کد خبر 555685
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

نیروهای منطقه سوم دريايي سپاه پاسداران در حين عمليات گشت زني روزانه در شمال خليج فارس به محموله عجيبي برخوردند كه پس از بررسي آن، بيش از42 هزار ليتر سوخت قاچاق از يك مارماهي مصنوعي 40 متري كشف و توقيف شد.

به گزارش مشرق، رزمندگان واحد گشت و شناسايي مقر شهيد ميثمي منطقه سوم دريايي امام حسين (ع) ندسا در جريان گشت هاي عادي خود در حوالي اروند رود، به دو فروند شناور متردد مشكوك شدند كه در پي اخطار و فرار اين شناورها، محموله اي شبيه به مارماهي از جنس برزنت و پوشش داخلي خاص از آنان به جاي ماند.

پس از تخليه اين شي ، بيش از 42 هزار ليتر سوخت قاچاق كه با هدف انتقال و تحويل به واسطه هايي در كشورهاي همسايه جاسازي شده بود، كشف و ضبط شد. در اين ماجرا، قاچاقچيان با ساخت يك محموله ويژه 40 متري از جنس برزنت و پوشش داخلي مخصوص و به شكل لوله مانند، مبادرت به جاسازي سوخت قاچاق كرده بودند.

كشف 42 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط سپاه +عکس

در اين عمليات دو نفر از قاچاقچيان دستگير شدند كه پس از انجام بازجويي هاي اوليه با هماهنگي صورت گرفته به همراه محموله سوخت و كالاهاي قاچاق تحويل مقامات قضايي استان خوزستان شدند.

انجام ماموريت و گشت دريايي يكي از مهمترين اهداف به منظور ايمن سازي راههاي آبي و جلوگيري از سوء استفاده سوداگران ثروت ملي بوده و اين چندمين باري است كه سوخت قاچاق توسط دريادلان منطقه سوم ندسا كشف و توقيف مي شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    جمش کنید بابا..داعش داره تو خط سری و ابوموسی سوخت دزدیشو میفروشه جلو اونو بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس