فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار به فروش دو میلیارد و 900 میلیون تومانی دست یافت و «چند متر مکعب عشق» جمشید محمودی نیز 51 میلیون تومان به فروش رسید.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار تا پایان روز پنج‌شنبه 4 دی ماه به فروشی بالغ بر 2 میلیارد و 900 تومان دست یافت.

علی سرتیپی مدیرعامل مؤسسه فیلم ایران فروش این فیلم را در تهران یک میلیارد و 250 میلیون تومان و در شهرستان یک میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: علاوه بر تهران و شهرستان این فیلم در اکران‌های جنبی و دانشگاهی نیز 300 میلیون تومان به فروش رسیده است و هم اکنون 75 سینما به سرگروهی سینما آزادی در اختیار دارد.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «آنچه مردم در مورد زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور نیز فروش خود را به مرز یک میلیارد تومان نزدیک کرد.

این در حالی است که آخرین ساخته قربان محمدپور در تهران 670 میلیون تومان و در شهرستان 250 میلیون تومان از گیشه را نصیب خود کرده و در حال حاضر 35 سینما به سرگروهی سینما قدس در اختیار دارد.

همچنین عبدالله علیخانی مدیرعامل مؤسسه پویا فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، فروش فیلم سینمایی مستانه را تا پایان روز پنج‌شنبه 4 دی ماه 340 میلیون تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، «خانه کنار ابرها» ساخته سیدجلال دهقانی اشکذری نیز طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به 5 میلیون فروش دست یافت.

این فیلم در حال حاضر 9 سینما در اختیار دارد و سینمای استقلال را به عنوان سرگروه خود برگزیده است و اما فیلم سینمایی «چندمترمکعب عشق» ساخته جمشید محمودی نیز طی 7 روز اکران به فروش 51 میلیون تومانی دست یافت.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری فروش این فیلم را در روز چهارشنبه 8.5 میلیون تومان و پنج‌شنبه 11.5 میلیون تومان در تهران عنوان کرد. «چندمترمکعب عشق» در حال حاضر 10 سینما در اختیار دارد.

سعید خانی مدیر بخش مؤسسه نسیم صبا نیز فروش فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی را 105 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم شب گذشته در سینمای تهران 9 میلیون تومان از گیشه را نصیب خود کرده است و در حال حاضر 10 سینما در اختیار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس