کد خبر 367809
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور دقایقی پیش با استقبال نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گلستان، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری وارد فرودگاه گرگان شد.

آغاز دهمین سفر استانی روحانی+جزئیات
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش با استقبال آیت‌الله نورمفیدی نماینده‌ ولی فقیه در استان گلستان، آیت‌الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، حسن صادقلو استاندار گلستان، نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در دهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه گرگان شد.

رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در دیدار مردمی خود در استادیوم ورزشی آزادی گرگان برای مردم استان گلستان سخنرانی می‌کند.

روحانی را در این سفر سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور، نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، ترکان رئیس سازمان مناطق آزاد، حجت‌الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب و ملاوردی مشاور رئیس جمهور در امور بانوان و جمعی دیگر از اعضای کابینه همراهی می‌کنند.

وی ‌در این سفر علاوه بر سخنرانی در جمع مردم استان، در نشستی با علما و روحانیون، نخبگان و برگزیدگان، نشست توسعه سرمایه‌گذاری و جلسه شورای اداری در استان گلستان شرکت می‌کند.

همچنین در دومین روز سفر استانی هیئت دولت راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان با حضور روسای جمهور سه کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

نشست خبری با خبرنگاران از دیگر برنامه‌های اعلام شده در دهمین سفر استانی روحانی است.

رئیس‌جمهور پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی و زنجان سفر کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    سفری که زمان احمدی نژادحرام بودولی حالاحلال است یک بام ودوهوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس