کد خبر 361535
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ما شاهد افول جدی ستاره اقبال داعش در منطقه هستیم و امیدواریم این تجربه، تجربه گران‌سنگی برای منطقه و بخصوص شیعیان و اهل سنت باشد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به تحولات منطقه و بحران‌آفرینی داعش گفت: اگر با یک نگاه راهبردی این موضوع را نگاه کنیم هیچ شکی برای ما باقی نمی‌ماند که گروه‌های تروریستی به ویژه داعش دست‌پرورده رژیم صهیونیستی و ابزار دست آمریکایی‌ها و حامیان آنها هستند.

وی افزود: تقریباً همه تجهیزات در اختیار گروهک تروریستی داعش توسط آمریکایی‌ها یا هم‌پیمانان آنها تعیین می‌شود. علاوه بر آن نیز منابع درآمدی این گروهک‌ها به کشورهایی همانند آمریکا و هم‌پیمانان آنها برمی‌گردد. در مجموع  بستر رسانه‌ای که در اختیار این گروه‌هاست از جمله فیسبوک و توئیتر نیز با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

سردار رمضان شریف تئوری وحشت را از برنامه‌های داعش در منطقه عنوان و تصریح کرد: امروز جهان اهل سنت هم هیچ روی خوشی به این گروه‌ها نشان نداده‌اند. جالب این است که این گروهک‌های تروریستی که ادعای مسلمان بودن می‌کنند هیچ خشمی نسبت به رژیم صهیونیستی از خود نشان نداده‌اند و تمامی کشتار و خسارت‌های وارده آنان به مکتب اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی خشونت این گروه‌ها و عدم اقبال مردم از آنها نمایان شد، بلافاصله آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنها سعی کردند از اینها فاصله بگیرند و پس از آنکه حضور ائتلاف را مطرح کردند مشاهده شد که پیشروی‌های داعش بیشتر شد و تنها مرجعیت، مردم و دولت عراق شجاعانه در برابر رفتارهای این گروه‌ ایستادگی کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: ما شاهد افول جدی ستاره اقبال داعش در منطقه هستیم و امیدواریم این تجربه، تجربه گرانسنگی برای منطقه و بخصوص شیعیان و اهل سنت باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس