هژیر به فرمان خدا به خاطر تجاوز به حقوق ملت مسلمان ایران محكوم به مرگ گردید و حكم آن به دست فرزند رشید اسلام حضرت سید حسین امامی اجرا شد و خائنین باید بدانند ما زنده ایم و بیدار و بر جزئیات امور خائنین نظارت كامل داریم.

گروه تاریخ مشرق- در روز سوم محرم برابر با 13 آبان 1328 هژیر توسط سید حسین امامی ترور شد؛ در همین رابطه شهید نواب صفوی اعلامیه‌ای را منتشر كردند.
اعلامیه شهید مجتبی نواب صفوی در خصوص ترور عبدالحسین هژیر توسط حسین امامی و تهدید سایر مقامات در صورت ادامه اقدامات آنها علیه كشور و مردم و لزوم لغو انتخابات و تجدید آن.

صدور اعلامیه‌ پس از اعدام انقلابی آقای نخست وزیر+سند

هوالعزیز

خدای منتعم به دست فرزندان رشید اسلام در عصر ظلمت و تباهیها و در روزگار فساد و تباهی ها برای دفاع از جان و مال و ناموس مسلمین انتقال(م) می گیرد؛ هژیر به فرمان خدا به خاطر تجاوز به حقوق ملت مسلمان ایران محكوم به مرگ گردید و حكم آن به دست فرزند رشید اسلام حضرت سید حسین امامی اجرا شد و خائنین باید بدانند ما زنده ایم و بیدار و بر جزئیات امور خائنین نظارت كامل داریم. آنها باید توبه كنند و از پیشگاه ملت مسلمان ایران عذرخواهی نمایند. چنانكه خیانت به علت و جباریت درباره فرزندان اسلام ادامه یابد بقیه خائنین نیز تنبیه می شوند انتخابات باید لغو و تجدید شود و مردم آزادانه آراء خود را به صندوق بریزند و صندوق ها نباید تعویض شود و شب بازیهای گذشته نباید تكرار گردد. در صورت تكرار سرنوشت همه خائنین یكسان است.

نواب صفوی


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس