کد خبر 364005
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج امروز به چنان توان دفاعی دست یافته که در مقایسه با دوران دفاع مقدس و در بدبینانه‌ترین حالت، 10 برابر دوران دفاع مقدس توان خود را افزایش داده است.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تجدید بیعت بسیجیان با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه بسیج اکنون به یک نیروی بازدارند تبدیل شده است، گفت: عرصه اصلی جنگ ما در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی است؛ لذا امیدواریم حماسه‌ای به بزرگی دفاع مقدس در حوزه‌های مورد اشاره داشته باشیم.

وی افزود: اتفاقات و حوادثی که روی داده باعث شده تا بسیج جهان اسلام شکل گیرد؛ زیرا امروز کشورهای منطقه برای مقابله با مشکلات خود به شکل‌دهی بسیجی همچون بسیج مستضعفین در ایران روی آورده‌اند. به عبارت دیگر کشورهایی مانند سوریه، لبنان، فلسطین و عراق از مدل بسیج مستضعفین، در کشور خود استفاده می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تفکر و رویکرد بسیج کمک به آزادی‌خواهان، مقابله با زورگویان، و مقاومت و پایداری در برابر متجاوزین است؛ به همین خاطر امیدواریم به‌زودی با پیروزی مسلمانان بر رژیم اشغالگر قدس، نماز جماعت را در بیت‌المقدس اقامه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس