کد خبر 346649
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: بچه های ما قبل از مسابقات حتی نتوانستند که لباس مخصوص خود را تهیه کنند.

به گزارش مشرق، سید مهدی هاشمی پس از مسابقات تیراندازی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در مورد نتایج کسب شده اظهار داشت: تحریم ها مانعی برای انجام تمرین بچه ها شده است و از سویی ما سلاح و مهمات هم به دلیل تحریم باید با قیمت دو برابر تهیه کنیم. در بسیاری از اردوها ورزشکاران بدون فشنگ تمرین می کردند. این درحالیست که یک تیرانداز در روز باید از 250 تا 1000 تیر پرتاب کند.

وی افزود: ما برخی از اردوها را به دلیل مسائل مالی با برنامه ریزی جلو بردیم.در بازی های آسیایی گوانگجو به ما قول داده شده بود که سلاح های خود را تقویت کنیم اما هنوز این قول عملی نشده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: رقابت های آسیایی خیلی سخت است و آسیا در این رشته در جهان جزو بهترین هاست. رقابت در آسیا کمتر از مسابقات جهانی نیست. البته ما در ماده تفنگ وضعیت بهتری داریم. در تپانچه هم رو به پیشرفت هستیم و وضعیت بهتر هم خواهد شد. خصوصا برای بازی های المپیک شرایط بهتر می شود. ما از امسال باید به فکر کسب سهمیه برای ریو باشیم. بازی های آسیایی می تواند محک خوبی برای ما باشد.

هاشمی تاکید کرد: اسلحه هایی که برای ورزشکاران باید می رسید نرسیده است. زمان آقای سعیدلو این قول داده شده است. جوایز بازی های گوانگجو تازه داده شده است. ما حداقل ها را توانستیم برای بچه ها فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: ما در کشورمان در خصوص ورزش یکسری مشکلات داریم. در کشور ما به ورزش توجهی نمی شود و به تیراندازی هم کمتر. چانه ورزش کوچک گرفته شده است. باید سرمایه گذاری در ورزش بهتر شود. ما در تیراندازی امکان کسب مدال زیاد را داریم. بیش از 130 مدال در این رشته توزیع می شود. ما باید به ورزش هایی که مدال در آنها زیاد توزیع می شود بیشتر توجه کنیم. در کشور ما هنوز برخی از رشته ها راه نیفتاده است. برای مسابقات آسیایی بچه ها ما حتی نتوانستند لباس تیراندازی تهیه کنند. دلیلش هم گرانی بود اما بچه ها با همین وضعیت خود را آماده مسابقات کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس