این روزها موضوع اسیدپاشی‌های مشکوک اصفهان به خبر داغ محافل - بخصوص در فضای مجازی- تبدیل شده است. داستانی تاسف برانگیز و غمبار که طی روزهای اخیر مرزهای یک حادثه جنایی را درنوردیده و این ماجرای مشکوک ابعاد دیگری نیز یافته است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود در واکنش به جریانات خبری پیرامون حادثه تلخ اسیدپاشی در اصفهان نوشت: این روزها موضوع اسیدپاشی‌های مشکوک اصفهان به خبر داغ محافل - بخصوص در فضای مجازی- تبدیل شده است. داستانی تاسف برانگیز و غمبار که طی روزهای اخیر مرزهای یک حادثه جنایی را درنوردیده و این ماجرای مشکوک ابعاد دیگری نیز یافته است.

پیش از پرداختن به ابعاد قابل تامل این ماجرا باید گفت که بدون شک تمام هموطنان با هر عقیده و تفکری با 4 قربانی بی‌گناه این جنایت فجیع همدردی داشته و از این واقعه ابراز انزجار و آن را محکوم کرده و می‌کنند. دستان پلیدی که به صورت این چهار قربانی اسید پاشید، تنها چهار چهره و زندگی را مورد حمله قرار نداد بلکه وجدان عمومی را جریحه‌دار کرد و از این باب، جانی جرمی دوچندان مرتکب شده است.

البته اسیدپاشی جرمی جدیدالظهور نیست و هرازگاهی در صفحات حوادث روزنامه‌ها اخبار تلخ و سیاه آن منتشر می‌شود اما آنچه مورد اخیر را از سایر موارد متمایز کرده است حواشی و حاشیه‌سازی‌های عمدی و قابل تامل پس از این قضیه است. حاشیه‌سازی‌هایی که عامدانه و از روی ناجوانمردی به قربانیان برچسب بدحجاب زدند، به جای مرهم بر دردشان زخمی دیگر نشاندند و قربانی پنجمی آفریدند. در حالی که هیچ خبر و سندی درباره انگیزه و چرایی و چگونگی این حادثه سیاه وجود نداشت، جریاناتی با اهداف پیدا و پنهان، موضوع اسیدپاشی را با حجاب پیوند زدند و مدعی شدند این جنایت با هدف مبارزه با بدحجابی انجام شده است! اما این شایعه خطرناک و ناجوانمردانه از کجا کلید خورد و تبدیل به موجی سنگین از شایعات و تهمت‌ها و دروغ‌پردازی‌ها شد؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد نخستین بار خبرگزاری ایسنا بود که این خط سیاه خبری را کلید زد. این خبرگزاری در ساعت 14 و 15 دقیقه روز 24 مهرماه در خبری با عنوان «جزئیات اسیدپاشی‌های اخیر به زنان اصفهانی» نوشت؛ « این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه‌های اجتماعی مطالبی با محتوای اسیدپاشی به زنان بی‌حجاب در اصفهان منتشر می‌شود اما مشخص نیست که آیا حادثه شب‌گذشته ارتباطی با این مطالب داشته است یا خیر؟» ایسنا در ادامه خبر نیز طی مصاحبه با فرماندار اصفهان، مصر است که قضیه را به حجاب مرتبط کند. یک ساعت بعد سایت خبرآنلاین همین خبر را بازنشر می‌کند اما با این تیتر؛ « احتمال اسیدپاشی به زنان بدحجاب وجود دارد»!!

دشمنان دین و دنیای مردم و این آب و خاک که از هیچ فرصتی برای فتنه‌انگیزی و دروغ‌پردازی نمی‌گذرند، همین سرنخ را دستاویز آغاز موجی از حملات و شایعات می‌کنند و البته مانند همیشه بنگاه دروغ پراکنی بی‌بی‌سی پیشتاز و سردمدار است. یک روز بعد بی‌بی‌سی در گزارش خود می‌نویسد؛ «در شبکه‌های اجتماعی این گمان مطرح شده که قربانی این سوءقصدها، زنانی هستند که پوشش آنها کمتر از چیزی است که مقام‌های حکومتی تایید می‌کنند.خبرگزاری ایسنا گزارش داده است چهارشنبه‌شب در یکی از محلات اصفهان که کمتر سنتی است، دو مهاجم موتورسوار به صورت یک زن جوان اسید پاشیده‌اند.... حکومت ایران قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای پوشش زنان دارد. در ماه‌های اخیر محافظه‌کاران بر لزوم تشدید فشارها در این باره بر شهروندان تاکید کرده‌اند.»

و ناگهان ظرف چند روز برخی از رسانه‌های مدعی اصلاحات پر می‌شود از تحلیل‌ها و گزارش‌هایی پرسوز و گداز درباره اسیدپاشی و فحاشی به مدافعان حجاب و نیروهای ارزشی که حالا دیگر رسانه‌های غیرفارسی‌زبان را نیز باید به این لیست بلند و بالا افزود. آنان مانند همیشه سعی دارند فضایی دوقطبی و ساختگی از جامعه ایران نشان دهند و با دمیدن در تنور ساختگی اختلاف، آش خود را بپزند. در ماجرای اخیر نیز می‌کوشند جامعه را به دوپاره حامی و نافی حجاب تقسیم کنند و البته این بار حامیان حجاب با اسید به جنگ گروه مقابل رفته‌اند!

از بی‌بی‌سی و رادیو فردا و سیانیوز و دیگر رسانه‌های اجنبی نه گله‌ای است که چرا دروغ می‌گویند و نه شکایتی که چرا دشمنی می‌کنند که عقرب را اقتضای طبیعت این است. گله از آنانی است که نان و یارانه بیت‌المال را می‌خورند و حلیم بی‌بی‌سی را هم می‌زنند! و آیا این ماجرا مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نیست؟ فارغ از آنکه قربانیان می‌توانند به عنوان شاکی خصوصی پیگیر حقوق معنوی خود باشند، آیا شایسته نیست مدعی‌العموم به ماجرا ورود کرده و از دوستان مدعی اخلاق بپرسد؛ ارتباط اسیدپاشی با حجاب را از قوطی کدام عطاری درآوردند؟

ماجرای اسیدپاشی‌های اخیر - فارغ از انگیزه عامل یا عاملان آن- اینک به سوژه‌ای برای عقده‌گشایی ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی و نیروهای ارزشی تبدیل شده است و البته مرور تاریخ معاصر در این زمینه بسیار راه‌گشاست. خشونت‌های بی‌حد و مرز علیه مردم عادی جامعه با انگیزه‌های سیاسی در پرونده چه کسانی در این کشور ثبت شده است؟ کدام گروه و جریانی همزمان هم نقش جانی و هم نقش مدعی را بازی کرده است؟ اگر از حوادث تلخ و فجایع دهه شصت توسط گروهک‌های برانداز و منافق، سه دهه گذشته است، از ماجراهای سال 88 و فجایع آن زمان زیادی نگذشته است.

شاید دشمنان تابلودار مردم و کشور در حوادث اصفهان نقش مستقیمی نداشته باشند -که با دستگیری عوامل حادثه این فرضیه نیز قابل بررسی است- اما بدون شک آنان به این قضیه به عنوان فرصتی مغتنم نگریسته و چگونگی برخورد آنها با ماجرای مذکور، به روشنی موید این ادعاست. سال‌هاست که دشمن پروژه‌های مختلفی را با موضوعیت زنان در دستور کار خود قرار داده که ظاهر همگی حمایت از زنان و حقوق آنان است. آنان به خوبی بر نقش محوری زنان در مقاطع مختلف تاریخ معاصر آگاهی دارند و در برنامه‌ای حساب‌شده، بلندمدت و چند وجهی به دنبال آن هستند که این پایه استحکام و ثبات جامعه و نظام را به تهدیدی علیه آن تبدیل کنند. به عنوان نمونه می‌توان به موضوع سیاست افزایش جمعیت اشاره کرد که درخصوص این موضوع بلافاصله رسانه‌های بیگانه دست به کار شده و آن را سیاستی ضد زن عنوان کردند که هدفش خانه‌نشین کردن زنان و محروم کردن آنان از حقوق فردی و اجتماعی و به حاشیه راندن نیمی از جامعه است!

کار بر روی مسئله حجاب در پازل طراحی شده توسط دشمن نقطه‌ای برجسته و غیرقابل انکار است. تصور غلط دشمن در این پازل آن است که می‌تواند با بزرگنمایی و درشت‌خوانی اکثریت جامعه را مخالف حجاب قلمداد کند! و سپس از این اکثریت فرضی محملی برای نافرمانی‌های مدنی بسازد و از این پتانسیل برای پیشبرد اهداف کلان امنیتی و سیاسی خود بهره جوید. همین چندی پیش بود که یک عنصر معلوم‌الحال و فراری صفحه‌ای مجازی با عنوان «آزادی‌های یواشکی» به راه انداخت و این صفحه به طرز غیرمعمولی از سوی رسانه‌های آمریکایی، اروپایی و رژیم صهیونیستی معرفی، تبلیغ و تمجید شد و شریل سندبرگ - مدیر اجرایی فیس بوک- اعلام کرد محبوب‌ترین صفحه برای اوست.

بازی سیاسی و جناحی با مسئله حجاب و عفاف و تبدیل این ارزش فردی و اجتماعی به موضوعی برای مناقشه، از خواسته‌های دشمن است و آنان که در این راستا گام برمی‌دارند، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن حرکت و پازل دشمن را تکمیل می‌کنند.

در پایان خالی از لطف نیست یک بار دیگر نگاه بلند و مشفقانه رهبر معظم انقلاب را درباره نحوه نگاه به بدحجابی مرور کنیم. ایشان دو سال پیش در چنین روزهایی در جمع علمای استان خراسان شمالی فرمودند؛ «بعضی از همین‌هایی که در استقبالِ امروز بودند...خانمهایی بودند که در عرف معمولی به آنها می‌گویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهای این حقیر باطن است؛ نمی‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم / آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟».  ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهی از منکر هم می‌کند؛ نهی از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت.»
بدون شک تیر اسیدی دشمن در بازی کثیف جدید به هدف نخواهد نشست و برخورد فرصت‌طلبانه و کاسب‌کارانه آنان با این ماجرا و زخم آن چهار قربانی بی‌گناه نیز در پرونده قطور خباثت آنان ثبت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • حمید ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بی بی سی و ایسنا و ایلنا و خبرآنلاین و... دلشون برای قربانی ها نسوخته. اینا دنبال منافع سیاسی خاص خودشون هستن.
  • مرتضیsk ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    یعنی توقع دارین باین منتشر کنندگان اکاذیب وطنی برخورد قضایی بشه ، محال ممکنه ! تجربه این سالهای اخیر میگه ؛ داستان این نوع رسانه ها ادامه دارد خودتو خسته نکن
  • سید عادل میراحمدی بهنمیری ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اسید و بمب اتم و حرام ها عامل گسترش ظلم های فراموش نشدنی است.
  • افسوس ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خیلی سوال پیش آمده که موضوع چیست؟ به خدا هیچ مذهبی و غیر مذهبی موافق اسیدپاشی نیست. کار هرکس باشد حتما با برنامه برای اختلاف اندازی اینکار را انجام داده اند
  • ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کار آمریکاس
  • ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    به جای رمز گشایی از جریان رسانه ای از علت اسید پاشی رمز گشایی کنید
  • ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اینجا این حرف نمود پیدا میکنه که میفرمایند: مردم بی بصیرت هلاک میشوند
  • قاصدک ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام با بی حجابان چه برخوردی داشتند؟
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خدای من چی شده به این مردم که اینطور به هم اتهام میزنند. به جای اختلاف وحدت کنید. به خدا هیچ مذهبی و غیر مذهبی موافق اسیدپاشی نیست. کار هرکس باشد حتما با برنامه برای اختلاف اندازی اینکار را انجام داده اند
  • شهرام شب پر ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کار من است. به کسی هم ربطی نداره
  • سعید ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    شمادنبال چی هستید اقای گجت؟
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    تا دیروز که ایسنا و ایلنا و خبر انلاین قابل اعتماد بود
  • ناهید ستوده ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    قسم روباه باور کنیم یا دم خروس را ؟ از یکطرف شبکه دو سیما از اقتدار نیروی انتظامی فیلم نمایش می دهد واز طرفی هنوز نمی توانند عاملین این جنایت را دستگیر کنند مگر میشود؟!!!!! من که باور نمی کنم
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    متهمان دستگير بشوند همه چيز روشن خواهد شد .
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کار افراطیهاست
  • علی ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خاک عالم بر سر کسانی که از کف زدن بیگانگان لذت میبرند! و آن کسانی که برای خوشایند دشمنان قسم خورده‌ی مملکت قلم میزنند!. علی‌الخصوص آنانی که دلشان به حمایت امثال آمریکای منفور و انگلیس خبیث است و توبه نمی‌کنند و مصالح شخصی را به منافع ایران عزیز ترجیح می‌دهند!!!!!!!
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    وقتی که دیدم معترضین در اصفهان پلاکاردی به دست داشتند با این مضمون "حمایت از امران به معروف وناهیان از منکر را از دستور کار خارج کنید" فهمیدم موضوع چیه!واز کجا آب میخوره!
  • محمد ک ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    آقا سعید،‌آقا حمید درست میگه. مشکل ما اینه که هنوز عاملینش قطعی مشخص نشده که چه کسانی هستند و کدوم سمتی هستند،‌به تخریب پرداختیم. شروعش از زمانی شروع شد که نسبت به مداحان اهل بیت تهمت ها و دروغهایی منتسب کردند تا عزاداری امام حسین رو کمتر کنند. به قول امام این محرم و صفر هست که اسلام و ایران رو نگه داشته. حالا به این فکر کنیم که عزاداری ها و عشق به امام حسین بین مردم کمتر بشه!!! با فکر اینکه ما عزادار امام حسین هستیم ولی به شیوه دیگه نه دسته های عزاداری و روضه ها و ...(البته مخالف شدید قمه زنی و خودزنی) به عزاداری میپردازیم قصد کمرنگ تر کردن محرم و صفر رو دارند. خلاصه اینکه باید دشمن رو دست کم نگرفت. باید دید عاقبت تخریب ها(نیروی انتظامی و دولت و ...) به کجا ختم میشه. نمیخوام بدبین باشم ولی به این اعتقاد دارم که عاقبت این تخریب ها،‌به خود مردم و دینشون و اتحادشون لطمه میخوره. فقط کافی کمی حوادث چندساله اخیر رو کنار هم بگذارید. یا اصلا از اول انقلاب و قبل از انقلاب رو.
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    شما اصلا به بصیرت کارنداشته باش. اصلا همه با بصیرت،‌ببینید دشمن ما چه سوء استفاده ای میکنه؟ خوشحال میشه یا ناراحت
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    دست مریزاد احسنت زدی تو خال
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    این موضوع ربطی به حجاب و بی حجابی نداره. فقط سوء استفاده از موقعیت برای تخریبه
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    من میدونم کار کیه. اما نمیگم. این خیلی مطلب مهمی است که من میدونم
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    نیروی انتظامی و اطلاعاتی کشور قدرتمنده. مگر اینکه دست نیروهای اطلاعاتی بیگانه درکار باشه هرچند که تجربه نشون داده بازهم ما با اقتدار بودیم
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    دقیقا ما منتظر دستگیریشون هستیم تا دست عاملین اصلیش رو بشه.
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    شما اجازه بده مشخص بشه اصل قضیه چیه و عاملینش کی هستند و برای چی این کارو کردند،بعد اینجور کامنت بده و الکی جو نده که فکر رو به سمت اینکه بحث اسیدپاشی به بی حجابها و دین ربط داره یا نه
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کدوم افراطیها؟ جانیان و متهمان افراطی که زندگیشون رو فقط زندان دیدند و تو زندان بزرگ شدند؟
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    با چند نفر از اساتید نام آشنا مصاحبه کنید در این رابطه نکته های مهمی مطرح است
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    سوالهای زیادی پیرامون این ماجرا مطرح است
  • علیرضا ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    دزد نگرفته پادشاس
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بدبخت افراطی تر از تو هم هست...با این جفنگیاتت
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    شما بجای این حرفا باید ببینید چرا بخش بزرگی از جامعه حرف بی بی سی و ... براش قابل اعتمادتر شده تا اخبار ایران و اینکه چرا اینجور خبری راحت باور میکنن حتی اگر دروغ باشه. این آخر و عاقبت تحریف اخباره !
  • عبدی ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چند هفته پیش خبری بود که یک قطار لوکس با گردشگر های خارجی به طرف ایران به راه افتاده واستکبارجهانی وعوامل انها می خواهند که این گردشگران به ایران نروند ودروغهای آناندر خصوص داخل ایران رو نشود این غاءله را برپا کردندقبلا صنعت نفت ما را تحریم کردند وبا این کار نیز مانع از گسترش صنعت توریسم ما می شوند البته با یک تیر چند هدف را میزنند در داخل نیز برخی خودفروشان مزدبگیر آنها می ایند وقضیه را طور دیگر می خواهند جلوه دهند عامل این جنایات (اسید پاشی )را مذهبی ها ،امر به معرف ودرنهایت اسلامی بودن ایران معرفی می کنند تا به مقاصد شوم خود برسند ولی زهی خیال باطل که ملت ایران بیدار وهشیارند وعده خدا نیز حق است
  • اصلاح طلب ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    همین موضوع و سرنخ را پیگری کنند موضوع روشن میشه
  • مصطفی بروجن ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    من که واقعا وقتی یه سر به سایت ... می زنم حالم بهم میخوره
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کار داعش نامرد است
  • امین ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کار داعشیعای خودشون است .
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    كاملا صحيحه و متاسفانه بهانه كار را افرادي فراهم آوردند كه از جايگاه ارزشمند خود در نزد مردم آگاهي زياد نداشتند.
  • فرهنگی ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کار مزد بگیران عوامل سرویس های بیگانه است که از وحدت ملت ایران در هراسند .شنیدم ماهی ده میلییون می گیرند تا جامعه را خصوصا اصفهان که قطب صنعت توریسم ایران که میرود قطب گردشگری بین المللی شود نامن کنند .
  • حاجوی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اینجور کارها مال کسانی است که مخالف امر به معروف و نهی از منکر هستند و میخواهند در جامعه نا امنی آفرینده چهره نظام را خدشه دار کنند .
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    آفرین +10000000000000
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اوه اوه اوخ اوه اوخ
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    واقعا فرهنگ جالبی داریم. مردم تمام مشکلات و کم و کاستی رو به گردن دولت میندازند و نظام هم تمام مشکلات رو توطئه میدونه تقصیرات رو میندازه گردن غرب و رسانه های اونور آب و سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی .... خب آقا یعنی ما مردمانی کاملا بی نقص هستیم که غرب آرامش رو از ما سلب کرده !!!!
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اکثریت ایرانی ها مخالف حجاب نیستند
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خداریششون رابکند
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    ناشناس جان هنوز که قطعی نشده که عاملینش کیا هستند
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    البته هر کدام بجای خود!!!!!! واقعا فکر میکنی چقدر از هم جدا هستند؟
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اتفاقا از همین منظر معلوم میشه برنامه ریزی قوی در ورای آن وجود دارد مثل فتنه 88
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بیش باد
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بله عزیز خشم انها از حکم قصاص شهید خلیلی را هیچوقت فراموش نمیکنیم!!!!
  • محمد علی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    سیلی خوردگان بدر خیبر و حنین امروز در مصافی نا برابر به جنگ با خلصین نظام(آنهایی که در غربت و مظلومیت در عرصه ی خطیر امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کرده و با بصیرت و روح ولائی به شکوه ارزشها کمک می کنند) آمده تا بلکه خنجر کین خود را در قلب انصار حزب الله فرو کنند اما زهی خیال باطل چرا که بنیان مرصوص اهل ولاء در مصاف شما زخم خوردگان پیروز نهایی خواهد بود و صد البته در صحیفه ی ملکوت نام نامی این مدافعان حریم الهی تا ابدیت رخسار متشعشع خود را خواهد داشت.شاید بتوانید در عرصه دنیوی آنها را شکست داده و به جسم آنها ضرری وارد کنید ولی هرگز نمی توانید روح مصفای آنها را از سیر ملکوتی خود باز بدارید(إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ)
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    حزب الله هنوز وارد میدان نشده.اگه ورد بشه اول اسید پاشهارو میگرن.بعد امر به معروف و نهی از منکر در خور عوامل فته گر.و هیچ غلطتی نمیتونید بکنید.دلتون به پهار تا شبکه خارجی خوش نباشه.ریشه فساد و فحشا رو می خشکونیم تا پای جونمون وایستادیم
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خود فروخته و وطن فروشن.
  • محسن ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خدا لعنت کنه اونایی رو که نون ملت و کشور رو میخورن و آب به اسیاب دشمن میریزن.
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چقدر ساده ای شما.....
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    کسی برای بیگانه انتقاد نمیکنه که اونا خوشحال بشن ما حرف خودمون رو میزنیم. کی میخواید اینو بفهمید ودست از تهمت زدن بر دارید؟؟
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    از لحن این ناشناس سوم هم میتونید بفهمید اینا چه روحیه ای دارن و آیا میتونن این کارو کرده باشن یا نه.
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چه عجب مشرق چند تا کامنت هامو چاپ کرد باورم نمیشه دارم خواب می بینم.؟؟؟
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    یعنی چی تا تقی به توقی میخوره هی وطن فروش میگید؟؟؟واسه چی وطن فروش ؟؟؟؟وطنم رو به چی فروختم؟؟؟ حالا ما چه گناهی کردیم بی بی سی از این قضیه به قول شما خوشحال میشه؟؟مگه ما خواستیم؟؟این دلیل میشه که کسی انتقاد یا اعتراضی نکنه؟؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    یعنی شما فکر می کنی اگه متهمان رو هم بگیرن باز واقعا راستش رو میگن؟؟چرا یه خبر از اون روز تا حالا از رسانه نشون ندادن؟؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چه عجب مشرق چند تا کامنت هامو چاپ کرد باورم نمیشه دارم خواب می بینم.؟؟؟
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چه عجب مشرق چند تا کامنت هامو چاپ کرد باورم نمیشه دارم خواب می بینم.؟؟؟
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چه عجب مشرق چند تا کامنت هامو چاپ کرد باورم نمیشه دارم خواب می بینم.؟؟؟
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    من فقط به کارگر بیچاره ای فکر می کنم که هر روز صبح برای فروش قسمتی از وجود خودش به سرمایه دار بزرگ از خانه خارج می شود بعد یک روز بچه سرمایه دار برای تفریح چاقویی در شکم کارگر فرو می کند. حال حکایت این دخترهاست. بدبخت ها هیچ چیز نداشتند اندک زیبایی خدا دادی را هم ازشان گرفتند.
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چی ی ی ی ی ی ی!!! ایسنا!! چشمم روشن! کارای جدید می کنین! حالا ملتو به جون هم میندازین! سوژه دست بیگانه میدین؟! بصیرتم خوب چیزیه به خدا!
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    حساس نشو حساس نشو...
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    ببخشيد شما چطور فهميديد كه بخش بزرگي از جامعه هستيد؟ در همين عمل جراحي كه حضرت آقا ميخواستند انجام بدهند. چي ميگفتند؟ بعدش چي شد؟ ايشون الان صحيح و سالم هستند. من يه پيشنهادي واسه اون عده اندكي دارم كه به اين شبكه ها دل سپردند: شما اخبارشون رو ضبط كنيد. بعد از 6 ماه دوباره اين اخبار رو مرور كنيد. ببينيد توي همين 6 ماه چند تا دروغشون مشخص شده. فقط براي اينكه خودتون متوجه بشيد كه داريد گول ميخوريد همين...
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    حزب الهی نباید توهین کند واول از همه به قانون پایبند باشد.خودمان وارد عمل میشویم یعنی قانون را نادیده میگیری؟توحزب الهی نیستی.مملکت قانون دارد .امثال شما تندروها ابروی مسلمانهارا میبرید
  • 66 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    توبشین سرجات زنوفقط تو زیبایی میبینی که بهشون میگی بدبخت ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس