کد خبر 371257
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

رييس سابق کميته‌ فوتسال با بيان اين که سفر برزيل به ايران براي انجام بازي‌هاي تدارکاتي لغو شد، گفت: به دليل پيدا نشدن اسپانسر اين فرصت بسيار خوب را از دست داديم.

به گزارش مشرق، عباس ترابیان با اعلام این مطلب، اظهار کرد: سفر تیم ملی فوتسال به ایران و انجام بازی‌های تدارکاتی با این تیم فرصت بسیار خوبی بود که متاسفانه آن را به دلیل پیدا نشدن اسپانسر از دست دادیم. بازی با تیم‌های قدرتمند همچون برزیل می توانست کمک بسیار خوبی برای تیم ملی فوتسال باشد و در شرایط حال حاضر که انتقادات زیادی از تیم ملی می‌شود این دیدار می توانست به پیدا شدن نقاط ضعف و قوت تیم ملی کمک زیادی کند و بازیکنان را به خودباروی برساند.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال افزود: ما به دنبال اسپانسر بودیم و حتی با یکی، دو اسپانسر نیز به توافقات ضمنی رسیدیم، اما در لحظات آخر جا زدند. متاسفانه از آنجا که بودجه های تبلیغاتی کم شده اسپانسرها ترجیح می‌دهند که همان مقدار را در فوتبال هزینه کنند. به نوعی فوتبال مزاحم فوتسال شده است و نمی گذارد کسی در این رشته سرمایه‌گذاری کند.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا در سال آینده اگر توانستیم اسپانسری پیدا کنیم تیم ملی فوتسال برزیل را به ایران دعوت کنیم.

ترابیان در خصوص اظهار نظر رییس کمیته‌ فوتسال مبنی بر این که اگر ترابیان به فکر پیدا کردن اسپانسر است، قید این موضوع را بزند، گفت: او نظر خود را بیان کرده. من خیلی کاری با نظر وی ندارم. به جای این حرف‌ها بهتر بود راهکاری اندیشیده شود. ما راجع به تیم اول دنیا صحبت می‌کنیم نه این که بخواهیم تیم‌های ضعیف را به ایران دعوت کنیم. هر چیزی قیمت خودش را دارد اگر راجع به برزیل صحبت می‌کنیم باید بهای آن را نیز بپردازیم.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال درباره این که مشکل عدم پخش زنده تلویزیونی لیگ برتر فوتسال تاثیر زیادی در بی‌میلی اسپانسرها در سرمایه‌گذاری در این رشته دارد، گفت: متاسفانه برخی از دوستان تلویزیون را بد عادت کرده‌اند، چرا که خیلی راحت برای پخش بازی‌ها به تلویزیون پول می‌دهند، در حالی که این موضوع خلاف است، ما قبلا از این چیزها نداشتیم. معتقدم صداوسیما نباید مشکلات مالی خود را به وسیله ورزش رفع و رجوع کند، چرا که ورزش باعث نشاط و شادابی مردم می‌شود نه این که بخواهد منبع درآمدی برای آنها باشد.

وی درباره بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال گواتمالا نیز گفت: به گواتمالا جواب رد دادیم، چرا که دوستان در کمیته‌ فوتسال با این موضوع مخالفت کردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس