کد خبر 377856
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

رسانه های عراقی از جنایت جدید تروریستهای تکفیری خبر دادند که طی آن یک عروس و داماد به ضرب گلوله آنها کشته شدند.

به گزارش مشرق، تروریستهای تکفیری با ارتکاب جنایات هولناک نشان داده اند به هیچ کس رحم نمی کنند، نه مراسم عزا و سوگواری از شر شرارتهایشان در امان است و نه مجلس عروسی و شادی مردم، مزدوران خارجی امروز در یک جنایت وحشیانه، مجلس عروسی را در جنوب موصل به عزا تبدیل کرده و عروس و دامادی را که آماده آغاز زندگی مشترکشان می شدند، به کام مرگ کشاندند.

بر اساس گزارش الفرات، تروریستهای داعشی، امروز سه شنبه، به سوی یک مجلس عروسی در جنوب موصل حمله ور شدند و داماد و عروس را به ضرب گلوله کشتند، یکی از اقوام عروس و داماد هم در این جنایت زشت زخمی شد.

تروریستهای تکفیری این جنایت را در ناحیه القیاره در جنوب موصل مرتکب شدند. تکفیریها پس از سیطره بر شهر موصل، به قتل شهروندان از طیفها و مذاهب مختلف دست می زنند، آنها همچنین بدون توجه به پیامدهای جنایات وحشیانه خود، به آتش زدن مساجد، کلیساها و انفجار آثار باستانی و مراقد انبیاء و علمای دینی و همچنین به تعرض به زنان و غارت اموال ادامه می دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    خاک بر سر اینهمه ارتش وائتلاف قمپزمند که از پس این وحوش بر نمیاند این شکارچیهای ایرانی رو بفرستید بجای بز و آهو وپلنگ این گونه های نادر رو شکار کنند
  • ناشناس ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    يعني حيوون با جنس خودش همچين رفتاري نداره كه اينا دارن . يهودي هاي مسلمان نما. بي راه نيست كه در قرآن مجيد آمده است : بدترين دشمنان شما يهوديان هستند. داعش كه تمامي خط و خطوطشو از يهود ميگيره و يهود داره اونو مسلح ميكنه مصداق همين آيه مباركه قرآنه.
  • ناشناس ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    خاک توی سر عراقی های موصلی بی غیرت جلوی اینها نمی گیرند
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اگه عراقى ها با هم متحد بودند و پشت هم رو خالى نمى كردند الان اين شرايط اسفناك رو نداشتن دشمن رو به خانه راه دادن نتيجه اش همينه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس