کد خبر 345529
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

پرچم کشورمان فردا (چهارشنبه) در دهکده بازی‌های آسیایی اینچئون به اهتزاز در می‌آید.

به گزارش مشرق، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی ستاد برگزاری هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی مراسم اهتزاز و نصب پرچم کشورهای شرکت کننده در محوطه اصلی دهکده بازی‌ها آغاز شده که طبق اعلام آنان، مراسم اهتزاز پرچم کشورمان ظهر فردا برگزار می‌گردد.

این مراسم که در تمام ادوار بازی‌ها و با حضور نماینده کشور میزبان، مسئولان ستاد برگزاری، شهردار دهکده و کادر سرپرستی و تعدادی از کادر فنی و ورزشکاران هر کشور برگزار می‌گردد ساعت 14 فردا (به وقت محلی) در محوطه بین المللی دهکده برای کشور ایران برگزار خواهد شد. کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان که امشب (سه‌شنبه) وارد اینچئون می‌شود به همراه نمایندگان رشته‌های حاضر در دهکده در این مراسم حضور خواهد یافت.

را‌ه‌اندازی درمانگاه کاروان ایران

همچنین فرهاد مرادی شهپر مسئول کادر پزشکی درمانگاه  کاروان ایران از راه‌اندازی درمانگاه کاروان ایران خبر داد و گفت : خوشبختانه تجهیزاتی که از ایران خریداری کرده بودیم در کنار تجهیزاتی که از کشور میزبان خریداری شده بود و آنچه ستاد بازی‌ها در اختیار ما قرار داده طی  2 روز گذشته تحویل شده و ما از امروز رسما کار خود را در درمانگاه به منظور سرویس‌دهی به اعضای کاروان ایران آغاز کردیم.

وی ادامه داد: اگرچه از بدو ورود سرویس‌دهی آغاز شده  ولی با اضافه شدن دارو و تجهیزات بیشتر  به این مرکز  ما  سرویس‌دهی بهتری خواهیم  داشت . مرادی  در خصوص وضعیت درمانگاه و محل آن گفت : درمانگاه کاروان ایران در طبقه هفتم ساختمان شماره 808 که مختص کاروان ایران است واقع شده و شامل بخش‌های معاینه، فیزیوتراپی، ماساژ با دستگاه  و بخش اختصاصی بانوان می‌باشد که به صورت شیفت‌بندی در طول شبانه روز آماده سرویس‌دهی به کاروان ورزشی ایران خواهد بود.

مسئول کادر پزشکی درمانگاه ایران در دهکده بازی‌ها ادامه داد: پزشکان در قالب 2 تیم 4 و 5 نفره طی هفته اول و دوم جای خود را عوض می‌کنند تا بتوانند بازدهی و سرویس‌دهی بهتر و مطلوب تری داشته باشند.

مرادی  در ادامه یاد آور شد: طبق هماهنگی های انجام گرفته  بخش بعدی داروها و مکمل ها ی مورد نیاز ورزشکاران و کادر فنی امشب به اینچئون می رسد و فردا طبق برنامه ریزی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

امروز؛ ورود  4 تیم دیگر ایران دهکده بازی‌ها

پس از ورود تیم‌های فوتبال، دوچرخه سواری ( گروه اول)، ووشو، روئینگ، تیروکمان و وزنه برداری، اعضای تیم‌های ملی شمشیربازی، هندبال، جودو، تیراندازی و گروه دوم تیم ملی قایقرانی کشورمان نیز عصر امروز وارد اینچئون می‌شوند.

ملی‌پوشان اعزامی کشورمان به محض ورود به اینچئون مورد استقبال مسئولان کادر سرپرستی قرار می‌گیرند و پس از حضور و استقرار در دهکده بازی‌ها و انجام محله اسکان و تحویل اطاق‌ها آماده تمرین و حضور در سالن‌های تمرینی می‌گردند.

طبق برنامه‌ریزی ستاد برگزاری و همچنین اعضای کادر سرپرستی کشورمان سالن‌های تمرین از زمان ورود تیم‌ها طی یک جدول زمانی مدون در اختیار رشته‌ها قرار می‌گیرد تا کادر فنی تیمهای ملی بتوانند پروسه آماده‌سازی شاگران خود را بدون کم و کاست پیگیری نمایند.

اولین کشورهایی که مورد استقبال قرار گرفتند

ورزشکاران 2 کشور ژاپن و سریلانکا به عنوان اولین کاروان های ورزشی در اینچئون مورد استقبال رسمی قرار گرفتند. پرچم این 2 کشور به عنوان اولین پرچم ها به طور رسمی در دهکده ورزشکاران به اهتزاز در آمد. بیش از 700 نفر در کاروان ژاپن و 80 ورزشکار در کاروان سریلانکا حضور دارند. مراسم استقبال از کاروان ورزشی تیم‌ها تا 2 روز آینده ادامه دارد. مشعل بازی‌های آسیایی هم امروز وارد اینچئون شد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون از جمعه 28 شهریور با برپایی مراسم افتتاحیه رسما آغاز خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس