کد خبر 354546
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در خصوص اتفاقات دیدار مقابل پاس همدان و حضور یک خواننده زیرزمینی در تمرینات این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل پاس همدان در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: این دیدار برای ما بازی سختی بود، چون مدت‌ها بود که نتوانسته‌ بودیم در میدانی به پیروزی برسیم.

وی افزود: پیش از این دیدار با تیم فوتبال امید بازی کرده و موفق به شکست این تیم شده بودیم. امروز هم با تیمی بازی کردیم که میزان دوندگی بازیکنانش بالا بود. پاس همدان در لیگ دسته اول در صدر جدول قرار دارد و به مهابادی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. پاسی‌ها پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارند.

سرمربی راه‌آهن با بیان اینکه جام حذفی جام شگفتی‌هاست، گفت: امروز شنیدم که صبا مقابل یک تیم ناشناخته حذف شده است. با این شرایط می‌دانستیم که جام حذفی جام شگفتی‌هاست. به لحاظ روحی روانی نیاز به پیروزی در این دیدار داشتیم و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

استیلی با اشاره به مشکلاتی که در راه‌آهن وجود دارد، خاطر نشان کرد: سه ماه است که مشکلات ما حل نشده و ما باید هم کار باشگاهداری را انجام دهیم و هم کار فنی. به لحاظ تمرکز نیز باید شرایط‌مان را بهتر کنیم و بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

وی ادامه داد: امروز در دیدار مقابل پاس از شش بازیکن جوان از جمله امیر عابدزاده، محمد حسن‌پور، عظیمی، میلاد محمدی و ... استفاده کردم، چون اعتقاد دارم که این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند. ما باید برنامه‌ریزی خوبی برای دیدار مقابل سپاهان در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اعتراض داود مهابادی، سرمربی پاس به داور در اواخر بازی و اینکه وی اعتقاد به پنالتی داشت، گفت: من در مورد آن صحنه چیزی نمی‌دانم. در بازی با استقلال خوزستان نیز صحبتی در مورد داوری انجام ندادم و در مجموع هم صحبت نخواهم کرد، چرا که اعتقاد دارم کارشناسان داوری باید در این باره صحبت کنند.

استیلی در خصوص تقابل با پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل حریف بوشهری خود گفت: آن دیدار بازی سختی خواهد بود و ما باید خود را آماده کنیم. در جام حذفی با چهار دیدار می‌توانیم به فینال برسیم و راه کوتاهی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا داریم. با این حال باید خودمان را بهتر و قوی‌تر کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کند یا نه، گفت: برای قهرمانی در جام حذفی ناامید نیستیم. در این مسابقات بعضی مواقع نتایجی رقم می‌خورد که غیر قابل پیش‌بینی است.

سرمربی راه‌آهن در خصوص اینکه یک خواننده زیرزمینی پس از حضور در تمرینات پرسپولیس اعلام کرده که دوست دارد در تیم راه‌آهن بازی کند عنوان کرد: من این موضوع را شنیده‌ام اما نمی‌دانم داستان چیست. اگر این شخص ممنوع‌الفعالیت است که هیچ اما اگر ممنوع‌الفعالیت نباشد و مهمان ما در تمرینات باشد رفتار خوبی با وی خواهیم داشت. اگر وی مشکلی نداشته باشد مهمان ما خواهد بود و در خدمتش خواهیم بود و می‌تواند در تمرین ما به عنوان میهمان حضور یابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس