کد خبر 348687
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش را مصمم به واگذاری استقلال و پرسپولیس نمی‌داند، گفت که اقدامات منفعلانه وزارت ورزش در این زمینه ممکن است منجر به سوال یا استیضاح وزیر ورزش شود.

به گزارش مشرق، سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نظر من وزارت ورزش مصمم به واگذاری و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها نیست. در ماجرای تغییرات باشگاه پرسپولیس دیدید که وقتی دعوای افراد پیش آمد چه مطالبی مطرح شد.

وی افزود: ما از ابتدا گفتیم که باید از شکل قانونی وارد موضوع واگذاری باشگاه‌های ورزشی شویم اما متاسفانه علیرغم اینکه برای استقلال و پرسپولیس مشتری وجود داشت از شکل قانونی وارد نشدند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتماد کنیم اما من به وزارت ورزش خوشبین نیستم و اگر آنها نسبت به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها اقدام نکنند برخورد محکمی با آنها خواهیم داشت.

حسینی یادآور شد: ما قطعا با وزارت ورزش در این زمینه اتمام حجت می‌کنیم چرا که مراحلی که لازم بود در مورد وزیر ورزش قبل از سوال و استیضاح را پیش رفته‌ایم و ممکن است مجبور شویم کار سخت‌تری انجام دهیم.

وی در پایان گفت که اقدام منفعلانه وزارت ورزش و تعلل در واگذاری باشگاه‌ها ممکن است به سوال و استیضاح وزیر ورزش بینجامد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    استیضاح دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس