مقصد چهاردهمین سفر استانی حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به همراه اعضاء کابینه یازدهم سفری دو روزه به استان قم خواهد بود.

به گزارش مشرق، مقصد چهاردهمین سفر استانی حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به همراه اعضاء کابینه یازدهم سفری دو روزه به استان قم است.

سفر دو روزه رئیس‌جمهور به شهر بانوی آب و آیینه همراه با دیدار با مراجع عظام تقلید، روحانیون، نخبگان، ایثارگران، حوزویان و خانواده شهدا خواهد بود و با برگزاری جلسه شورای اداری استان و شرکت در نشست خبری به اتمام خواهد رسید.

روحانی در بدو ورود به شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: سفر هیأت دولت به استان قم و شهر مقدس قم مایه افتخار و خرسندی برای دولت است، قم دارای ویژگی‌های خاصی است و شهری است که مضجع مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در این شهر واقع شده است.

کاروان تدبیر و امید یا پایش و پویش استانی

در این گزارش تلاش داریم تا نگاهی به سفرهای استانی پیشین دولت یازدهم داشته باشیم؛ سفرهایی که محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در آبان‌ماه 92 گفته بود، حیف است اسم این برنامه‌ها را سفرهای استانی بگذاریم؛ چون استان‌ها با یک سفر یا چند سفر شکوفا نمی‌شوند و اسم این برنامه را باید برنامه «پایش و پویش استان‌ها» گذاشت.

کاروان تدبیر و امید تا کنون به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر و اصفهان سفر کرده است.

کلیدواژه مشترک سفرهای استانی روحانی

دیدار با قشرهای مختلف مردم و صحبت در جمع آنان، دیدار با اندیشمندان، دانشجویان و نخبگان، دیدار با علما و روحانیون، دیدار با عشایر و روستاییان، شرکت در جلسه با مسئولان استانی و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، کلیدواژه مشترک میان تمام سفرهای استانی حسن روحانی بوده است.

سه‌شنبه 24 دی ماه 92؛ خوزستان اولین مقصد سفر استانی

حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، ظهر سه‌شنبه 24 دی ماه سال 1392 به همراه تعداد زیادی از وزرا و معاونان خود وارد استان خوزستان شد و اولین سفر استانی دولت تدبیر و امید را رقم زد.

روحانی در جمع مردم اهواز طی سخنانی اظهارداشت: شورای عالی آب در دولت یازدهم تصمیم گرفت برای احیای کارون از سرشاخه‌های این رودخانه جز برای آب آشامیدنی هیچ اقدام دیگری صورت نخواهد گرفت.

وی همچنین تصریح‌کرد: برای آبادانی خرمشهر و آبادان دو طرح مورد نظر است که یکی پاکسازی و لایروبی اروند است؛ همچنین از موضوعات مهم دیگر استان خوزستان منطقه آزاد است و دولت مصمم است کل آبادان و خرمشهر را به عنوان منطقه آزاد اروند اعلام کند.

البته روحانی در واکنش به ابراز احساسات مکّرر مردم خونگرم خوزستان برای چند دقیقه با زبان عربی با آنها صحبت کرد و گفت: «در اینجا احساس غربت نمی‌کنم».

سه‌شنبه 6 اسفند ماه سال 92، دومین سفر استانی روحانی به  استان هرمزگان

حسن روحانی در دومین سفر استانی خود، صبح سه‌شنبه 6 اسفندماه سال 92 وارد هرمزگان شد؛ بازدید از مجتمع فولاد و بندر شهید رجایی، دیدار با فعالان صنعت فولاد و توسعه دریا نوردی، دیدار با علما، فضلا و طلاب شیعه و سنی، عزیمت به بندر جاسک و دیدار با مردم آن شهر، حضور در پایگاه نیروی دریایی، دیدار با ایثارگران و نیز برخی ایرانیان خارج از کشور از برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به استان هرمزگان بود.

روحانی در جمع مردم بندرعباس گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدا به ملت ایران قول داده است که همه مردم به طور مساوی از حقوق شهروندی برخوردار شوند و در این راستا فرقی بین شیعیان و اهل سنت وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه دولت برنامه‌های مفصلی برای سواحل جنوبی خلیج فارس و دریای عمان به ویژه سواحل استان هرمزگان، سواحل مکران و احیای این سواحل دارد، افزود: جاسک به یک بندر بسیار مهم تبدیل خواهد شد؛ بنادر این استان به ویژه بندرعباس، بندر شهید رجایی و باهنر باید توسعه یابد.

سه‌شنبه 26 فروردین ماه 93؛ سومین مقصد سفر رئیس‌جمهور سیستان و بلوچستان

رئیس‌جمهور در سومین سفر استانی خود، روز سه‌شنبه 26 فروردین ماه 1393 وارد سیستان و بلوچستان شد؛ استانی که مردمش بیشترین رأی را به او داده بودند.

روحانی در این سفر که به دلیل موقعیت این استان شاید یکی از سفرهای مهم وی محسوب می‌شد، طی سخنانی اظهار داشت: گازرسانی از منطقه ایران‌شهر به سمت زاهدان و خاش خواهد بود و این گازرسانی در همین دولت یازدهم صورت خواهد گرفت.

روحانی در سخنان خود در جمع مردم این استان گفت: دولت، استان مرزی و استراتژیک سیستان و بلوچستان را به عنوان قلب ارتباط ایران با دنیای شرق و شمال ایران و مرکزی می داند که مناطق مختلف شرقی و شمالی و حتی جنوبی این منطقه را به بندر مهم چابهار متصل می کند.

رئیس‌جمهور افزود: یکی از اهداف سفر ما به کشورهای افغانستان و عمان، توسعه استان سیستان و بلوچستان به دلیل هم‌مرز بودن با این کشورها است به ویژه در افغانستان بر روی حق آب این استان از هیرمند تاکید کردیم تا شاهد آبادانی دوباره هامون، جازموریان و دیگر تالاب‌های این استان باشیم.

چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 93؛ سفر به عروس زاگرس «ایلام»

چهارمین سفر حسن روحانی این بار در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 93 شکل گرفت و رئیس‌جمهور به همراه چند وزیر و معاون وارد استان ایلام شد.

رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان ایلام از طرح جامع مدیریت پیشگیری و مقابله با خشکیدگی جنگل‌های بلوط و مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) در استان بازدید و با حضور در مجتمع پتروشیمی ایلام، فاز نخست این مجتمع را افتتاح کرد.

روحانی در این سفر در جمع مردم ایلام اظهارداشت: ما در مرحله دوم یارانه به محیط زیست رسیدگی خواهیم کرد و ایلام که از ریزگردها در رنج است با تلاش ما در این استان و با کمکی که از سوی دولت عراق صورت می‌گیرد نجات خواهد یافت و در این راه قدم‌های لازم را امسال و سال آینده و تا پایان عمر دولت برمی‌داریم.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: به جنگل‌های زاگرس و ایلامی که معروف به «عروس زاگرس» است و مشکلاتی که برای آنها پیش آمده رسیدگی خواهیم کرد.

چهارشنبه 28 خرداد ماه 93؛ پنجمین سفر روحانی به لرستان

پنجمین سفر استانی روحانی، سفری دو روزه به لرستان بود. رئیس‌جمهور روز چهارشنبه 28 خرداد ماه سال 93 به همراه هیأتی از وزیران و معاونان وارد استان لرستان شده و با استقبال مردم و مسئولان مواجه شد.

روحانی در این سفر در جمع مردم لرستان گفت: به همه ابرقدرت‌ها، مزدوران، آدمکشان و تروریست‌ها اعلام می‌کنیم ملت بزرگ ایران برای حراست از عتبات عالیات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور همچنین یادآور شد: پتروشیمی خرم‌آباد در حال تکمیل شدن است، در کنار تکمیل این پتروشیمی، یک شهرک صنعتی پتروشیمی نیز احداث خواهد شد. تمام سرمایه‌گذاری اولیه این شهرک را وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهند داد.

روحانی همچنین از قول وزارت صنعت، معدن و تجارت، از احداث دو کارخانه لاستیک خودرو و سنگبری مدرن در استان لرستان خبر داد.

چهارشنبه 15 مرداد ماه 93؛ سفر چهارمحال و بختیاری«بام ایران»

ششمین سفر استانی روحانی، سفری به استان چهامحال و بختیاری بود که رئیس‌جمهور چهارشنبه 15 مرداد ماه 1393 به همراه جمعی از وزیران و معاونان وارد استان چهارمحال و بختیاری شد و با استقبال گسترده مردم همراه بود.

دیدار با علما و روحانیون، دیدار با نخبگان استانی، شرکت در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استانی، شرکت در شورای اداری استان بخشی از برنامه رئیس‌جمهور در سفر دو روزه به بام ایران بود.

روحانی در ششمین سفر استانی خود ضمن  بازدید از مجتمع فولاد چهار محال و بختیاری از افتتاح این مجتمع در سال 94 خبر داد و اظهار داشت: ان‌شاء الله فاز دوم مجتمع فولاد چهار محال و بختیاری سال 95 و فاز سوم نیز در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به احداث راه‌آهن اصفهان – سفیددشت – شهرکرد اظهاداشت: با احداث راه‌آهن علاوه بر جابه‌جایی مسافران فلات مرکزی به جنوب، سالانه 55 میلیون تن بار جابه‌جا خواهد شد و موجب اتصال زنجیره تولید و توزیع صنایع فولاد و سایر صنایع خواهد شد و تحول عظیمی را در افق پیش‌روی استان خواهد گشود.

سه‌شنبه 29 مرداد ماه 93؛ هفتمین سفر استانی به اردبیل

هفتمین سفر استانی روحانی به استان اردبیل بود که  رئیس‌جمهور سه‌شنبه 29 مرداد ماه 93 به همراه وزیران و معاونان وارد این استان شد.

روحانی در این سفر  از اعلام اجرای 76 پروژه در شورای اداری استان اردبیل همزمان با سفر دولت به این استان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار لازم است که 67 مورد از این پروژه‌ها تا پایان امسال و بقیه در سال آینده اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
رئیس‌جمهور  از تکمیل سد گیوی و انجام اقداماتی برای بخش‌های پایین دستی سد، اجرای طرح تامین آب آشامیدنی اردبیل از سد یامچی، کانال‌کشی و زه‌کشی بیش از 83 هزار هکتار طی سال‌های 93 تا 96 و یک اقدام توسعه‌ای در منطقه آزاد ارس به عنوان برخی طرح‌های مطرح در شورای اداری استان اردبیل نام برد.
وی درباره کانال‌کشی و زه‌کشی بیش از 83 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل گفت: طی امسال و سال آینده حدود 17 هزار هکتار از این طرح اجرا خواهد شد که این طرح بزرگ ،کشاورزی استان را متحول، در مصرف آب زراعی صرفه‌جویی و 40 هزار شغل ایجاد می‌کند.
روحانی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل نسبت به افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری ابراز امیدواری کرد و درباره طرح توسعه‌ای در منطقه آزاد ارس نیز اظهار داشت: قسمتی از منطقه مرزی ارس با جمهوری آذربایجان را داخل این منطقه قرار می‌دهیم که این می‌تواند موجب تحول در استان اردبیل شود.
رئیس‌جمهور با اشاره به استعداد فراوان استان اردبیل در حوزه معادن نیز به برنامه دولت در زمینه مطالعات و اکتشاف معادن اشاره و ابراز امیدواری کرد تا سرمایه گذاران در سال جاری نسبت به سرمایه‌گذاری در بخش معادن اردبیل اهتمام داشته باشند.

شنبه 15 شهریورماه 93؛ هشتمین سفر به دیار هشتمین امام «خراسان رضوی»

هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان رضوی در روز 15 شهریورماه بود.

روحانی در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم،در جلساتی با نخبگان، ایثارگران، علماء و صنعتگران نیز حضور یافت. روحانی در این سفر همچنین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی خراسان رضوی را افتتاح و در جلسات هیئت دولت و شورای اداری استان حضور یافت.

رئیس جمهور در حاشیه این جلسات در جلسه‌ای برنامه‌ریزی نشده با وزیر خارجه دانمارک که برای دیدن وی به مشهد آمده بود دیدار کرد.

روحانی با اشاره به اعتبار 270 میلیارد تومانی طرح‌های مصوب برای خراسان جنوبی و مقایسه آن با بودجه عمرانی 16 میلیارد تومانی سال 93، گفت: اجرای این پروژه‌ها با اعتبار در نظر گرفته شده برای آن ،خراسان جنوبی را متحول خواهد کرد.

چهارشنبه 30 مهر ماه 93؛ نهمین سفر روحانی به زنجان

نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به زنجان روز چهارشنبه 30 مهر ماه 93 صورت گرفت که روحانی در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان زنجان، با اقشار مختلف از جمله ایثارگران، نخبگان، و برگزیدگان استان دیدار و گفت و گو کرد.

یکی از خواسته های دیرینه مردم و ازجمله پروژه هایی که طی 20 سال گذشته در استان زنجان مطرح بوده پروژه دو خطه کردن راه آهن قزوین _ زنجان است و همواره به عنوان مطالبات جدی مردم و مسئولان محلی در هر مقطعی عنوان شده است که با پیگیری های مکرر مدیران استان زنجان و نمایندگان مردم در مجلس این طرح با موافقت و دستور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در اولویت برنامه های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 در سفر دولت به استان زنجان، رئیس جمهور به این خواسته مردم در زمینه دو خطه کردن راه آهن قزوین - زنجان پاسخ مثبت داد که این مهم اجرایی شود و مقرر شد تا مسیرراه آهن قزوین - زنجان در مدت سه سال یعنی تا پایان سال 96 دو خطه شود و برای این موضوع اعتبارات مورد نیاز نیز در نظر گرفته شد.

سه‌شنبه 11 آذرماه 93 ؛ گلستان؛ استانی با ظرفیت بالای گردشگری

دهمین مقصد سفر استانی روحانی به استان گلستان بود که این سفر همراه با افتتاح راه‌آهن سه‌جانبه ایران ـ ترکمنستان ـ قزاقستان بود.

این خط راه‌آهن به عنوان کریدور ریلی شمال- جنوب از شهر «اوزن» در قزاقستان تا «قزل قایا» در مرز قزاقستان و ترکمنستان و از آن نقطه تا شهر «برکت» در ترکمنستان و از «برکت» تا «اترک» و «اینچه برون» در مرز ایران و ترکمنستان و از «اینچه برون» تا شهر «گرگان» در استان گلستان ساخته شده و آماده بهره برداری است.

خط ریلی جدید کشورهای ترکمنستان و قزاقستان را از طریق خاک جمهوری اسلامی ایران به آبهای آزاد خلیج فارس متصل می‌کند.

علاوه بر کشورهای مذکور، خط ریلی جدید برای کل منطقه حائز اهمیت است و حمل و ترانزیت بار را میان کشورهای منطقه تسهیل کرده و ضمن کوتاهتر شدن مسیر شمال- جنوب در حدود 600 کیلومتر، زمان و هزینه های حمل بار را کاهش می دهد.

با توجه به اتصال خطوط ریلی ایران به ترکیه در غرب و امتداد خطوط ریلی کشور تا بندر عباس در خلیج فارس و همچنین اتصال به پاکستان در جنوب شرق و اتصال به عراق در جنوب غرب و اتصال خطوط ریلی قزاقستان به روسیه در شمال، اتصال خطوط ریلی ترکمنستان به ازبکستان در شمال شرق (و کشورهای قرقیزستان و تاجیکستان)، می توان پیش بینی کرد که خط ریلی جدید تاثیر قابل توجهی در ترانزیت و رشد حجم تجارت درکشورهای منطقه خواهد داشت.

در فاز اول راه‌اندازی این خط، ظرفیت 2 تا 3 میلیون تن جابجایی بار در سال وجود دارد که با تکمیل زیرساخت ها، امکان افزایش ظرفیت سالانه تا 12 میلیون تن بار نیز وجود دارد. در همین ارتباط جمهوری اسلامی ایران طرح هایی را برای توسعه ظرفیت این خط در دست دارد.

چهارشنبه 3 دی ماه 93؛ استان خراسان جنوبی

یازدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور در چهارشنبه 3 دی ماه 39 به استان خراسان جنوبی بود.

روحانی این سفر فشرده یکروزه گفت: خراسان جنوبی به خاطر شرایط اقلیمی، به لحاظ منابع آبی در مضیقه است و دولت بنا دارد در این زمینه به استان کمک بیشتری کند.

وی  افزود: تسریع در اتمام عملیات احداث دو سد سیاهو و فرخی، توسعه شبکه‌های آبخیزداری، احداث شبکه جابجایی آب در درون استان با لوله به طول 600 کیلومتر برای کاهش تبخیر آب در حین انتقال و کمک به توسعه کشت گلخانه‌ای از جمله برنامه‌های دولت برای کمک به غلبه بر مشکل کم‌آبی در این استان است.
سه‌شنبه 23 دی ماه 93 ؛ دوازدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان بوشهر

دوازدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان بوشهر در سه‌شنبه 23 دی ماه صورت گرفت که با استقبال گسترده مردم همراه بود.

روحانی در این سفر به مصوبات و تصمیمات دولت یازدهم برای عمران و آبادانی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر طرح ها و پروژه های مختلفی در بخش های گوناگون برای توسعه و پیشرفت سطح استان مصوب شده که همه آنها در دوره دولت یازدهم اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: توسعه بندر بوشهر و ایجاد منطقه آزاد تجاری که قبل از سفر در دولت تصویب شده و به زودی بصورت لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد، می‌تواند منشا سرمایه گذاری در استان باشد. همچنین دو واحد نیروگاهی دیگر در کنار نیروگاه برق اتمی بوشهر احداث خواهد شد که مقدمات و تفاهمات اولیه با کشور سازنده انجام شده که این نیز می تواند موجب ایجاد تحول در سطح استان باشد.
رئیس‌‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره اقدامات دولت در زمینه اشتغال و توسعه استان گفت: استان بوشهر از مجموع بودجه ای که برای استان ها تعیین می شود در رتبه سوم قرار دارد و دولت به الزاماتی که برای پیشرفت سطح استان وجود دارد عمل کرده است و از همه مسئولین خواسته ام که حدالامکان از نیروهای بومی در پروژه ها و طرح هایی که برای استان وجود دارد، استفاده کنند.

چهارشنبه 15 بهمن ماه، سیزدهمین سفر استانی روحانی به اصفهان نصف جهان

روحانی در سیزدهمین سفر استانی خود به استان اصفهان در چهارشنبه 15 ماه صورت گرفت که با استقبال گسترده مردم همراه بود.

رئیس‌جمهور در جمع مردم این استان با بیان اینکه‌ اصفهان پایتخت مواصلاتی کشور است، گفت: این استان قطب کشاورزی، صنعت، فناوری‌های نوین و مرکز علمی و فرهنگی کشور می‌باشد و باید از استعدادهای فراوانی که در این استان وجود دارد، به خوبی بهره‌ گرفت.

روحانی ادامه داد: اصفهان به عنوان استانی که مرکزیت فرهنگی و تمدنی دارد باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی‌اش بهره‌مند شود. همه مسئولین باید نگاه عمومی دولت که نگاه اعتدال است را اجرایی و عملیاتی کنند و امیدواریم قبل از ورود کشور به فضای انتخابات اگر مشکلی در زمینه ایجاد اعتدال در استان وجود دارد، رفع شود. مسئله را دنبال می‌کنم و مسئولین هم چه مسئولین فرهنگی و چه استاندار باید ایجاد فضای اعتدال در استان را دنبال کنند.

هیات دولت در این سفر علاوه بر تصویب  28 پروژه با اعتباری بالغ بر 651 میلیارد تومان که در سال‌های 94 و 95 در استان اصفهان اجرا خواهد آمد، مسئله آب استان را بررسی کرد و رئیس‌جمهور نیز در سخنان خود وعده داد که همه اقدامات لازم برای تامین آب را انجام خواهد داد.

روحانی در نشست خبری خود به مساله میراث فرهنگی در اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب موفق برخی از کشورهای دیگر می‌توان میراث فرهنگی را برای استفاده‌های دوگانه به بخش خصوصی واگذار کرد تا هم از آنها استفاده مناسب شود و هم بخش خصوصی در مرمت آنها اقدام کند. البته دولت برای مرمت آثار تاریخی اصفهان در سال‌های 94 و 95، 40 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    روحانی دلاور پیرو خطر رهبر و بسیجی و مهربان و معتبر و فعال و کارکن و جهادی و سیاسی و نظامی و دلیر و زیبا
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    لذت میبرم از اینکه روحانی رئیس جمهور کشورمه بی انصافا بسم الله...
  • مهدی از قم ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    داداش الان حالت خوبه؟؟؟میخوای زنگ بزنم اورژانس؟؟؟
  • مهدی از قم ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خوشبحالت که اینقدر لذت میبری.خب پاشو بیا قم بیشتر لذت ببر.اخه در قم مردم خیلی کم از این موضوع لذت میبرند
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    با ایرانیان خارج کشور دیدار کرد؟ اگه خارجه کشوره پس چطوری در ایرانه؟!
  • فدایی رهبر و اهل قم ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    مردم ایران،مخصوصا مردم ولایت مدار قم هر رییس جمهوری که انتخاب شود ولی از خط اطاعت از رهبری فاصله بگیرد را ترد میکنند.
  • فدایی رهبر و اهل قم ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    مردم ایران،مخصوصا مردم ولایت مدار قم هر رییس جمهوری که انتخاب شود ولی از خط اطاعت از رهبری فاصله بگیرد را ترد میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس