کد خبر 353155
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و محسن فروزان سه دروازه‌بان تیم ملی در اردوی پرتغال هستند.

به گزارش مشرق، سوشا مكانی دروازه‌بان پرسپولیس كه در تیمش باشگاهی خود هم شرایط پایدار و ثابتی ندارد، طی مصاحبه‌ای كه انجام داده، گفته كه برای به دست آوردن جایگاه در تیم ملی، می‌جنگد. او البته كنایه‌هایی در صحبت‌هایش دارد كه مشخص نیست این كنایه‌ها، كدامیك از سه دروازه‌بان حاضر در اردوی پرتغال را نشانه رفته است.

مكانی در بخشی از این مصاحبه گفته: «دوست داشتم همراه تیم ملی باشم اما نبودنم در این اردو پایان دنیا نیست هرچند که برای جایگاه خودم می‌جنگم که البته به جز جنگ در مرحله فنی باید فشارهای دیگر را تحمل کنم. من باید داخل زمین و بیرون از زمین برای جایگاهم در تیم ملی بجنگم اما امیدوارم جنگ فنی داخل زمین به جنگ بیرون زمین بچربد.»

اینكه منظور مكانی كدام دروازه‌بان تیم ملی است، مشخص نیست. اما جالب اینجاست كه او هنوز در باشگاه خود هم دروازه‌بان اصلی نیست چه برسد به اینكه بخواهد جزو سه دروازه‌بان برتر ایران باشد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    کاملا معلومه منظور ایشان علیرضا حقیقی دروازه بانی که در مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا آقای کیروش هیچ گونه اعتمادی به ایشون نداشت و نکرد و جور بازیها با سید و رحانم بود و سودش با حقیقی. اگر حقیقی دروازه بان خوبیه پس چرا تو بازیهای مقدماتی هیچ اعتمادی بهش نمیشه؟؟
  • علی ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    حیف از مهدی رحمتی که نابودش کردن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس