کد خبر 378641
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

مردم هرمزگان در هفت روز برگزاری نمایشگاه بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت فروش یارانه‌ای و آزاد خرید کردند.

به گزارش مشرق، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان روز19 دی ماه، پس از پایان دوازدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال اعلام کرد: مردم هرمزگان در 7 روز برگزاری نمایشگاه بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت فروش یارانه ای و آزاد خرید کردند.

علیرضا درویش نژاد ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم استان  در نمایشگاه کتاب افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه نزدیک به 323 هزار و 800 نفر از سراسر استان از سطوح، اقشار و صنوف مختلف از این رویداد بزرگ فرهنگی بازدید کردند.

وی اضافه کرد:‌ از مجموع 13 میلیارد و 500 میلیون ریال خرید، ‌چهار میلیارد و 500 میلیون ریال آن از طریق بن کارت یارانه ای و مابقی بصورت آزاد توسط مردم از دوازدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خریداری شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: استقبال مردم از نمایشگاه به گونه ای بود که در روز آخر با کمبود بن کارت یارانه ای مواجه شدیم و همچنین تعدادی از ناشران، کتاب های خود را قبل از پایان نمایشگاه به اتمام رساندند.

وی یاد آور شد: نمایشگاه کتاب استان هرمزگان در ارزیابی نهایی همیشه جز استان های برتر به لحاظ استقبال و فروش کتاب بوده است و امسال نیز ارزیابی های موجود بسیار خوب و امیدوار کننده است.

درویش نژاد یادآور شد: نمایشگاه دوازدهم نسبت به دوره های گذشته به لحاظ کیفی و کمی از وِیژگی های بسیار خوبی برخوردار بود که شامل: بیش از 20 برنامه متنوع بخش جنبی، غرفه فروشگاه متمرکز، عفاف و حجاب، خلیج فارس، پیامبر اعظم، حضور انجمن های مختلف و …می باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از یاریگران و حامیان برگزاری این رویداد بزرگ گفت: جا دارد علاوه بر تشکر از مردم فرهنگ دوست هرمزگان، از همه ادارات و سازمان های به ویژه استاندار هرمزگان و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران  و همه ناشران شرکت کننده تقدیر نمایم.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان 19 دی ماه  به کار خود پایان داد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس