کد خبر 349773
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

سربازان انصار الله در جریان فتح خانه فرمانده ارتش با صحنه ای باور نکردنی روبه رو شدند: «حجم طلا و مسکوکات این خانه از حجم بودجه سالانه دولت یمن بیش تر بود. تخمین زده می شود 400میلیارد دلار در این خانه انبار شده باشد!»

به گزارش مشرق، جنبش انصار الله یمن اعلام کرد در جریان فتح خانه «علی محسن الاحمر» فرمانده ارتش یمن، حجم انبوهی از طلا و مسکوکات ملی یمن را یافته است که قیمت تقریبی آن معادل 400 میلیارد دلار تخمین زده می شود!

به گزارش سرویس بین الملل شفاف به نقل از شبکه تلویزیونی «المسیرة»، جنبش انصار الله در ادامه اقدامات خویش برای برقراری امنیت در پایتخت و بازگشت روند طبیعی و مسالمت آمیز به ساحت سیاست در یمن، منزل مجرمان و متهمان فراری را بازرسی می کند تا بتواند با تعقیب آنان، از تشکیل ارتش های مخفی و یا کودتا در پایتخت ممانعت به عمل آورد.

افشای فساد دولتمردان سابق یمن +تصاویر
تیمسار «علی محسن الاحمر» فرمانده کل سابق ارتش یمن
او یکی از متحدان نزدیک عربستان در صنعا و یکی از اصلی ترین دشمنان جنبش مردمی انصار الله بود.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیرة (وابسته به جنبش حوثی ها)، یکی از مهم ترین اقدامات انصار الله مصادره منزل علی محسن الاحمر، فرمانده کل ستاد ارتش در دوره عبد ربه منصور هادی، رئیس دیکتاتور دولت انتقالی یمن بود که دستور داد ارتش با تمام قوا به انقلابیون و تحصن مسالمت آمیز شهروندان پایتخت حمله ببرد. سربازان انصار الله در جریان فتح خانه فرمانده ارتش با صحنه ای باور نکردنی روبه رو شدند: «حجم طلا و مسکوکات این خانه از حجم بودجه سالانه دولت یمن بیش تر بود. تخمین زده می شود 400میلیارد دلار در این خانه انبار شده باشد!»

گفتنی است در پی فتح صنعا توسط انقلابیون یمن، علی محسن الاحمر در نقطه نامعلومی پنهان شده و نیروهای مسلح وفادار به جنبش حوثی ها در حال جست و جوی وی هستند؛ زیرا بیم آن می رود که با تعدادی از فرماندهان ارتش در صدد ایجاد کودتا در پایتخت باشد.

تصاویر بخشی از طلا و مسکوکات مصادره شده در منزل فرمانده ارتش:

افشای فساد دولتمردان سابق یمن +تصاویر



افشای فساد دولتمردان سابق یمن +تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا اهواز ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    حداقل چارتا خنجر میذاشتن تو تصاویر که باورمون بشه یمنه خخخخ
  • محمدمهدی ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    چشم نداری ببینی ظالمین در یمن سرنگون شدن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس