کد خبر 352584
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

در دقایقی از تمرین مهدی دغاغله روی زمین افتاد که این موضوع باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها شد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز عصر تیم فوتبال پرسپولیس در زمین شماره 2 ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* تمرین امروز پرسپولیس در نوبت عصر در ساعت 17:50 در زمین تمرینی آغاز شد که این تمرین زیر نظر حمید درخشان و سایر اعضای کادر فنی انجام شد.

*حدود 70 هوادار در تمرین امروز حاضر بودند و عملکرد شاگردان حمید درخشان را از نزدیک به تماشا نشستند.

* مهدی دغاغله مهاجم مصدوم این تیم امروز هم زیر نظر مسعود مومنی مربی بدنساز پرسپولیس به تمرین پرداخت.

* امروز سرخ‌پوشان در زمین شماره دو ورزشگاه المپیک کیش تمرین کردند که این تمرین در این زمین با اعتراض حمید درخشان روبرو شد چراکه او اعتقاد داشت پرسپولیسی‌ها قرار بوده تمام تمرینات‌شان در زمین شماره یک انجام شود و قرار نبود که سرخ‌پوشان به این زمین بیایند اما از آنجایی که تیم راه‌آهن در زمین شماره یک مشغول تمرین بود سرخ‌پوشان به این زمین آمدند.

* بازیکنان در شروع تمرین به سه دسته تقسیم شدند و زیرنظر اعضای کادر فنی به تمرین پرداختند.

* دویدن‌های سریع و انفجاری زیر نظر کادر فنی شروع‌کننده تمرین امروز بود سپس بازیکنان با هدایت محمد نوری کششی کار کردند و به ادامه تمرین و کار با توپ زیر نظر کادر فنی پرداختند.

* کیا رئیس صدا و سیمای مرکز کیش میهمان تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* دو دوربین فیلمبرداری از صدا و سیمای مرکز کیش تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را ثبت و ضبط کردند.

* امروز سه دروازه‌بان در تمرین پرسپولیس حاضر بودند این در حالی است که روز گذشته 4 گلر زیر نظر نادر باقری به تمرین پرداختند.

* مهدی دغاغله که امروز هم اختصاصی تمرین می‌کرد در دقایقی از تمرین به روی زمین افتاد که این موضوع باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها شده بود اما پس از چند دقیقه این بازیکن بدون مشکل همراه با مربی بدنساز پرسپولیس تمریناتش را ادامه داد.

* پرسپولیسی‌ها فوتبال پرفشار را در نیمه زمین انجام دادند که در همین رابطه بازیکنان به دو تیم سبز و سفید تقسیم شدند و زیر نظر کادر فنی به فوتبال پرداختند و حمید درخشان هم در لحظاتی بازی را متوقف می‌کرد و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* اعتراض حمید درخشان به زمین تمرین امروز پرسپولیسی‌ها به گوش حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن که در زمین شماره یک المپیک کیش مشغول تمرین بودند رسیده بود و استیلی برای درخشان پیغام فرستاد که اگر از زمین شماره دو ناراحت است می‌تواند پرسپولیس را به زمین شماره یک بیاورد و هر تیم در نصف زمین به تمرین بپردازند که درخشان با این موضوع مخالفت کرد.

* بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست تیم راه‌آهن لحظاتی کوتاه بر سر تمرین پرسپولیس حاضر شد و خیلی زود این زمین را ترک کرد.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز به بازی والیبال در قالب دو تیم بازیکنان تهرانی و بازیکنان شمالی پرداختند که این بازی را تیم تهران با نتیجه 25 بر 23 به برتری رسید. بازیکنان تیم تهران شامل رضا نورمحمدی، افشین اسماعیل‌زاده، محمد نوری، سوشا مکانی و حمید درخشان بودند اما بازیکنان تیم شمالی شامل محمد عباس‌زاده، محسن بنگر، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری و میثم حسینی بودند.

* تمرین پرسپولیسی‌ها در ساعت 19 به پایان رسید و بازیکنان با سرد کردن بدن‌هایشان به تمرین پایان دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس