کد خبر 381479
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوز اسرائیلی به جنوب سوریه و شهادت چند رزمنده حزب‌الله تاکید کرد خون این شهدا مژده پیروزی حتمی بر دشمن صهیونیستی را به همراه دارد.حماس نیز اعلام کرد خون در نهایت پیروز است.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت چند تن از اعضای حزب‌الله در تجاوز یکشنبه (دیروز) اسرائیل به قنیطره سوریه اعلام کرد خون شهدای حزب‌الله مژده پیروزی فلسطین و ملت عرب و اسلام است.

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، در بیانیه جهاد آمده است: برادران مجاهد ما در راه خط مقاومت بیدارند و  به وظیفه مبارک جهادی خود در دفاع از اراضی اشغال‌شده عربی با هدف در هم شکستن رژیم اشغالگر عمل می‌کنند همانگونه که در جنوب لبنان این کار را انجام دادند.

جهاد اسلامی بر ادامه روش مقاومت به عنوان تنها راه مبارزه با دشمن صهیونیستی تاکید کرد. این جنبش همچنین به حزب‌الله و خانواده‌های شهدای آنها تبریک گفت و بر ادامه صفی واحد برای مقابله با دشمن اشغالگر تاکید کرد.

حماس: ترور فرماندهان حزب‌الله، بازی با خون بود

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس نیز در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: حماس هدف قرار دادن تعدادی از فرماندهان حزب‌الله را محکوم می‌کند و آن را از جمله تلاش‌های بیهوده اسرائیل برای بر هم زدن آرامش منطقه می‌داند.

«صلاح البردویل» دیگر عضو حماس نیز گفت: عملیات ترور اسرائیلی ، شکلی از اشکال بازی با خون بود که در باشگاه قمار انتخابات اسرائیل و در میان شکست سیاسی و اخلاقی انجام شد، شکست‌هایی که جز ائتلاف‌های بزدلانه در منطقه آن را نمی‌پوشاند.

وی تاکید کرد خون پیروز است و قماربازان به اهداف خود نخواهند رسید.

جنگنده‌های اسرائیلی دیروز دو فروند موشک در قنیطره سوریه شلیک کردند که در اثر آن 6 تن از اعضای حزب‌الله از جمله «جهاد مغنیه» فرزند «عماد مغنیه» به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصطفوی ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    واقعا درسته دیشب هم در شبکه العالم کارشناسان نظامی سوری همین نظر رو داشتند و معتقد بودند "اسرائیل در حال بازی و قمار با آتش است و اگر جنگی در بگیرد اسرائیل به زوال نهایی نزدیک خواهد شد." ان شا الله
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    مشرق کبابمون کردی از صبح تا حالا....خاطرات کودکیم وزمان جنگ برام تازه شد یا صاحب الزمان عجل ظهورک
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    موشک جواب موشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس