کد خبر 366735
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران جزیره ثبات منطقه است، گفت: با این امنیت موجود حیف است که کوچکترین نارسایی را به بزرگ‌ترین اختلال تبدیل کنیم.

به گزارش مشرق، رمضان شریف صبح امروز در همایش استانی بسیج و رسانه در بوشهر اظهار داشت: در حوزه رسانه می‌توانیم با هم‌افزایی، تلاش آگاهی جامعه را بالا ببریم و چهره کارآمدی از نظام دینی به جامعه بشریت نشان دهیم.

وی تصریح کرد: ما نسبت به 35 سال گذشته خیلی قدرتمندتر از گذشته شدیم  اما در حوزه رسانه با دشمن فاصله داریم و باید تلاش کنیم این فاصله را کم کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: برخی اصول روانی دشمن ثابت است و می‌توان به معرفی چهره خشن از سپاه، شیعه و ایران اشاره کرد که در واقع این موضوع یک اصل ثابت در عملیات روانی دشمن است.

شریف گفت:  امروز برابری، عدالت، بهداشت، تحصیل، آموزش قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست ما رسانه‌ای‌ها باید این موضوعات را توجه کرده و اطلاع‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: نباید به جوانانی که اکنون قلم می‌زنند ایراد بگیریم بلکه باید تاریخ 35 سال گذشته و ترفندهای دشمنان را آموزش دهیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران جزیره ثبات منطقه است، خاطرنشان کرد: با این امنیت موجود حیف است که کوچکترین نارسایی را به بزرگ‌ترین اختلال تبدیل کنیم.

شریف با اشاره به حادثه اسیدپاشی در اصفهان گفت: با وجود اینکه 400 مورد اسیدپاشی در لندن اتفاق افتاده اما ببینید رسانه‌های مغرض نظام چگونه به این اتفاق برخورد کردند، ضمن اینکه نامهربانی با نظام اسلامی و استفاده غیرمنطقی از علم رسانه‌ای این مشکلات را به وجود آورده است.

وی بیان کرد: به دنبال این نیستیم که همه چیز را خوب نشان دهیم بلکه مشکلاتی هم داریم و همانطور که استکبار دشمن ماست، فقر، بیکاری هم دشمنان ما هستند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: الگو بودن جمهوری اسلامی در تمام ابعاد مد نظر مقام معظم رهبری است و باید تلاش کنیم جامعه‌ای مرفه، آباد و آزاد و سربلند باشیم.

شریف گفت: در حوزه رسانه جوان و تازه کار هستیم اما در این عرصه شهید بابایی، همت و باکری خاص خودش را می‌خواهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس