مدیر سازمان چاپ و انتشارات اسراء گفت: نشر اسرا در سال ۹۳، ۷ عنوان کتاب جدید وارد بازار کتاب کرده است که مهم‌ترین آنها تسنیم جلدهای ۳۳ و ۳۴ و رحیق مختوم جلدهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین، مصطفی امرایی درباره حضور نشر اسرا در نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین گفت: نشر اسراء در دوره‌های گذشته این نمایشگاه حضور داشته است و در نمایشگاه امسال نیز با مجموعه تالیفات حضرت آیت الله جوادی آملی در دو بخش مکتوب و دیجیتال ورود پیدا کرده است.

وی افزود: نشر اسرا در سال 93، 7 عنوان کتاب جدید وارد بازار کتاب کرده است که یکی از این عناوین شامل جلد سی و سوم کتاب تسنیم نوشته آیت الله جوادی آملی است که به تفسیر سوره مبارکه انفال از آیه 64 تا آخر و سوره مبارکه توبه از ابتدا تا آیه 38 پرداخته است.

مدیر سازمان چاپ و انتشارات اسراء بیان کرد: جلد سی و چهارم کتاب «تسنیم» آیت‌الله جوادی آملی که به تفسیر آیات 38 تا 78 سوره «توبه» اختصاص دارد و در 672 صفحه در 3 هزار نسخه به چاپ رسیده است یکی دیگر از عناوین کتاب‌های نشر اسرا است.

امرایی عنوان کرد: رحیق مختوم جلدهای 11، 12 و 13، رساله الولایه، خانواده متعادل، بر بال اعتکاف، ارزش کار و کرامت کارگر در اسلام و فاطمه (س) اسوه بشر دیگر عناوین کتاب‌های نشر اسرا در سال 93 است.

وی درباره اجرای طرح مطالعات منظومه‌ای علوم اسلامی موسوم به ملکوت گفت: تدوین سیر مطالعاتی در آثار آیت الله جوادی آملی، توجه به مبانی تحول در سبک زندگی ایمانی، اعتلای فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح علمی و قرآنی عموم جامعه از اهدا این طرح است.

مدیر سازمان چاپ و انتشارات اسراء تصریح کرد: بخشی از کتب منتشر شده در نشر اسرا به صورت دیجیتال در دسترس علاقمندان قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به مجموعه تفسیر ترتیبی قرآن به نام تسنیم و سلسله مباحث موضوعی با نام لسان صدق اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس