کد خبر 381367
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

روزنامه نگار سرشناس جهان عرب در تحلیلی با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرماندهان حزب الله در جنوب سوریه تاکید کرد که حزب الله آماده پاسخ است.

به گزارش مشرق، «عبدالباری عطوان» روزنامه‌نگار سرشناس جهان عرب در تحلیلی در نشریه «رای الیوم» با اشاره به حمله روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در جنوب سوریه تاکید کرد که حزب الله آماده پاسخ است.

وی با اشاره به اینکه این حمله در شرایطی روی داده که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دو روز قبل تهدید کرد که حزب الله در نبرد بعدی به سوی الجلیل(در شمال سرزمین‌های اشغالی) حمله خواهد کرد، تصریح کرد که فرماندهان ارشد حزب الله پس از این حمله نشستی اضطراری درباره چگونگی پاسخ به رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

عطوان با اشاره به اینکه درخواست‌های زیادی از حزب‌الله برای پاسخ به این حمله مطرح شده است، تاکید کرد که بعید نیست فرماندهان حزب الله به این درخواست پاسخ مثبت بدهند.

روز گذشته یک بالگرد رژیم صهیونیستی دو فروند موشک به منطقه «قنیطره» در خاک سوریه شلیک کرد و تعدادی از افراد حاضر در منطقه را مورد هدف قرار داد.

ساعتی بعد اعلام شد که «جهاد مغنیه»، فرزند عماد مغنیه، فرمانده نامدار حزب‌الله در این حمله به شهادت رسیده است. حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای تعداد شهدای خود را 6 نفر اعلام کرد که جهاد مغنیه یکی از آنان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس