کد خبر 357711
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما تا زمان آزادی فلسطین و تا احتزاز پرچم اسلام در تمام سرزمین های اسلامی دست از پا نخواهد کشید.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز صبح طی سخنانی در آئین تدفین سه شهید گمنام در میدان 15 خرداد اظهار داشت: شهیدان دوران دفاع مقدس سخاوتمندانه و با خلوص کامل از میهن اسلامی مان دفاع کرده و از خون خود گذشتند.

وی با اشاره به شهدای 15 خرداد افزود: این شهدا همواره در راز و نیازهای خود با خداوند، صادق بودند و امنیت و آرامش را برای مردم به وجود آورده اند.

سردار نقدی تصریح کرد: همچنین در دوران دفاع مقدس جوانان غیور و کسبه مؤمن و ولایتمدار بازار به تکلیف خود یعنی دفاع از ولایت و اسلام عمل کردند و حتی لحظه ای در حمایت و دفاع از کشور درنگ نداشتند و با دست خالی مقابل رژیم پهلوی و شاهنشاهی ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این جوانان تکلیف مقاومت خود را بدون هیچگونه بهانه ای انجام دادند، ادامه داد: این شهیدان در مقابل استکبار و دشمنانی که تمام عزم خود را جزم کرده بودند تا انقلاب اسلامی و انقلابی که ضد آمریکایی بود، تضعیف کنند، ایستادگی کردند.

سردار نقدی افزود: این شهیدان در شرایطی که کشور در تحریم و تنهایی بود در مقابل ارتش قدرتمند دشمن ایستاد و به میدان آمد و جنگید و عظمت، استقلال و آزادی را که امروز از آن بهره مند هستیم، بوجود آورد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای منطقه درگیر ناامنی و جنگ های خونین هستند، کشور ما به برکت ایستادگی و مقاومت این شهیدان بزرگوار در آرامش و آسایش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیام این شهدا گفت: پیام این شهدا استقامت است،   آنها بدون هیچ امکاناتی و در دفاع از اسلام و کشور کم نیاوردند و در دفاع مقدس در مقابل آن ارتش پیشرفته ایستادند.

سردار نقدی افزود: به برکت ایستادگی و استقامت این شهدا نیز اکنون تمام آزادی خواهان دنیا به ملت ایران دورود می فرستند و چشم امیدشان به این ملت است.

وی بیان کرد: پیشرفت های علمی و ساخت تجهیزات مدرن که اکنون از سوی محققان و دانشمندان ایرانی انجام می شود، از برکت خون شهدا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ما نباید آرمان های شهدا را فراموش کنیم، خاطر نشان کرد: شهیدان همواره مصلحت کشور و امت اسلام را بر مصلحت شخصی خود ترجیح می دادند.

سردار نقدی با اشاره به نقش بازاریان و کسبه در حمایت از رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: بازاریان امروز نقشی مهمتر از گذشته دارند چرا که باید اقتصاد مقاومتی را زنده کنند. لذا امروز وظیفه همه ما است که بنابر فرمان ولی امرمان در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه ای کشور بایستیم.

وی با بیان اینکه بازاریان و کسبه در طول دفاع مقدس 10 هزار شهید را تقدیم اسلام کردند، گفت: ملت ما و آحاد مردم همواره مصمم هستند راه شهدا را ادامه دهند، لذا دشمن بدانند که با ایجاد تحریم ها، جنگ جهانی و بهانه‌های هسته ای نمی توانند جلوی حرکت ملتی که دست پرورده سالار شهیدان است، را بگیرند، ما تمام قد جلوی استکبار و آمریکا می ایستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: ملت ما تا زمانی آزادی فلسطین و تا احتزاز پرچم اسلام در تمام سرزمین های اسلامی دست از پا نخواهد کشید.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس