کد خبر 358001
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

مشاور معاون نیروی انسانی فرمانده کل سپاه گفت: ورزش قهرمانی باید در شأن ملت بزرگ ایران باشد و جوانان ما، در رشته‌های مختلف ورزشی برترین حرف را بزنند و جزء اولین چهره‌های جهانی باشند.

به گزارش مشرق، سردار داوود روشنی امروز با حضور در منزل مدال‌آوران مسابقات جهانی پرورش‌اندام به تجلیل از آنها پرداخت و ضمن تبریک و خسته نباشید از آنها خواست تا با قدرت هرچه تمام‌تر به مسیر خود ادامه دهند تا افتخارات دیگری برای شهر سراب و کشور عزیزمان ایران به دست آورند تا مایه افتخار برای همشهری‌هایشان باشند.

وی با بیان اینکه همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود یک ضرورت به حساب بیاورند گفت: جامعه ورزشکار، جامعه‌ای پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است.

وی افزود: ورزش قهرمانی باید در شأن ملت بزرگ ایران باشد و جوانان ما، در رشته‌های مختلف ورزشی برترین حرف را بزنند و جزء اولین چهره‌های جهانی باشند.

وی همچنین افزود: دوست دارم که جوانان شهرستان سراب به معنای درست کلمه، یک جامعه ورزشکار و پرتحرک را به وجود بیاورند و همه مردم ورزش کنند چون ورزش می‌تواند در زنجیره حرکات انسان در جامعه‌ای که زیرساز نظام ارزشی آن اسلامی است یک پل پیشرفت برای تکامل جامعه باشد.

همچنین روشنی پای سخنان پدران و مادران قهرمانان نشست و از نزدیک با مشکلات و سختی‌هایشان آشنا شد و از خداوند منان برایشان آرزوی سلامتی و توفیق نمود.

گفتنی است در مسابقات قهرمانی جوانان و پیشکسوتان پرورش‌اندام که با حضور نزدیک به 300 ورزشکار در شهر مورلیا در مکزیک برگزار شد در رده سنی جوانان و در وزن به اضافه 75 کیلوگرم بهروز تابانی پس از ورزشکاران مصر و مکزیک به مدال برنز دست یافت.

مظاهر تابانی دیگر نماینده تیم ملی جوانان کشورمان صاحب مقام چهارم وزن منهای 75 کیلوگرم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس