کد خبر 351438
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

حمید درخشان می‌گوید پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک به کی‌روش نشان می‌دهد که در انتخاب بازیکنان برای فهرست جدید تیم ملی اشتباه کرده است.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل سپاهان، ارزیابی‌اش از شرایط سرخ‌پوشان در 4 هفته‌ای که تیم را در دست گرفته و فهرست جدید تیم ملی فوتبال برای حضور در اردوی پرتغال صحبت کرد.

* در یک بازی حساس 3 امتیاز را در دقایق پایانی به سپاهان واگذار کردید.

این دیدار برای ما خیلی مهم بود به همین خاطر با برنامه وارد میدان شدیم. بازیکنان ما آنچه از آنها خواسته بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردند اما برای ما در اصفهان کسب مساوی مقابل تیم پرمهره‌ای مثل سپاهان هم مناسب بود. آن هم با توجه به اینکه 6 بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم.

* تعویض نورمحمدی اجباری بود؟

بله نورمحمدی مصدوم شد و مجبور شدیم بین دو نیمه او را تعویض کنیم و میثم حسینی را به جای او به میدان بیاوریم. با موجودیتی که در اختیار داشتیم بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و واقعا زحمت کشیدند اما بی‌دقتی باعث شد که در دقایق پایانی گل بخوریم.

* درست است که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتید اما هواداران پرسپولیس در چند سال گذشته نشان داده‌اند که به بازی تدافعی و مساوی گرفتن راضی نیستند.

بله ما هم این موضوع را می‌دانیم اما بضاعت ما همان چیزی بود که در زمین دیدید. ما حسین ماهینی و پیام صادقیان را به دلیل محرومیت و علی عسگر، دغاغله و نوروزی را به خاطر مصدومیت به همراه نداشتیم و به نوعی 50 درصد تیم ما نبودند که در عملکرد ما بی‌تاثیر نبود. اینکه در دقیقه 94 گل خوردیم چیزی از شایستگی‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

* یک لحظه غفلت باعث شد یک امتیاز را هم از دست بدهید.

بله مدافعان ما غفلت کردند و آن هم به شرایط بازیکنان در زمین بازی برمی‌گردد که هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شدیم، سخت‌تر می‌شد. باید با تمرکز بیشتر ی بازی می‌کردند. با این حال ما تلاش خود را کردیم و از بازیکنان راضی هستیم.

* بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس با انتقاد از نمایش دفاعی تیم‌تان مقابل سپاهان معتقد بودند که در شأن پرسپولیس نیست که تحت هر شرایطی دست به بازی دفاعی بزند.

من کاری به دوستان ندارم که چه می‌خواهند بگویند. آن‌ها باید بضاعت تیم ما را هم نگاه کنند. همان طور که گفتم ما 50 درصد از تیم‌مان را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در طول بازی هم نمی‌توانستیم تعویض دیگری داشته باشیم. فوتبال باید برابر باشد تا ما بتوانیم از هر دو تیم توقع برد داشته باشیم اما قدرت ما و سپاهان در آن روز برابر نبود و تیم حریف از داشته‌هایش نهایت استفاده را کرد.

* بنابراین خودتان از عملکرد پرسپولیس در 4 هفته‌ای که هدایت تیم را در دست گرفته‌اید راضی هستید؟

صددرصد همین طور است. روند تیم ما رو به رشد بوده و شک نکنید که تیم ما خیلی بهتر از این خواهد شد و چه در دفاع و چه در حمله قدرتمندتر می‌شویم.

* تعویض چندباره نیلسون و مکانی در دروازه این تصور را به وجود می‌آورد که کادر فنی از این دو دروازه‌بان به صورت چرخشی استفاده می‌کند.

به هیچ وجه استفاده چرخشی از دروازه‌بان‌ها را قبول ندارم. ما دو گلر خوب داریم که در طول فصل و با توجه به آمادگی‌شان از هر دو استفاده می‌کنیم. در بازی مقابل سپاهان هم به شرایط بازی نگاه کردیم و تشخیص دادیم که نیلسون درون دروازه باشد و عملکرد بدی هم نداشت.

* پس از حضور علی کریمی به عنوان دستیار جدید کی‌روش به فکر اضافه کردن یک دستیار جدید به کادر خود هستید؟

فعلا در حال بررسی این موضوع هستم و احتمال دارد که یک فرد جدید را در کنار خود داشته باشیم. فعلا تامل می‌کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

* فهرست جدید تیم ملی اعلام شد و برای نخستین بار در 40 سال اخیر نماینده‌ای از پرسپولیس در این فهرست وجود ندارد.

در اینکه پرسپولیس شایستگی داشتن چند ملی‌پوش در فهرست جدید را دارد شکی نیست اما به تصمیم کی‌روش احترام می‌گذاریم. ما تیمی می‌شویم که در همه زمینه‌ها خوب عمل کند و نتیجه بگیرد و کی‌روش بفهمد که اشتباه کرده از این تیم بازیکنی را دعوت نکرده است. البته از یک جنبه این موضوع برای ما خوب است چرا که در چند روز تعطیلی لیگ با همه قوا تمرین می‌کنیم. با این حال اینکه بازیکنان ما در اردوی تیم ملی نیستند، ممکن است از لحاظ روحی روانی به ضرر آن‌ها شود. به نظر من رضا حقیقی، محمد نوری و چند بازیکن دیگر پرسپولیس شایستگی دعوت به تیم ملی را داشتند اما به هر حال تصمیمی است که از سوی کادر فنی تیم ملی گرفته شده است.

* قرار بود اردویی در ترکیه برگزار کنید.

این اردو لغو شد و ما از فردا در کیش اردو می‌زنیم و تمرین‌هایمان را پیش از آغاز مجدد لیگ در این شهر انجام می‌دهیم.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    بیچاره استقلال با 7 غایب.......................
  • عباس م 61 ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    عزیز من اینده که هنوز نیومده کیروش الان می خواد بازیکن انتخاب کنه.
  • استا ماشالله ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    درخشان خان پس چرا اين علي كريمي جون جوني ات كه مرتب سنگش و به سينه ميزدي كاري نتونست براي پرسپوليس انجام بده آخه ناسلامتي دستيار كيروش شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس