کد خبر 370580
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

در ويندوز 8 مي توانيد با تنظيمات خاصي ميزان انتقال و حجم داده هايي را که در يک جلسه استفاده مي شود ، مشاهده کنيد. اگر قصد فعال کردن اين قابليت را که Estimated Data Usage نام دارد، داريد، با ما همراه شويد.

به گزارش مشرق، در ويندوز 8 مي توانيد با تنظيمات خاصي ميزان انتقال و حجم داده هايي را که در يک جلسه استفاده مي شود ، مشاهده کنيد. اگر قصد فعال کردن اين قابليت را که Estimated Data Usage نام دارد، داريد، با ما همراه شويد.

براي شروع ابتدا کليد ميانبر Win + C را فشار دهيد تا نوار Charms bar ويندوز به نمايش درآيد. سپس گزينه Settings را انتخاب کنيد. حال در بخش تنظيمات به قسمت اتصالات شبکه network connections مراجعه کنيدتا وضعيت ارتباطات و نام هر شبکه برايتان نمايش داده شود.

حال اگر روي هر شبکه بي سيم راست کليک کنيد، قادر خواهيد بود گزينه Show estimated data usage (نمايش ميزان استفاده از داده هاي تخمين زده شده) را مشاهده کنيد؛ روي همين گزينه کليک کنيد. در حال حاضر مي توانيد ببينيد که چه مقدار اطلاعات در يک جلسه در حال استفاده و انتقال است.

همچنين خواهيد ديد که چه مدت به شبکه هاي بي سيم متصل شده ايد. اين اطلاعات در مديريت ميزان پهناي باند اشتراک اينترنت به شما کمک مي کند. در ضمن با کليک روي گزينه Reset در هر شبکه، نرخ اطلاعات از نو و زمان از صفر شروع مي شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس