کد خبر 342833
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

در جریان عملیات گشت و شناسایی ناوگروه نیروی دریایی سپاه، محموله ۲۵۰۰۰۰ لیتری سوخت قاچاق در ورودی تنگه هرمز شناسایی و توقیف شد.

به گزارش مشرق، در جریان عملیات گشت و شناسایی ناوگروه شهید رنجبر پایگاه دریایی امامت نیروی دریایی سپاه، محموله 250000 لیتری سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

این محموله 250000 لیتری سوخت در حالی کشف شد که رزمندگان ناوگروه شهید رنجبر ندسا در حال انجام گشت های روزانه در شعاع عملیاتی و مأموریتی خود در ورودی تنگه هرمز و دریای عمان بودند.

ناوگروه گشتی ندسا در حین عملیات گشت به یک فروند لنج باری در 35 مایلی بندر جاسک مشکوک شد که پس از تعقیب این شناور و متوقف کردن آن، عملیات بازرسی انجام شد که در جریان بازرسی، این محموله سوخت قاچاق شناسایی و کشف شد.

در جریان توقیف این شناور، 12 قاچاقچی که همگی اتباع بیگانه هستند، دستگیر شدند که در بازجویی اولیه اطلاعاتی از مبدأ و مقصد، خریداران و... ارائه داده و اذعان کردند محموله های سوخت خود را قایق‌های بومی خریداری و جمع آوری می‌کنند و در این نوبت قصد انتقال و فروش محموله در کشور سومالی را داشتند.

گفتنی است محموله توقیف شده به همراه قاچاقچیان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی رسیدگی به پرونده، تحویل مقامات قضایی گردید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس