کد خبر 379707
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

برنامه همراه «من شارلی هستم» یا Je Suis Charlie که برای گوشی‌های آیفون طراحی شده به علت پشتیبانی شرکت اپل مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، مشبل نوشت: بعد از رویدادهای تروریستی گسترده در فرانسه و تظاهرات پاریس در محکومیت این اقدامات برنامه‌ای همراه نیز به همین منظور طراحی شده است.

این برنامه برای عرضه در فروشگاه همراه اپل ثبت شد و از آنجا که تایید هر برنامه توسط این شرکت بین 10 تا 15 روز زمان می برد، طراحان آن با ارسال ایمیلی برای تیم کوک مدیر عامل اپل خواستار تایید سریع برنامه مذکور با توجه به شرایط خاص و اهداف این برنامه شدند.

تیم کوک نیز به این نامه واکنش مثبتی نشان داد و آن را در ابتدای فهرست برنامه های مورد بررسی برای تایید قرار دادو در نتیجه برنامه یاد شده به سرعت در دسترس کاربران علاقمند قرار گرفت.

سرعت عمل اپل در این مورد خاص تا بدان حد زیاد بود که تنها 10 دقیقه بعد از ارسال ایمیل تیم طراح برنامه من شارلی هستم، برنامه آنها از طریق فروشگاه برنامه های همراه اپل در دسترس قرار گرفت.

برنامه رایگان مذکور توسط یک شرکت فرانسوی طراحی شده و به کاربرانش در سراسر جهان امکان می دهد تا با مردم فرانسه و بازماندگان رویدادهای تروریستی این کشور اظهار همدردی کنند.

بعد از نصب و راه اندازی این برنامه نقشه جغرافیایی محل سکونت کاربران در دسترس قرار می گیرد و نشانگری تعداد افرادی را که این برنامه را نصب کرده اند به نمایش می گذارد. این افراد با یک دست مشت شده که قلمی را می فشارد نمایش داده می شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس