کد خبر 345465
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

حامی مالی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اینچئون معرفی شد.

به گزارش مشرق، در مراسمی که امروز (سه شنبه) در کمیته ملی المپیک برگزار شد، بانک شهر به عنوان حامی مالی کاروان اعزامی ایران به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی معرفی شد.

در این مراسم می‌گوید در ورزش همواره کمبود منابع مالی وجود دارد و به همین دلیل رسانه‌ها باید نهادهای اقتصادی را به ورود در ورزش تشویق کنند.

شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم امضای قرارداد حامی مالی تیم‌های ملی در بازی‌های آسیایی و کمیته ملی المپیک گفت: از هیات مدیره بانک شهر بابت کمک به ورزش تشکر می‌کنم. آنها نمونه ای از یک سازمان اقتصادی هستند که به ورزش فکر می‌کنند. در دنیا شاهد این هستیم که نهادهای اقتصادی به نهادهای فرهنگی و هنری کمک می‌کنند اما انگیزه آنها بیشتر بحث مالی است. بانک شهر به دنبال ادای مسئولیت اجتماعی است.

وی افزود: در قرارداد ما با این بانک سقفی را مشخص نکرده ایم و آنها بر حسب نیاز به ما کمک می‌کنند. این نهایت لطف آنها بود. شما رسانه‌ها در مدت اخیر از ما خیلی خوب حمایت کرده اید. شما به مردم امید می‌دهید و من به شخصه از راهنمایی‌های شما همیشه استقبال کرده‌ام. از شما عزیزان می‌خواهم درباره اسپانسر هم از ما حمایت کنید تا سایر نهادهای اقتصادی تشویق به ورود در ورزش شوند. دلیل این امر کمبود منابع مالی است که خودتان می دانید در ورزش وجود دارد.

شهنازی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست تجربه اسپانسری این بانک مانند بسیاری از اسپانسرها با شکست همراه شود؟ بیان کرد: ما به دنبال این نیستیم که باری سنگین بر دوش اسپانسر بگذاریم. تعامل ما یک تعامل برد – برد است و نکته بعدی هم این که ما به دنبال تهیه یک گزارش از این تعامل هستیم تا آن را به آسیا بفرستیم. تعامل اقتصاد و ورزش از سرفصل‌های IOC است و ما به آن نزدیک شده ایم.

سید صالحی، مسئول بازاریابی بانک شهر نیز در این مراسم گفت: امیدوارم ورزشکارانمان با غیرت و تلاش همیشگی خود بتوانند پرچم ایران را بار دیگر به اهتزاز در بیاورند. بانک شهر مثل یک شهروند دارای مسئولیت اجتماعی است. امیدواریم این قدمی که برداشته‌ایم به موفقیت تیم‌های ملی کمک کند و همکاری ما با ورزش مستدام باشد. ایجاد یک روحیه شاد بین مردم برای ما از همه چیز ارزشمندتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بانک هم در ادامه کارش احتمالا مانند بسیاری دیگری از اسپانسرها کنار کشیده و به همکاری‌اش ادامه نمی‌دهد؟ عنوان کرد: ما همواره حامی ورزش بوده ایم و نوع حمایت ما به شکلی پایدار و متفاوت با بسیاری از اسپانسرها بوده است. ما به دنبال تبلیغ صرف نیستیم و ان‌شاءالله می بینید حمایت ما از ورزش ادامه دارد.

در ادامه فخیمی، یکی دیگر از مسئولین این بانک گفت: ما پیش‌تر اسپانسر پرسپولیس، استقلال، تیم ملی کشتی و قایقرانی بوده ایم. حمایت از ورزش را رسالتمان می‌دانیم و به دنبال نوعی بانکداری اجتماعی هستیم. ما می‌خواهیم کیفیت زندگی مردم را افزایش دهیم و با حمایت از ورزش به این مساله نزدیک‌تر شویم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس