کد خبر 376537
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در خصوص آمار فروش «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی گفت: این فیلم در ۱۳ روز اکران عمومی و با در اختیار داشتن ده سالن سینمایی در شهر تهران، فروش ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی را تجربه کرده است.

 به گزارش مشرق، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره در گفت‌وگو یی در مورد تازه ترین آمار فروش فیلم «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی گفت: «چند متر مکعب عشق»در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم دی ماه، به ترتیب ۴ میلیون و پانصدهزار تومان و ۹ میلیون و هشتصد هزار تومان با فروش خوبی همراه بوده است.

وی ادامه داد: این فیلم در ۱۳ روز اکران عمومی و با در اختیار داشتن ده سالن سینمایی در شهر تهران، فروش ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی را تجربه کرده است.

فرجی در مورد آخرین آمار فروش «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردنی سید جلال دهقانی اشکذری گفت: «خانه‌ای کنار ابرها» همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و هشتصد هزار تومان فروخته است. این فیلم در مجموع نه روز اکران عمومی با در اختیار داشتن نه سالن سینمای شهرتهران، به فروش ۲۱ میلیون تومانی رسید.

مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره در مورد اکران این دو فیلم در سینماهای شهرستان گفت: «چند متر مکعب عشق» در سینما‌های شهرهای فارس و خوزستان اکران شده است و «خانه‌ای کنار ابرها» از این هفته اکرانش را سینمای شهرستان شروع می‌کند.

اکران «خانه‌ای کنار ابرها» از چهارشنبه سوم دی ماه در گروه سینما استقلال و به جای «میهمان داریم» شروع شد. این فیلم به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی روح الله برادری ساخته شده است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر توانسته بود دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه بخش نگاه نو (فیلمسازان اول) را دریافت کند و این فیلم درباره‌ی آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود.

هدایت هاشمی،حامید کمیلی،آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی «خانه‌ای کنار ابرها» هستند.

اکران فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» اولین ساخته بلند سینمایی جمشید محمودی به تهیه کنندگی نوید محمودی از ۲۶ آذر ماه در سینماهای تهران شروع شده است.

در این فیلم که در بخش سودای سیمرغ و نوعی نگاه جشنواره فیلم فجر سال گذشته حضور داشت، ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان‌پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس