کد خبر 354326
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که واسطه حضور مدافع پیشین سپاهان در تمرینات پرسپولیس نبوده است.

به گزارش مشرق، محسن بنگر درباره اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش گفت: اردوی سنگینی را تجربه کردیم. روزی سه جلسه تمرین خیلی سخت بود اما امیدوارم نتیجه این تمرینات دشوار را در بازی‌های آینده خود ببینیم.

وی در مورد بازی روز پنجشنبه پرسپولیس مقابل کارگر بنه‌گز بوشهر در اولین گام جام حذفی اظهار داشت: اینکه بعد از اردوی کیش در جام حذفی به میدان می‌رویم خیلی خوب است، چون این بازی می‌تواند به هماهنگی بیشتر تیم کمک فراوانی کند.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: بازی با تیم‌هایی که در لیگ یک بازی می‌کنند آن هم در جام حذفی بسیار دشوار است. تیمی که هفته پیش حریف خود را با چهار گل شکست داده تیم خوبی است و ما به هیچ عنوان این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم. ما آماده هرگونه اتفاق را در این بازی داریم و نمی‌خواهیم غافلگیر شویم.

بنگر در خصوص صحبت‌هایش علیه هواداران و مدیران باشگاه سپاهان عنوان کرد: من حقیقت را گفتم، مگر می‌شود هشت سال در یک تیم بازی کنی و آخر از هوادارانش فحش بشنوی؟ خلیلیان و بازیکنان سپاهان گفتند اتفاقی نیافتاده بگذارید در بازی برگشت 90 دقیقه فحش رکیک بشنوند تا ببینیم اتفاقی می‌افتد یا خیر.

وی تصریح کرد: من هم می‌توانم برای بازی برگشت هواداران را تحریک کنم تا به خلیلیان فحاشی کنند اما با معرفت‌تر از این حرف‌ها هستم و این کار را انجام نمی‌دهم.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود مهدی جعفرپور با سفارش او به تمرینات این تیم آمده است، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. جعفرپور با صلاحدید درخشان به تمرینات آمده و من هیچ نقشی در این کار نداشتم. بعد از مشکلی که برای ماهینی به وجود آمد مسئولان باشگاه دنبال یک دفاع راست خوب بودند، جعفرپور هم سال‌ها در لیگ بازی کرده و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

بنگر در مورد مصدومیتی که روز گذشته در تمرین پرسپولیس رخ داد اظهار داشت: خوشبختانه مسئله جدی نیست اما روز گذشته خیلی بد بود و درد زیادی را تحمل کردم اما همانطور که گفتم مصدومیتم جدی نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس