مطبوعات اصلاح‌طلب آخرین روز هفته را با ذوق زدگی از عکس روحانی و کامرون و بدون درنظر گرفتن خیانت و استعمار انگلیس بیش از یک قرن علیه ملت ایران، از این دیدار به عنوان پایان یافتن رابطه سرد میان ایران و انگلیس نام بردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.

****

روزنامه‌های اصلاح‌طلب در آخرین روز کاری هفته در «تسخیر» تصاویر دیدار حجت الاسلام روحانی با کامرون، نخست وزیر انگلیس بودند. روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب از این دیدار به روند «آب شدن یخ» روابط دوجانبه ایران و انگلیس یاد کردند، این سخنان در حالی بیان می شود که یک سال قبل، این روزنامه‌ها پس از گفت‌وگو تلفنی حجت الاسلام روحانی با همتای آمریکایی خود از «فرو ریختن دیوارهای تحریم» سخن می‌گفتند اما با گذشت یکسال هنوز شاهد این رخداد نیستیم.

روزنامه های اصلاح طلب همچنین به دفاع حجت الاسلام ناطق نوری در مراسم ختم حجت الاسلام دعاگو، امام جمعه شمیرانات از سوابق انقلابی و مبارزاتی هاشمی رفسنجانی پرداختند.


تیتر پیشنهادی: دفاع از هاشمی در مراسم ترحیم (ختم)، احمدی نژاد براي مجلس نمي‌آيدروزنامه مردم سالاری

ارگان رسمی حزب مردم سالاری پنجشنبه را با تیتر«توصیه موسسه صلح آمریکا به اوباما برای توافق هسته ای با ایران» و« بهار روابط تهران- لندن؟» روانه پیشخوان مطبوعات کشورشد؛ در سرمقاله این روزنامه به قلم مرتضی رضایی به رسالت وزارت علوم در مقطع آغاز دانشگاه ها پرداخته شده است؛ مرتضی رضایی در یادداشت« سياست نه جنگ نه صلح دولت در وزارت علوم! » نوشت « اين ضعفي اساسي در وزارت علوم است که بر اساس تشخيصي استوار شده تا بر طبق آن هر گونه تشويق دانشجويان به فعال شدن و حمايت از قشر دانشجو به جهت فعاليت‌هاي سياسي و اجتماعي در سطح دانشگاه‌ها باعث ايجاد چالش‌هاي سياسي و امنيتي جدي با محافظه کاران راديکال در مجلس و ساير بخش‌هاي مگو و مپرس ساختار سياسي ايران خواهد شد. لاجرم با سياست نه صلح نه جنگ با دانشگاه بايد رفتار شود و ضمن حفظ فاصله، از افتادن به يکي از دو سوي دولت خاتمي يا احمدي نژاد بايد اجتناب کرد. اين سياست نه جنگ نه صلح در نهايت ثمره اي جز استيضاح جناب دکتر فرجي دانا نداشت تا مفتضحانه بودن اين سياست در قبال دانشگاه‌ها کاملا مشخص و واضح شود. جريان اقتدارگرا و متحجر محافظه کار، به هيچ روي و به هيچ راه نخواهد گذاشت که دولت روحاني به پيش برد اهداف خود توانا شود. بي‌بهره کردن دولت از پشتيباني افکار عمومي در نهايت به ضرر دولت و ضرر مردم رنج ديده‌اي منجر خواهد شد تا براي پاسداشتشان از شرار شرارت‌هاي بي امان محافظه کاران، چنين سياست‌هايي در قبال دانشگاه‌ها در پيش گرفته شده است.»

· مذاکره در ماراتن سیاست

احسان کیانی در یادداشت «سلاح مذاکره در نبرد سياست» به بررسی فرصت مذاکرات میان مسئولین کشورمان با همتایان خود در نیویورک پرداخته است؛ وی درباره مذاکرات دولت یازدهم نوشت« خوشبختانه دولت ايران نيز با واقع‌بيني و پذيرش نقش حساس و تعيين‌کننده کشورمان در سطح بين‌المللي و منطقه‌اي بدون توجّه به شعارهاي برخي جريان‌هاي داخلي که از اکنون مذاکره را بي‌نتيجه و بي‌فايده خوانده و تيم مذاکره‌کننده را به وادادگي و عقب‌نشيني از حقوق ايران متّهم مي‌کنند؛ بدون ترس و واهمه از هياهوي مخالفان به صراحت و با قاطعيّت رودرروي همه طرف‌هاي غربي و به خصوص آمريکا نشسته و درباره همه مسائل مرتبط با اين پرونده به سخن مي‌نشينند. فارغ از نتايج حاصله از مذاکرات اخير؛ يکي از فوايد بزرگ ديدارها و گفت‌گوهاي مکرّر آقاي ظريف(وزير خارجه ايران) با جان‌کري(وزير خارجه آمريکا) و هم‌چنين آقاي عراقچي(معاون اوّل وزير خارجه کشورمان) با خانم وندي‌شرمن(معاون وزير خارجه آمريکا) اين بود که تابوي مذاکره با آمريکا که توسط تندروهاي داخلي مرتّب بازتوليد مي‌شد، براي هميشه شکسته شد. اگر سال‌ها پيش در جريان مذاکره مک‌فارلين بنا بر اقتضائاتي طرفين به طور محرمانه به مذاکره مي‌نشستند، امروز به راحتي مذاکرات مستقيم با آمريکا در جريان است.»


تیتر پیشنهادی: دفاع از هاشمی در مراسم ترحیم (ختم)، احمدی نژاد براي مجلس نمي‌آيدروزنامه ابتکار

روزنامه ابتکار با تیتر یک «نگذاریم این فرصت از دست برود» به انعکاس درخواست اوباما از دوبت و ملت ایران پرداخته است، این روزنامه در ادامه نوشت« باراک اوباما رييس جمهوري آمريکا در سخناني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد که ايرنا منتشر کرده،گفت: پيام من به دولت و مردم ايران روشن است؛ اجازه ندهيد اين فرصت از دست برود. بايد به راه حل برسيم.باراک اوباما در ادامه سخنان خود افزود:من به شما اطمينان مي‌دهم مي‌توانيد برنامه هسته اي صلح آميز خود را ادامه دهيد.وي ادامه داد: آمريکا به دنبال راه حل ديپلماتيک براي حل مسئله هسته اي ايران است. حل اين مشکل به استفاده ايران از اين فرصت استثنايي بستگي دارد. رييس جمهوري آمريکا گفت من به شما اطمينان مي‌دهم که مي‌توانيد برنامه هسته اي صلح آميز خود را ادامه دهيد. تاکيد داريم که همه کشورها بايد به قوانين بين‌المللي احترام بگذارند.»

· الگوي اصلاح طلبي روي ميز اصولگرايان

روزنامه ابتکار در صفحه سیاسی خود به بررسی فعالیت انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم پرداخت؛ و درباره آن نوشت« اصولگراها هم در روزهايي که حبيب الله ميانجي گر در ميان شان نيست و شيخ ريش سفيدشان هم در گوشه بيمارستان رجايي آرام گرفته است، ريسمان‌هاي نازک شده وحدت را در دست گرفته اند تا با گره زدن يکي بعد از ديگري آنها روياي خوش «وحدت» را بعد از سال‌ها تبديل به واقعيت کنند. رويايي که اگر رنگ واقعيت به خود نگيرد شايد با بال و پر گرفتن رقيب اصلاح گرايشان اين بار هزينه اي سنگين تر بپردازند.در همين راستا از مدت‌ها پيش جلسات هم انديشي اصولگرايان با محوريت سيدرضا تقوي عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز آغاز شده بود. جلساتي که افرادي از طيف‌هاي مختلف اصولگرا در آن حضور داشتند و البته بودند برخي تشکل‌هاي اصولگرا چون رهپويان و ايثارگران و پايداري‌ها که از همان ابتدا چندان روي خوشي به اين جلسات نشان ندادند.او که طي چندماه گذشته بارها و بارها مسير تهران تا قم را براي ديدار با شيوخ قم نشين طي کرده است، در تازه ترين اظهاراتش شاهراه وحدت را تنها گزينه پيش روي اصولگرايان براي پيروزي در انتخابات آتي مجلس دانسته و عنوان کرده است «هر جناح سياسي اگر نيت پيروزي و به نتيجه رسيدن داشته باشد بايد به وحدت تن دهد چرا كه احتمال شكست در تكروي و انشقاق وجود دارد.»

· دفاع از هاشمی در مراسم ترحیم

ناطق نوری که این روزها به عنوان حامی دولت یازدهم در کنار اصلاح طلبان قرار گرفته است در مراسم ترحیم حجت الاسلام دعاگو به فعالیت سیاسی قبل از انقلاب حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی پرداخت و بیان داشت« وقتي که امام فرياد انقلاب زد، ما تازه طلبه شده بوديم ولي کمتر روحاني مانند هاشمي رفسنجاني مي‌شناسم که در انقلاب اسلامي نقش آفرين باشد.قبل از انقلاب که نشريه بعثت در قم منتشر مي‌شد اوجلوداربود. او شهر به شهر که نه کشور به کشور مي‌رفت و بر روي انجمن‌هاي اسلامي کارمي کرد تا به امام بگروند.رييس دفتربازرسي مقام معظم رهبري در ادامه مطلب عنوان کرد: من روزي در خانه آيت‌الله فلسفي حضورداشتم و آقاي هاشمي آمد. مرحوم فلسفي به آقاي هاشمي گفت که شما را شکنجه بدي کردند آقاي هاشمي خنديد و بيان کرد من فرد مقاومي هستند و بنيه‌ام خوب است. آمده ام بگويم به فکر زندانيان زير شکنجه باشيد.»


تیتر پیشنهادی: دفاع از هاشمی در مراسم ترحیم (ختم)، احمدی نژاد براي مجلس نمي‌آيدروزنامه اعتماد

روزنامه اعتماد آخرین روز کاری را به تیتر «روحانی-کامرون دیدار پس از 36 سال» و «مذاکرات هسته یی سران در لابی سازمان ملل» اختصاص داد؛ مهشید ستوده درباره این دیدار خاطر نشان کرد« ديويد كامرون، نخست‌وزير انگليس ديروز در حاشيه اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل با حسن روحاني رييس‌جمهور كشورمان ديدار كرد. ديداري كه شايد كامرون از همان روزهاي روي كار آمدن حسن روحاني دل به آن بسته بود و در پايان اين ديدار به دستيار خود اعلام كرد كه با اين ملاقات قسمتي كوچكي از تاريخ ساخته شد. بالاترين مقامات اجرايي كشورهايي كه سه سال پيش سفارتخانه‌هاي‌شان به مرز تعطيلي رسيده بودند مسيري رو به جلو را در پيش دارند و تاريخ را تغيير دادند. سفارتخانه‌ها تعطيل شده بود، كارداري تعيين نشده بود، پرچم‌ها پايين آمده بود و طرح مجلس براي كاهش سطح روابط هم همه‌چيز را سرد كرده بود. آمدن حسن روحاني اما شرايط را متفاوت كرد. با آمدنش نخست‌وزير انگلستان برايش پيام تبريك فرستاد، در از سرگيري روابط پيشقدم شد. كمي بعد وزراي خارجه دو كشور ديدار كردند و كمي آن‌طرف‌تر تماس تلفني نخست‌وزير بريتانيا با رييس‌جمهور كشورمان كار را تمام كرد. كاردار غيرمقيم تعيين شد و كمي بعد پرچم‌ها افراشته شد. حالا اما فصل جديدي از روابط رقم خورده است. روابطي كه با همين فشردن دو دست كليدي شده است. بازگشايي سفارتخانه‌هاي دو كشور دور از انتظار نيست كه بدون شك روابط هم گسترده‌تر خواهد شد. دولت حسن روحاني شايد تنها در يك مورد با دولت سابق از خود شباهت داشته باشد. دولت يازدهم هم همچون دولت دهم «نخستين‌هاي» زيادي را در پرونده خود دارد. نخستين‌ها اما اين‌بار از جنس تخلف يا سردي روابط نيست. «نخستين» دولت روحاني از جنس همين ديدارهايي است كه تنها از يكي از آنها 36 سال گذشته بوده است. روابط ايران و بريتانيا در آستانه گرم شدن است.»


· هاشمي و خاتمي ليست نمي‌دهند

روزنامه اعتماد در صفحه احزاب خود به انعکاس سخنان رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی درباره فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس دهم پرداخت؛ این فعال سیاسی اظهار داشت « هنوز زود است که درباره ليست انتخاباتي براي انتخابات آينده صحبت کنيم ولي ان شاالله اصلاح طلبان در جهت انسجام حرکت خواهند کرد.منتجب نيا همچنين درباره بحث مشورت با هاشمي رفسنجاني و ناطق نوري براي انتخابات گفت: من خبري ندارم، البته درباره ليست هنوز زود است که صحبت کنيم. » و همچنین درباره نقش هاشمی و خاتمی افزود« آقايان هاشمي و خاتمي براي انتخابات ليست نمي دهند، ولي اين عزيزان بزرگاني هستند که بزرگواري مي‌کنند و جبهه اصلاحات را ساماندهي مي‌کنند.»

· بهارستان در تسخیر اصلاحات

محمد رضا عارف که در چند ماه اخیر بر حجم فعالیت های سیاسی خود افزوده است، در دیدار با اعضای حزب اعتماد ملی به تحلیل مسائل سیاسی پیش روی جریان اصلاحات پرداخت و همچنین نسبت به فعالیت اصلاح طلبان در انتخابات آتی بیان داشت« اصلاح‌طلبان بايد با برنامه‌ريزي منسجم در انتخابات آينده شركت كنند. مهم‌ترين راهبرد ما پيروزي در انتخابات مجلس است به همين دليل بايد در داخل خانواده اصلاحات با وحدت و همدلي به دنبال كسب اكثريت مجلس باشيم.»


تیتر پیشنهادی: دفاع از هاشمی در مراسم ترحیم (ختم)، احمدی نژاد براي مجلس نمي‌آيدروزنامه آرمان

این روزنامه اصلاح طلب با تیترهای اصلی «دیدار تاریخی در پرونده ایران و انگلیس» و «فرصت طلایی مذاکرات» رهسپار کیوسک مطبوعات کشور شد.

· مذاکره با آمریکا به صلاح نیست

روزنامه آرمان در صفحه سیاسی خود به بازتاب سخنان علی مطهری، نماینده مردم تهران در بهارستان نسبت به مذاکرات هسته ای پرداخت و نوشت« . علی مطهری البته این صلاح ندانستن را فقط دیروز بیان نکرد چرا که در فروردین سال 91 هم گفت: تصمیم نهایی درباره رابطه با آمریکا توسط نهادهای عالی نظام با موافقت مقام معظم رهبری گرفته می‌شود. نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: بحث و اظهارنظر درباره برقراری یا عدم برقراری رابطه با آمریکا در ذات خود اشکال ندارد و هرکس می‌تواند نظر خود را بیان کند. این نماینده مجلس همچنین تأکید کرد: نکته مهم این است که زمان حاضر که ما در معرض تهدیدات مختلف قرار داریم، زمان مناسبی برای طرح مسأله برقراری رابطه با آمریکا نیست. مطهری دلیل این مساله را این چنین عنوان کرد که ممکن است این موضوع را ناشی از ضعف و نیاز ما بدانند و در نتیجه ما در مذاکرات دست بالا را نداشته باشیم و به ضررمان تمام شود. وی بر همین اساس یادآور شد: به هر حال اکنون زمان مناسبی برای طرح این مساله نیست؛ چه از طرف آقای احمدی‌نژاد باشد و چه از طرف آقای هاشمی‌.»

· خاتمي رئيس بلامنازع جريان اصلاحات است

پس از اعلام تشکیل حزب ندای ایرانیان با محوریت صادق خرازی هجمه های فراوانی به این تشکل نوپا از سوی اصلاح طلبان صورت پذیرفت به نحوی که برخی از افراد این تشکل از فعالیت در آن خودداری نمودند؛ صادق خرازی در گفت و گو با رسانه ها به حضور اثرگذار حزب ندای ایرانیان در انتخابات آتی اذعان می کند و در همین راستا نسبت به هماهنگی با سید محمدخاتمی بیان می دارد«بله، فكر مي‌كنيم كه آقاي خاتمي رئيس بلامنازع جريان اصلاحات است»، ادامه داد كه وي «رئيس جريان اصلاح‌طلبي است و تحت هر شرايطي اينگونه باقي خواهد ماند. چه بخواهيم چه نخواهيم او جايگاه خاصي در جامعه دارد. خاتمي به رهبري، قانون اساسي، ولايت فقيه در چارچوب نظام سياسي اعتقاد دارد و بسياري از اتفاقات سال 1388 را تاييد نكرد... او به گفت‌وگو براي حل مشكلات اعتقاد دارد». خرازي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه بسياري‌ها در ايران خواستار اعلام برائت محمد خاتمي از اتفاقات سال 1388 شدند و اينها قشر وسيعي از محافل سياسي ايران هستند گفت: اين درست است اما ما جامعه‌اي باز داريم. همه مي‌توانند نظر خود را بيان كنند. ما به آينده نگاه مي‌كنيم و اسير گذشته باقي نمي‌مانيم.»

· احمدی نژاد براي مجلس نمي‌آيد

حجت‌الاسلام محمدرضا ميرتاج‌الديني، معاون پارلماني دولت دهم در گفت وگو با روزنامه آرمان به بررسی تحولات سیاسی کشور در یک سال گذشته می پردازد؛ ایشان درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم بیان داشت« چيزي اعلام نكرده است، خودش كه براي مجلس نمي‌آيد.» و سپس از فعالیت اطرافیان احمدی نژاد برای کسب کرسی در بهارستان ابراز بی اطلاعی کرد.


تیتر پیشنهادی: دفاع از هاشمی در مراسم ترحیم (ختم)، احمدی نژاد براي مجلس نمي‌آيدروزنامه ایران

روزنامه دولتی ایران با تیتر اصلی «جلسه دولت و قوه قضائیه درباره فیلترینگ» و «پایان 35 سال رابطه سرد»میهمان نگاه خوانندگانش بود.این روزنامه در سرمقاله خود به قلم سید جلال ساداتیان، دیپلمات سابق ایران در لندن به تحلیل دیدار حجت الاسلام روحانی با نخست وزیر انگلستان پرداخت و نوشت« بریتانیا برای تنظیم روابطش با کشور‌های منطقه، بخصوص در شرایطی که به دلیل بحران‌سازی جریان‌های تندرو از جمله گروهک داعش، موازنه قدرت‌ها بر هم خورده است، به نقش آفرینی ایران به عنوان یک بازیگر مهم منطقه نیاز دارد. بویژه که این کشور تلاش کرده تا ایران در ائتلاف بین‌المللی برای حمله نظامی به پایگاه گروه‌های تروریستی در منطقه وارد شود. تعامل نزدیک ایران و رایزنی با سران اروپایی حاضر در این ائتلاف از جمله انگلیس می‌تواند، استراتژی جامع ایران برای حل و فصل بحران‌های تروریستی در قامت یک کشور مهم منطقه‌ای را مورد توجه قرار دهد.»

· نزدیکان دولت تکذیب کردند

روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر درباره تکذیب یک ادعا درباره تصمیم هستهای روحانی نوشت« یک منبع نزدیک به رئیس جمهوری در گفت‌و‌گو با انتخاب، ادعای خبرگزاری آلمان در مورد تصمیم روحانی برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای نیویورک را تکذیب کرد.خبرگزاری آلمان مدعی شده بود رئیس جمهوری برای حضور در مذاکرات آماده میشود.»


تیتر پیشنهادی: دفاع از هاشمی در مراسم ترحیم (ختم)، احمدی نژاد براي مجلس نمي‌آيدروزنامه آفتاب یزد

روزنامه آفتاب یزد با تیتر«حرف امام را تحریف می کنند» که به انعکاس اظهارات ناطق نوری در مراسم ختم حجت الاسلام دعاگو اشاره دارد، میهمان نگاه خوانندگانش است. این روزنامه در سرمقاله خود به قلم علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین الملل به ارزیابی دیدار روحانی و کامرون پرداخت و نوشت «این ملاقات یک پیام سیاسی بسیار مهمی داشت و آن اینکه اروپا و به طور کلی غرب نسبت به ایران نگاهشان را تغییر داداه اند و امیدوار هستند که بتوانند قدم های بلندتری را در استحکام مناسباتشان با ایران بردارند و از طرف دیگر این ملاقات می تواند روی فضای مذاکرات هسته ای هم تاثیر بگذارد که قطعا چنین است. همچنین اگر عملکرد ایران در فرآیند مذاکرات هسته ای خیلی دل پسند نبود، قطعا آقای اولاند و آقای کامرون با آقای روحانی دیدار نمی کردند که نشان دهنده این است که فضای مذاکرات، فضای مثبتی است»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 165
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    چى توقع داری بودجه تمام این روزنامه ها داره از انگلستان میاد اکثر مدیر مسئول هاشون به انگلیس تردد زیادی دارند اکثرشون درس خونده انگلستان هستند ویا حداقل اینکه خونواده ها و بچه هاشون اونجا هستند اینها واسه همچین روزهایی ساخته شدن
  • حسنی ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    زوق زده که هیچ سر از پا نمیشناسند! چون از این به بعد کمک ها بی واسطه خواهد بود!
  • مهدی ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آرزوی ما پایان کار یک دولت 3+4 سه سال مونده و 4 سال دیگه هم مال ایناست چون خوب بلدن با سوء استفاده از شور جوانان در هنگنم برگزاری انتخابات رای جکع کنن.
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    لعنت به این روزنامه های خائن زنجیره ای
  • ناشناس ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    از قدیم گفتن سگ زرد برادر شغال است پس افساد طلب ها زیادی ذوق زده نشوند !
  • ناشناس ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    رابطه داشتن با استعمار پیر ذوق زدگی ندارد !
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    زمان احمدی نژاد هم روزنامه های اصولگرا از دیدتر رییس جمهور با مسئولین کومور و سوایزلند ذوق زده میشدند
  • علي ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    درود بر روحاني رئيس چمهور منتخب كاردان و اعتدال گراي ايران نكنه شما توقع داري ميرفت با بشار اسد يا نصراله ديدار ميكرد اونها كه نيومدند وگرنه حتما با انها هم ديدار ميكرد
  • احمد ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    دیدیم نخست وزیر انگلیس بازهم به اعتماد روحانی به طرف های غرب در مجمع عمومی چطور پاسخ داد
  • سینا ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    خب دیگه، آب پاکی رو ریخت رو دست روحانی. سخنرانیش تو مجمع برای همه اینا بسه، حالا ببینم سخنرنی کامی جونشون رو هم پوشش میدن یا اینجا میشه کی بود کی بود ما نبودیم.
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    به سلامتی روحانی
  • اشکان ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    لعنت برتو خاک برسرت با این افکار فسیل شده ی جهان سومی عربت واقعاخاک برسرت
  • یک ذوق زده ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    1 0
    من فعلا از دیکته ی شما ذوق زده شدم
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    کامرون هم بعد دیدار خوب جواب خوشخیالهارو و تو سخرانیش در مجمع عمومی بار دیگر نشون دادکه انگلیس ذاتن روباه صفت و سینه چاکان رابطه با انگلیس مشتی ابله بیش نیستند.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    بعد از 36 سال مقاومت را تهديد كردن و پشت پا زدن كه افتخار ندارد !!!!!! نشت با سران استعمار و غارت و خيانت و خونخوار همچون اوباما / اولاند / كامرون / نتانياهو / و... كه افتخار ندارد چون خيلي ها كه به انقلاب نارو زدن و خيانت كردن الان در اغوش انها هستن و با انها نشست و برخاست ميكنن مثل رجوي ها و برخي وزراي دولت اصلاحات و ....
  • محسن ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    احتمال تو از اونهایی هستی که همیشه تکیه کلامشون اینه : مخم و مخم و مخالفم
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    علی خان حرفهای کامرون بعد از دیدار با روحانی در سازمان ملل رو بخون لیاقت امثال شما همینه؛ شما باید افغانستان زندگی میکردید یا پاکستان بخدا خر بودن و سواری دادن هم حدی داره
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اشکان خان خاک بر سر حرفهای کامرون بعداز دیدار با روحانی رو بخون بعد ...
  • شاپرک ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    نوش
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    کامی جون شلنگ رو گرفت روشون قهوه ایشون کرد تیتر فردا اصلاحاتی ها رو بخون اصلا پوشش نمیدن
  • علی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    بنیان گزاران جمهوری اسلامی هم با کمک مشاوران تحصیل کرده ی آمریکا و انگلیس این انقلاب را شکل دادند و بیشترشان هم خود تحصیل کرده ی انگلیس و یا آمریکا بوده اند...
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    نتیجه این دیدار سخنان سخیف کامرون در باره ایران بود حالا منتظریم ببینیم دکتر حقوق چه پاسخ دندان شکنی نثار این حامی داعش خواهد کرد.
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اشکان بی ادب
  • سامان ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اشکان تو جهان چندمی هستی؟ هنوز داری توی افکار پوسیده ناسیونالیسم دست و پا می زنی و خودت هم خبر نداری
  • سامان ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آخ آخ چه اتفاق بزرگی روحانی و کامرون دیدار کردن الان دیگه همه مشکلات ایران حل شد. دیگه گرونی نیست و تورم رفت خونه شون ، مشکل بی کاری بر طرف شد و چرخ کارخانه ها به سرعت شروع به چرخیدن کرد... اصلا ایران گلستان شد. پیوندتان مبارک
  • امید ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    نخست وزیر انگلیس: اختلافات شدیدی با ایران داریم/ ایران از تروریست ها حمایت می کند/ایران باید برنامه هسته ای و رفتار با مردمش را تغییر دهد حالا جمش کنید بیگانه پرستی هم حدی داره
  • مشکوک ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    وای بد جوابی دادن به این ذوق مرگی .خخخخخخخخخخ
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    چرا منفی دادین ؟؟ مگه کامرون ایران رو متهم نکرد ؟
  • امید ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    نخست وزیر انگلیس: اختلافات شدیدی با ایران داریم/ ایران از تروریست ها حمایت می کند/ایران باید برنامه هسته ای و رفتار با مردمش را تغییر دهد حالا جمش کنید بیگانه پرستی هم حدی داره
  • امید ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آقای اشکان بی ادب به این خبر توجه کن : نخست وزیر انگلیس:اختلافات شدیدی با ایران داریم/ ایران از تروریست ها حمایت می کند/ایران باید برنامه هسته ای و رفتار با مردمش را تغییر دهد امسال توئه مغز فندقی هستن که میفهمن این روزنامه ها با پول چه کسانی قلم به دست گرفتن باید فحاشی کنی آخه تو هم از همون قماشی
  • رسول ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    مشرق! بوی تعفن میدی.
  • علي ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    بعد از سخنراني نماينده ارشد روباه پير در مجمع عمومي اينقدر ذوق مرگي نداره !!!!!!! از رو نويسي اخبار روباه و پوندهاي باد آورده ؛ اي بيچاره ها !؟
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    دیدار با کامرون تف سربالا بود
  • رضا ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    روسیه هم کم خیانت نکرده بلکه پست تر از انگلیس بوده نسبت به ما
  • مرادی ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    دلواپسی و افسردگی مشرق نیوز و کیهان وطیف فکری این دو از احتمال بازگشت آرامش به کشور و احتمال پایان رکود اقتصادی .
  • جهان ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    دردو بلاي اين روزنامه ها بخوره تو سر مشرق و كيهان
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    بر چشم بد لعنت
  • ali ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    عراق که بیشتر از انگلیس ایرانی ها رو کشته چه به سر زنان ایرانی اوردن تو سالهای جنگ ولی الان کشور دوست و همسایه شده و این همه از سرمایه های ایران رو خرجش میکنن.اونجا اشکال نداره ولی عکس با کامرون ذوق زدگیه ؟
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    مجید دلبندم ! اونیکه میگی زنجیره ای فروشگاه ها هستند نه روزنامه. اسبی! نشو شیر خشک میشه
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    کسی ذوق نکرد .این شماها هستید که کلمه ذوق را بکار بردید چون مغزتان به اندازه یک انگشتانه بیشتر نیست .واگر مهارتان نکنند با تمام دنیا شمشیر می زنید.با هرکسی باید به زبان خودش صحبت کرد حال پیر استعمارگر باشد یا جوان
  • مرتضیsk ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اوه اوه چه عقده ایی
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    گاگول خب دروغ نگفته فکر می کنی ایران برای نزدیک شدن غرب در اطراف مرزهایش ونیز کشورهای تحت نفوذش برای آنها سفره چلو کباب پهن میکنه ؟ یا همین رفتاریکه انصار حزب الله در پیش می خواهد بگیرد، تو پیاده روها نقل ونبات پخش می کنند؟! توی نفهم نمی دونی که آنها می گویند رفتار با مردمشان بد است دروغ است؟ حالا تو پاشو جمش کن که تعفن شما حال ما را گرفته
  • مرتضیsk ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    یکم یـَواشتر مهلت میدادین ! مثل همیشه از ذوق زدگیتون ، از هول حلیم افتادین تو دیگ حالا ماست مالی حرفای کامرون تو سازمان ملل دیدنیـــه!!
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    مشرق شک نکن که خورشید تو هر روز از قلب داعشیها طلوع می کند
  • مرتضیsk ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    داستان اینه : هرچه قدر "انگلیس جــون اینا" نـِقـاب از چهره بر میدارن ، یه عده تو ایران هنوز نوشابه واسشون وآ میکنن
  • علی ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    میدونید ایراد از کسیه که استعمارپذیره ما خودمون نباید استعمارپذیر باشیم و الا رابطه با همه دنیا براساس منافع ما لازم و ضروریه؟ چرا کسی انگلیس رو استعمار نمیکنه؟؟؟!!! چون خودشون نمیخوان
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    علی آقا بنیانگزاران انقلاب اکثرا علما بودن و دانش آموخته نجف و .. یه عده کمی از مشاورا و وزرا تحصیل کرده غرب بودن ولی با اعتقادات اسلامی یعنی از علم اونها استفاده کردن برا پیشرفت اسلام نه برعکس مثل اکثر این غرب گراها
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • علی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    دوستان عزیز چرا نمی خواهید براساس تعقل و واقعیت اظهار نظر کنید دائما از استعمارگر و استعمار پذیر صحبت می کنید آیا فکر نمی کنید کشورهایی که به قول شما استعمارپذیرند خودشون براساس طرز تفکر ، عملکرد و تعقل نکردن خودشون این زمینه رو واسه مستعمره شدن محیا می کنند؟ چرا کسی انگلیس ، آمریکا ، سوئیس ، سوئد و... رو مستعمره نمیکنه ؟ فکر نمی کنید ایراد از مردم کشورهای مستعمره باشه؟
  • صادق ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    کاش چند ساعت دیگه صبر میکردن تاسخنان کامرون رو تو سازمان ملل مشنیدند بعد ذوق زده میشدند.انتظاری غیر از این از غرب زده ها نمیره.اینها........
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آخه عزیز تحصیلات عالیه چه ربطی داره. اون زمان ما دکترا و فوق هر رشته ایی نداشتیم. واقعانکه
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    درس اخلاق یک عده؟؟؟حالا اگر از خودشون بود میگفتند احسنت خوب زدی تو برجکش
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    از کوزه برون همان تراود که در اوست. دلیلی نمیشه روحانی بیاد دهنکجی کنه. ما باید صداقت خودمون نشون بدیم قضاوت با دیگران
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    منفی؟چون روحانی سر خود کاری نکرده
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اولی نه
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    خودتون انصاف بدین: تیراژ این روزنامه ها بالاتره یا کیهان و جوان؟
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    این ناطق جون کجا فرار می کنه
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    بچه های عزیزم کسایی که دارید اینجوری بال بال میزنید به نظرتون حیف نیست رئیس جمهور خوبمون بره با بی تربیت کثیفی که شخصیت نداره مذاکره کنه که اون طرف اون سخنرانیو بکنه؟!
  • حسین ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    رکود اقتصادی که ریس جمهور فرمودند عبور کردیم !!!
  • معتدل ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    چون ابشخورشون از همون جاست از این تیترا میزنن یا بچه هاشون اونجا درس میخونن . والا برای ملت هیچ نفعی نداره کارنامشون مشخصه.دوستانی که از این دیدار حمایت می کنند برن نگاه کنند ببینند ایا انگلیس یک بار به ما سودی رسونده یا خیر. بعد بیان احساسی و از سر جناح بندی های سیاسی حرف بزنند.
  • حسین ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    ولی من میگم درد و بلای همه مون بخوره تو سر رویاه مکار انگلیس خبیس
  • تحلیل ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    داداش اونایی که دارن منفی میدن یا تو ایران نیستن یا لقمه زن و بچه هاشون از انگلیس میاد و یا عقلشون کم زور هستش الزایمر دارن زود تاریخ روابط با انگلیس از یادشون میره :دی
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    کافر همه رو .............
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    انقدر همه چیز رو جور دیگه بازتاب می دهند، که وقتی پشت تریبون های بین المللی قرار می گیرند، مواضع همسان کامرون و بوش و ... مشخص میشه!
  • يك ايراني ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    بس كه بي جنبن ما متحد ترين كشور دنيا هستيم نبايد خودمون رو دست كم بگيريم
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    خیییییییییییییییلی جالب بود به 8 ساعت نرسیده بود کامرون در صحن سازمان ملل ایران را تحقیر کرد خیلی دلم میخواهد یک آدم منطقی راجع به اینگونه عملکرد ها توضیح بدهد؟
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    حالتون خوب هست؟
  • اکبر ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    متاسفانه تحمل یک نظر مخالف رو نداریم و بجای حرف زدن و نتیجه گرفتن به همدیگر توهین میکنیم.بعد خودمون رو صاحب فکر ،فرهنگ و اصالت میدانیم.تا این لحظه حدود 35 نظر گفته شده اگر دقت کنیم بی احترامی حرف اول را میزند.دوستان عزیز به جای اهانت و تخطئه کردن نفر مقابل بیاییم با دلیل و مدرک و جوی دوستانه یکی بگیم ،یکی بشنویم.در مورد این موضوع مورد بحث به نظر این حقیر جواب تمام حرفها و حدیثها را خود اقای کامرون با سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل دادندو هر ادم عاقل به راحتی میتواند پی به نیات این کشور و سردمدارانش ببرد. حالا ما توی سر هم بزنیم یا نزینیم بهم بی احترامی بکنیم یا نکنیم.
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    یه آدامس بخور بوی دهنته
  • lمحمد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آخه عزیز دلم درد و بلای دشمنان اسلام که نمیخوره به دوستان اسلام ... شما مغزت داغ شده یکم هویج بخور تاثیر داره ! میگن خاتمی وقتی مغزش داغ میشه هویج میخوره.
  • محمدرضا ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    خوبه حالا کامرون حال این روزنامه ها رو تو سخنرانی اش در سازمان ملل گرفت باید گفت که جواب ذوق زدگی شما را با تروریست خواندن ایران و دیگر تهمت ها به ایران زد.
  • محمدرضا ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    حال کردک کانرون تو دهنی محکمی به اینا زد وای از احمقی اصلاح طلبان
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    خوب امروز كامرون جواب اينها رادادخو
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    مردم و بازار هم ذوق کردند - فقط اصول گرایان نگران هستند چون نانشان دارد آجر می شود
  • دکتر ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    فحاشی های امروز دیوید کامرون به ایران هم نتیجه دیدار دیروز هست... متاسفم
  • حسن زائري اميراني ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    ما در 200 سال گذشته از انگليس بجز خصومت وكارشكني در امور كشورمان هيچ نديده ايم. وهر گونه مناظره با آنها بي فايده است وعزت ملت ايران را خدشه دار مي كند.انها كه در سفارت انگليس بست نشست چه گلي بر سر اين ملت زدند؟؟كه اكنون از مناظره بخواهيم نتيجه بگيريم.
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    ایول، کامرون با سخنرانیش تو سازمان ملل خوب حالشونو گرفت! روحانی مچکریم
  • مشدی ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    کسی که یه عمر تو طویله فتنه گران به سر برده معلومه حرف حق براش مثل داستان مثنوی میشه که جلوی عطاری از حال رفته بود
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آره اون هم با شیب ملایم اون دو سال آخر هم کار اصحاب زور و زر بود که الان دارن شیب بخور بخور را میندازن
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    شما مو مو موافق باش ولی خوشم میاد که سنگ پای قزوین از شماها عیرتش بیشتره ....لابد میخواهید اینها رودرویتان بایستند و هر چه از دهانشان در بیاد نثارتان کنند ؟ خوب دیگه دلتان را به چه خوش کردید سخنانشان در سازمان ملل دی ر چه باید باشد تا شما برگ غیرتتان یک تکانی بخورد؟
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    آقا اشکان...اقا اشکان ...کثلا تو که خیلی پیشرفته جهان اولی هستی چه غلطی کردی که به افکار این جهان سومی میتازی ؟ دیگه کامرون و اون یارو قلدرفشنگه چه باید بگویند تا رگ غیرت نداشته اتان بجنبه ؟ نکنه یکی از مسئولین این نشریاتی ؟
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    شما هم سوزنت روی روسیه گیر کرده ها
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    احتمال بازگشت آرامش به کشور و پایان رکود ؟ چطوری ؟ با به حراج گذاشتن هر آنچه که در این مملکت داریم ؟ و کدام ارامش ؟ همان جنجالهائی که یاران هاشمی و خاتمی در بازار و سیاست براه انداختند ؟ یا خودتان را به نفهمی میزنید یا طرف مقابلتان را نفهم تصور کردید دیگه خاله حلیمه شله پز هم میفهمه که بهم ریختن بازار و صعود دلار تا 400 تومان و مشکلات دیگه فقط یک اتفاق نبود سوای اشتباهات و لج بازی های احمدی نژاد
  • میثم ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    لطفا ببند آن دهان خود را که بوی تعفن می دهد.
  • من ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    دوست عزیز بهتره این تفکر اینکه کشور تو گونی کنیم تا کسی به ما کاری نداشته باشه پایان بدیم ... بسه دیگه مرغ هر روز یه رکورد قیمت می زنه بخدا بسه... همون انگلیسی که می گین خخ هستش الان 80% سیاست دنیا رو تو دستش داره بده یه بارم با یه بهتر از خودمون نشستو برخواست داشته باشیم ؟همیشه باید مثل احمدی نزاد جاهایی بریم دیدار کنیم که اسمشونم تو نفشه نیست؟
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    برعکس .
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    علی @ اوج ساده انگاری و عصبانیت در گفتارت پیداست ، تاسف برای دولت که چنین طرفداران بیسواد و و ساده انگاری دارد ...
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    جناب محسن @ دیدی امروز ارباب انگلیسی شما چه توهینی به ایران کرد ؟
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اشکان بی تربیت @ تو که مثلا جهان اولی هستی چرا ذره ای تربیت نداری ؟ داعش هم باید جلوی شما تندروها لنگ بیندازد ..
  • افسادطلب ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بیچاره ! اولا که به قول امام رابطه با مستضعفین افتخاره ، دوما دیدی که این ارباب انگلسیت چطور ضایعتون کرد ؟
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بوی تعفن رو شما جیره خواران انگلیس می دید که از توی زباله دان بوی تعفنتون تمام شهر رو پر کرده ..
  • ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    از رو نری ها داعشی ؟ دیدی که چطور با ایران صحبت کرد این ارباب بی تربیت تر از تو ؟
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    درد و بلاش بخوره تو سر تو و اون اربابات بی تربیت جیره خوار انگلیس
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    این افسادطلب ها دیدند که چگونه ضایع شدند ؟ کی این جیره خواران می خواهند خودشان را از خواب عمیق و جهالت و حماقت نجات دهند ؟
  • محمد ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ديدار با اين و آن مسائل حاشيه اى است مهم اين است که ايران با غربى ها به يک تفافق آبرومندانه برسند در غير اين صورت کشور ٣٥ سال ديگر بايد با مسائل و مشگلات گوناگون دست و پنجه نرم کند که اين مسئله ارکان و موجوديت مملکت را ممکن است با خطر غير قابل جبران مواجه سازد دوران شعار و فرياد و مرگ بر اين و آن بسر آمده و بس است ديگر
  • برجی ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    استغفرالله ربی واتوب الیه اشتباها مثبت زدم خدایا از این گناه من درگذر
  • ایرانی ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    نخست وزیر کومور وگینه بیسائو وسوازیلندو وائوواتو-جمهوری خودخوانده قمر واینها خیلی ذوق دارد شما هم نشسته اید ودارید برای دنیا مدیریت می کنید شما مشرق دروغ وتهمت وافترا وتوهین هستید
  • محمدرضا ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    دشمنانی با مجوز فعالیت در ایران...
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    به فرموده امام این کشورها شرف دارند به اربابان شما ...
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اتفاقا دوران شعار هم گذشته و با این شعار تعامل راه به جایی نمی برید ...شما بس کنید این درود و سلام را به فتنه گرانی چون خاتمی ...
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    مردم بازار از مواضع این خبیث انگلیسی هم عصبی شدند ، ظاهرا نان شما کاسبین مذاکره هم در مذاکره است..
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    روزنامه کیهان تمام این روزنامه ها را به جلیز و لیز انداخته ...همین دلیل بر پرتیراژ بودن کیهان دارد ...
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    شما کی می خواهید بر اساس عقلانیت فکر کنی ؟ خب دقیقا استعمار ایران توسط همفکرهای همین روزنامه ها صورت گرفت ..
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    داعش که دست پرورده ارباب شما آمریکاست..
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آخه انسان ، اگر عقل داری یکم فکر کن ، حزب بعث منحل شد ...بخواب
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ناشناس : ۱۴:۲۹ - معلوم است کی شمشیر می کشد ، فتنه گران داعشی ...
  • ایرانی ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    عراق الان در دست شیعیان و دوستان ایران هست ولی انگلیس مگه عوض شده؟هنوز استعمارگر بی وجدان و کثیف و دزد هستند
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    فعلا که کامرون خوب در سخنرانیش در سازمان ملل جوابشون رو داد حالا ببینم این روزنامه هاچی میگن.
  • بهار ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    دقت کردین اونایی که کامرون حالشونو گرفته سر ما خالی می کنن؟ خب به ما چه اخههههههه؟
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم خدایا از من درگذر:دی
  • فدایی ولایت ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آقایان اصلاح طلب ما که مخالف روابط با کشورهای دنیا نیستیم ما می‌بینیم این روبه‌صفتان کارشان تحقیر کردن ملت و کشور ایران است به خاطر این با اینها مخالف هستیم وگرنه خود اصلاح طلب‌ها چقدر از ملاقات روحانی با نخست وزیر انگلیس روبه‌صفت پایکوبی می‌کردند فکر می‌کردند انگلیس مدال به اینها خواهد بخشید خدا را شکر که نتجیه عمل را خودتان شاهد بودید که چطور در مجمع عمومی سازمان ملل به ملت و کشور ایران توهین کرد عبرت بگیرید. فاعتبرو یا اولی‌البصار
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    محمود احمدی نژاد یکدونست..
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    از آقای کامرون ممنون به خاطر جواب محکمی که به اصلاح طلبا داد!
  • باران ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آخه اینایی که میگی عوام پسندن ! کیهان و رده بالاها میخونن...هاهاها
  • علی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    مرگ بر روباه پیر قاتل مردان و زنان بی گناه جهان در تاریخ غارتگر اموال جانی و مکار انگلیس
  • مهاجر ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    خدایا فرج آقا رو برسون
  • مهاجر ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    داعشی خورنده قلب شمایید . فیلمتو برو ببین چه جوری قلب میل می کنی .
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    به جهنم!
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    روسیه هرچی باشه رو بازی میکنه. نه مثل انگلیس که هم بدزده، هم مالیات بگیره هم جایزه بگیره هم حق خون بگیره هم حق بدی آب و هوا بگیره و هم نون مردم رو بگیره نصف مردم در یک هلوکاست به تمام معنا کشته بشن.
  • مهاجر ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    کشور ما هم هیچ وقت مستعمره مستقیم نبوده این چه استدلالیه ؟ حالا یکی دزده این دلیل می شه که بگیم ببینین چه خوب جیبشو حفظ می کنه کسی جیبشو نزنه ؟ بابا طرف دزده اینکاره ست بکنیمش الگو برای محافظت از جیبمون ؟!
  • مهاجر ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    این کشورایی که گفتی سالها توسط انگلیس و... غارت شدن و حالا توسط شیفتگان غرب مثل شما مسخره میشن . اگه دزدای جهانی ثروت اینا رو نمی دزدین همه شون آباد و پیشرفته بودن .
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    عراق چند نفرو کشته؟ تازه به دستور و پشتیبانی کی؟ کل شهدای دفاع مقدس به یک نیم میلیون نمیرسه. انگلیس فقط در جریان قحطی عامدانه که در ایران ایجاد کرد 11 میلیون ایرانی از مجموع بیست میلیون نفر رو کشت. هلوکاست اینجاست. حالا شما کجای کاری؟ با کی هستی؟
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    پونصد ساله هیشکی نفهمیده، شما فهمیدی؟! پونصد ساله هیشکی تعقل و منطق نداشته شما داری!
  • آنتی فتنه ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    شک نکنید این داش اشکان سنش زیر 20 ساله من یقین دارم اصلا اهل مطالعه ی روزنامه و تحلیل سیاسی نیست
  • آنتی میسون ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    خب وقتی تو تحلیلاشون دین دخالت نداشته باشه همینه که از دیدار با یک ماسون شیطان پرست اینقد ذوق مرگ میشن.لعنت خدا بر سران آمریکا و انگلیس
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    من هم اشتباهی منفی دادم اول یه چیز دیگ فکر کردم
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    کیهان
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    نه بابا ؟!!! دیدم ایران شلوغ شده بود نگو همه ریخته بودن خوشحالی میکردن . عجب همهمه ای بود ها . خوب میشی
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اگه قرار بود اصلاح طلبها عقل داشته باشن و به این چیزا فکر بکنن که بهشون نمیگفتن اصلاح طلب . اینا نون میخورن از این راه
  • همایون ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بی انصافی است که به دست اندرکاران روزنامه های به اصطلاح اصلاح طلب سرسپرده ، خائن وطن فروش نگوییم .
  • arash ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اخرش 35 سال یا 36 سال؟؟؟
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بقول شما داریم تو سر هم میزنیم. طرف به شعور اجتماعی نرسیده که توهین زشته. حالا به هر کسی. تهمت میزنن مثل آب خوردن. اینها میگن افساد طلب و جیره خوار انگلیس و پولشون انگلیس تامین میکنه. اون طرفی ها میگن کاسبان فتنه و تحریم و ... فقط تو سر هم میزنیم
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    باید غمگین بشی نه شاد ای شیعه علی (ع)
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    مجمع الجزایر قمر که همون کومور هستش
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    به ایران و ملت ایران توهین کرد نه اصلاح طلب.متاسفم
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس. کامرون در مقابل نماینده ملت ایران بی ادبی کرده است. باز هم ظریف که با عملشان جواب دندان شکن به کامرون دادند.
  • امید ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ناشناس ۱۴:۳۷ من از امسال تو که همیشه جیره خوره اینها بودی توقع ندارم ادب داشته باشی خب حق داری دیگه امسال تو جزء کسانی هستید که کینه هاتون تبدیل به عقده شده . ولی با این همه امیدوارم یک روزی امسال تو سر عقل بیان و کمی غیرت داشته باشی وقتی پایه اجنبی های بیگانه وسط میاد اینطور اظهار نظر نکنی یا حق
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آقای ناشناس در برابر متکبر باید متکبر بود... کرنش در برابر گرگ یعنی هلاکت. ..
  • رئوف ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    به صفحه بندی این ناکسان هم توجه کنید، انگار یک نفر همه اش را انجام داده . عکس آقا را که اینها معمولا استفاده نمی کنند بالای عکس آن کودن طوری گذاشته که انگار این دیدار تحت نظر ایشان بوده!
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اصلاح طلب ها مادرزاد نوکر به دنیا آمده اند فقط گاهی بسته به ارباب نوکر بی مزد و مواجب هستند بعضا چمدان دلار و پوند را از واسطه سعودی می گیرند ! ما هرگز شما اصلاح طلب ها را ایرانی نمی دانیم بلکه تخم بریتانیا هستید
  • ناشناس ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    محسن خان ای روشنکفر، ای دانا، ای فرهیخته ، ای ... شماها باید همیشه ذلیل اربابتون باشین و شما لیاقت اقتدار ندارین
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اشکان تو اصلا دیگه حرف نزن خاک تو سر بدبختی مثل خودت کنن که هر چی از دهن اون انگلیسی احمق در میاد رو می شنوی و بازم میای اینجوری نظر می دی.
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ناشناسی که میگی ما شمشیر میزنیم حالا که رئیس جمهور ما صحبت کرد دیگه چرا اون کامیون رفت و اینجوری صحبت کرد آره شماها لیاقتون بیشتر از این نیست. حتما یک سگ انگلیسی بیشتر برات ارزش داره تا خودت.
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    گاگول خودتی تو که دم از رفتار درست میزنی خودت مثل اربابت حرف زدن بلد نیستی
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    حالم از شما ها که ادعا دارین و خدتونو خیلی دانا میدونین ولی حرف زدن بلد نیستین به هم می خوره مشرق رو صدا نکن خودتو بو کن بوی خودته
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اینو راست میگه روسیه هم کم نامرد نیست راستی ترکیه هم خیلی مرموزه حواستون اگه به سیاست هاش در قبال داعش باشه می خواد به جریان مقاومت ضربه بزنه.
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شما نگران دلواپسی مشرق و غیره نباش شما نگران، نگرانی کامرون و دار و دسته ش باش که یه وقت...........
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درد و بلا مردم ایران،سوریه،عراق،افغانستان کشورهای آفریقایی همه اونایی که ابولا گرفتن و سید حسن نصر اله بخوره به سر اونایی که میخوان ایران ذلیل بشه.مخصوصا بخوره توسر ترکیه
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    انگلیس و آلمان و فراسنه هرکدوم تو کشتار ایرانی ها نقش داشتن البته باید ببینی که عراق هم قبلا تو زمان حمله آمریکا و هم حالا از داعش دراه چوبشو می خوره چوب خدا صدا نداره
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ای تعقل...........
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    فقط اینو بهت بگم اون دیدار ها برا دور زدن تحریم بوده اینو کمتر کسی میدونه ولی دیدار با کسی که انتظار میرفت اینجوری صحبت کنه ذوق زدگی نداره مشخصه اونا فقط خودشونو قبول دارن
  • ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    داعش که ساخته ارباب شما آمریکاست...
  • ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    وای من بمیرم واسه عقلانیت شما که اینقدر ساده ای که اینهمه توسری خوردن رو توجیه می کنی ...
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    برو نان برادر روباه رو بگیر
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خوشم میاد با تمام قدرت تحقیرتون هم میکنن اما بازم موس موس میکنین که یه جوری با اینا رابطه داشته باشین و از خوشحالی دارین خفه میشین لیاقت شما همون رژیم سلطنتیه. چون ذاتا استبداد پذیر و استعمار پذیر هستین. بدبخت ملتی که مقدراتش دست امثال شماها بیفته. شخصیت های کوچیک و محقری دارین اما ادعای بزرگیتون گوش فلک رو پر کرده این انگلیس یک دقیقه هم دست از سر ملت ایران برنداشته تو چند صد سال اخیر. اون وقت گریبان خودتونو پاره کنین که آقای کامرون به شما بندگان آستان بار عام داده
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ربطی به شور جوانان نداره ربط به کثافت کاری سال ۸۸ داره که زمینه ساز تشدید تحریم ها شد و اینا با لابی برای شدید تر کردن تحریم ها از وضعیت اقتصادی مردنم سوء استفاده کردن و به قدرت برگشتن. سیاست رو درست نگاه کنین تا بلاهایی مثل این سرمون نیارن خودشون مسئول بیچارگی مردم بودن و ملت با دست خودش اینا رو گرده خودش سوار کرد
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آه پس اینطور پس با زبان خودش با کامرون حرف زدید که به این شکل بی سابقه در تریبون سازمان ملل جوابتان را داد نه؟ بلاهت و حماقت و روی زیاد که با هم جمع بشه میشه همین فاجعه ای که هستین
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آدم با سوازیلند رابطه داشته باشه ولی از طرف دشمنش این شکلی تحقیر نشه. بدبخت ملتی که برای رابطه با دشمن قسم خورده و فعالشون اینجوری ذوق مرگ بشن. کامرون بهتون اذن حضور داد؟ حالا برین سجده شکر به جا بیارین و قربونی کنین منافع ملتتون به پای انگلیس عزیز
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    این ناشناس انصافا دل خجسته و پیوسته ای داره. میگه قضاوت با دیگران. خدایا با اینا شدیم ۸۰ میلیون؟
  • كاوه ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ برانگليس وخاك برسر نخست وزيرش كه نوكر اسراييل است.
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بلاهت بلاهت به چی میگن
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بد بخت های غرب زده
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    چون زورشون زیاده چون بدبخت های فریب خورده و مرعوب تو کشورشون خزعبل نمیگن درباره فواید رابطه
  • رضا ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    من عزیز واقعا فکر می کنی ای انگلیس بهتر از ماست؟ و این آمار را از کجا می دونی که انگلیس 80 درصد سیاستهای دنیا را اداره می کنه؟ تو که سیاستهای دنیا رو با قیمت مرغ می سنجی چطور می تونی اینطور در مورد سیستهای کلان حرف بزنی . تو باید به فکر شکمت باشی و در حد سوادت حرف بزنی.
  • ایرانی ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مرده شور هر چه خائن به ملت را ببرد ..... رفتار خیانت شبیه رفتار آقا خان نوری است....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس