما برای قراردادی که این سازمان با فدراسیون فوتبال بسته خبر داد: متاسفانه رییس جدید سازمان زیر قراردادی زده که چند ماه پیش این سازمان بابت حق‌پخش تلویزیونی با فدراسیون فوتبال بسته است. به مبلغی که صدا و سیما می‌خواست بابت حق پخش بدهد اعتراض داشتیم و حالا این از عجایب است که رئیس جدید سازمان حتی حاضر نیست‌‌ همان مبلغ را هم به فوتبال بدهد. این را هم باید بگویم که صدا و سیما هنوز یک ریال بابت حق پخش به ما نداده تا آن را بین باشگاه‌ها پخش کنیم و در این شرایط طبیعی است که باشگاه‌ها از اینکه هنوز نتواسته‌اند حقشان را بگیرند ناراحت باشند.

او ادامه داد: ما هرچقدر این مدت تلاش کردیم، نتوانسته‌ایم جلسه‌ای با آقای سرافراز برگزار کنیم. سازمان صدا و سیما اصلا حاضر نیست ما صحبت کند و در این شرایط دستمان به جایی بند نیست. برای من جالب است که آقای پورمحمدی، معاون ایشان که شرایط فوتبال را به خوبی درک می‌کند هم حاضر نیست کمی به فدراسیون فوتبال کند. ما بار‌ها از ایشان خواسته‌ایم با رئیس صدا و سیما صحبت کند اما هربار پاسخ منفی شنیده‌ایم.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه علی کفاشیان اعلام کرده با این شرایط مالی کل فوتبال و به خصوص فدراسیون فوتبال به مشکل می‌خورد هم گفت: صحبت‌های آقای کفاشیان درست است، چون به هر حال هزینه‌های فدراسیون بسیار بالا است و از هر فدراسیون دیگری بیشتر است. ما نمی‌توانیم با گرفتن چند اسپانسر تمام مشکلات را حل کنیم و نیاز است نهادهای دیگر هم به فوتبال نگاه ویژه‌ای داشته باشند. با این شرایط به مشکل خواهیم خورد و نه تنها فدراسیون فوتبال، بلکه کل باشگاه‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبروخواهند شد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس