پارک دانشجو در هفته گذشته حال و هوای متفاوتی را تجربه کرد به طوری که هر روز میزبان میهمانان تازه ای بود تا مردم را از وعیت غزه آگاه کنند و از خط مقاومت منطقه و مبارزه با صهیونیسم برای مردم بگویند.

سرپرستی یک کودک یتیم غزه‌ای توسط علی مطهری/ نماینده حماس:دولت‌های عرب تماشاچی جنایات صهیونیست‌ هستند/ سعدالله زارعی: آزادی کرانه باختری قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی است
گروه سیاسی مشرق - هفته گذشته پارک دانشجو، شاهد تکاپوی عده ای جوان دانشجو برای برپایی خیمه ای در حمایت از مردم غزه بود. خیمه ای تحت عنوان «غزه، تنهای پیروز» که با شعار «قلب مردم ایران برای غزه می تپد»، سعی داشت تا سهمی هر چند اندک در جریان بین المللی حمایت از مردم غزه داشته باشد.

خیمه از شنبه اغاز به کار کرده بود و روز گذشته به کار خود را به پایان داد.

پارک دانشجو در هفته گذشته حال و هوای متفاوتی را تجربه کرد به طوری که هر روز میزبان میهمانان تازه ای بود تا مردم را از وعیت غزه آگاه کنند و از خط مقاومت منطقه و مبارزه با صهیونیسم برای مردم بگویند.

روز یکشنبه سرکارخانم دکتر رجایی فر(از دانشجویان پیرو خط امام و مسئول ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام) دکتر محمد¬علی رامین(دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست) و محمدحسن آصفری (نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی) میهمانان خیمه بودند که به ایراد سخنرانی پرداختند.

برنامه ی روز دوم خیمه سخنرانی سعدالله زارعی (کارشناس مسائل منطقه و استاد دانشگاه علامه طباطبایی) بود که در خیمه حضور یافت و به سؤالات حاضرین نیز پاسخ داد.

{$sepehr_album_16123}


روز سه شنبه صادق شهبازی از فعالین دانشجویی در خیمه حضور یافت و سخنرانی کرد. سپس خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران خیمه حاضر شد و پس از بازدید از نمایشگاه عکس کودکان فلسطینی و طرح اکرام ایتام فلسطینی توسط خیرین تهرانی، برای تشکر از حضار به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
روز چهارم خیمه نیز آقای محمدعلی صمدی نویسنده و فعال در حوزه ی فلسطین در خیمه حاضر شد و پیرامون فلسطین صبت کرد.

روز پنجم که آخرین روز خیمه بود پرکارترین روز بود. ابتدا علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در خیمه و تقبل سرپرستی یکی از ایتام غزه، به ایراد سخنرانی و پاسخ گویی به سوالات حضار پرداخت. سپس شب شعری با حضور آقایان محدثی، داوودی، سعیدی راد و اسماعیلی برگزار شد. میهمان بعدی خیمه نیز مجتبی رحماندوست نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود.

اما خیمه مدعوینی دیگری نیز داشت که به دلیل مشغله های گوناگون مؤفق به حضور در خیمه نشدند اما با این حرکت دانشجویی و مردمی هراهی کردند. این افراد عبارت بودند از: مصطفی کواکبیان مسئول حزب مردم¬سالاری، مهندس سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس، دکتر فؤاد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه و حجۀ الإسلام سید عباس نبوی استاد حوزه و دانشگاه.

از قسمتهای جذاب خیمه می¬توان به غرفه کودکان اشاره کرد که روزهای برپایی خیمه شاهد حضور کودکانی بود که با نقاشی¬های خود از بچه های فلسطینی ابراز حمایت می کردند.

از ابتکارات دیگر این خیمه غرفه سرپرستی ایتام غزه بود٬ به نحویکه متقاضیان با پر کردن فرمی سرپرستی یکی از ایتام غزه (که قبلا شناسایی شده بودند) رابرعهده میگرفتند.

بخش دیگر خیمه حضور مردمی بود که با گرفتن عکس و در دست داشتن تابلویی که در آن نوشته شده بود: «قلب ایران برای غزه می تپد» همراهی خود را با مردم غزه نشان می دادند.

لازم به ذکر است که همراهی مردم همیشه حامی فلسطین در این خیمه و ابراز حمایت آنان بسیار به برگزاری خیمه و برگزارکنندگان آن کمک کرد و بار دیگر نشان داد اگر پرچمی از سوی دانشجویان آرمان خواه بلند شود، مردم نیز حامی و پشتیبان آن خواهند بود و از همه مهمتر اینکه قلب همه ی اقشار جامعه برای فلسطین می تپد و آزادسازی قدس شریف را در صدر آرمانهای خود می دانند.


- در ادامه گزارشی از فعالیت در هفته گذشته که در پارک دانشجو برگزار شد می‌آید.

جذب سرپرست برای ایتام شهدای فلسطین

قسمت جمع آوری کمک های جهادی برای بازسازی غزه است، این کمک ها هم شامل کمک های مادی و مالی است و هم کمک های معنوی همچون اعلام آمادگی برای کمک رسانی و امداد. همچنین جذب حامی و سرپرست برای ایتام شهدای فلسطینی از ابتکارات جالب این خیمه محسوب می شود، در واقع تلاش می شود تا با فراهم ساختن امکان تربیت صحیح کودکان مسلمان، سردارانی شجاع برای امت اسلام تعلیم داده شوند.

یکشنبه، 19 مرداد، در دومین روز برپایی، این خیمه فعالیت‌های خود را با دعوت از فروز رجایی فر، از فاتحان لانه جاسوسی، محمدعلی رامین، معاون سابق مطبوعاتی وزیر ارشاد در دولت دهم و محمدحسن آصفری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس پی گرفت.

اسرائیل در وضعیت مرز رفح حق وتو دارد

رجایی فر با اشاره به جغرافیای این منطقه اظهار کرد: غزه از شمال و شرق با اراضی اشغالی مرز مشترک دارد، از غرب نیز 40 کیلومتر مرز دریایی با دریای مدیترانه دارد که آن نیز در تصرف رژیم غاصب است و از جنوب نیز با مصر هم مرز است، از مصر به عنوان کشوری با مردمی مسلمان توقع می رود اجازه دهند نیازهای مردم از طریق گذرگاه رفح تأمین شود، اما مصر به خاطر پیمان کمپ دیوید که طبق آن صحرای سینا را از رژیم غاصب پس گرفته اما حق استقرار ارتش را در آن ندارد، نمی تواند مرز خود با غزه را باز کند، در واقع اسرائیل در وضعیت مرز رفح حق وتو دارد.

وی با اشاره به وضعیت تأمین مایحتاج مردم غزه، گفت: مردم در زیر زمین تونل هایی را حفر کرده اند که به روستاهای مصر می رود و برای خرید مایحتاج از آنها استفاده می کنند، تونل ها در حد راه رفتن چهار دست و پا، بدون چراغ و تهویه هوا هستند، از طریق این تونل ها حمایت نظامی ایران از مردم فلسطین انجام می شود و همچنین تکنولوژی و دانش نظامی برای آنها ارسال می شود.

سرپرستی یک کودک یتیم غزه‌ای توسط علی مطهری/ نماینده حماس:دولت‌های عرب تماشاچی جنایات صهیونیست‌ هستند/ سعدالله زارعی: آزادی کرانه باختری قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی است

بهترین کمک به مردم غزه ، کمک نکردن به اسرائیل است.

رجایی فر در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از حاضران در مورد چگونگی ارسال کمک به غزه، عنوان کرد: بهترین کمکی که می توانیم داشته باشیم این است که به اسرائیل کمک نکنیم، یکسری کالاهایی در ایران داریم که صهیونیست ها در آن شریک هستندو با مصرف آن به آن ها سود می رسانیم مثل کوکاکولا و نسله، این شرکت ها یک وجه بین المللی دارند و دولت ها برای ارتقای روابط اقتصادی که امنیت در حوزه نظامی ایجاد می کند و تضمین های امنیتی دارد، این شرکت ها را وارد ایران کرده اند، در آن زمان نگاه آشتی با دنیا را داشتند که آنها بیایند و سرمایه گذاری کنند، اما به امید دولت ها ننشینید، دنن نیز یکی از پایه گذاران اسرائیل است که دسر دنت را تولید می کند، اگر فرهنگ حمایت از فلسطین را داشته باشیم، محصولات اسرائیلی را تحریم می کنیم، تحریم یک جنبه اقتصادی دارد، اما جنبه مهم تر آن جنبه شرعی است که کمک رساندن به اسرائیل حرام است، اگر آبی را بنوشیم که پولش برای کشتن انسانها مصرف می شود مانند این است که مشروب که حرام است را نوشیده ایم.

نشست بعدی با حضور محمدعلی رامین، معاون سابق مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت دهم برگزار شد، وی با بیان اینکه رژیم غاصب نشان داده که هیچ منطقی را نمی پذیرد، گفت: یهودی های مؤمن مخالف تأسیس اسرائیل هستند، آنها معتقدند که وجود اسرائیل یک خطر بالقوه برای قوم یهود است.

از منظر تورات، قوم یهود با تشکیل حکومت نابود می‌شود

وی در ادامه با اشاره به دیگر دلایل مخالفت یهودی های مؤمن با تأسیس حکومت، افزود: دستور دینی آنها این است که نباید دور هم جمع شوند چون به سمت فساد می روند، همچنین اینها که از بیت المقدس اخراج شده اند تا آمدن منجی اجازه برگشت به بیت المقدس را ندارند. بر اساس تورات قوم یهود اجازه تشکیل حکومت را ندارد چون نابود می شوند.

سرپرستی یک کودک یتیم غزه‌ای توسط علی مطهری/ نماینده حماس:دولت‌های عرب تماشاچی جنایات صهیونیست‌ هستند/ سعدالله زارعی: آزادی کرانه باختری قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی است

رامین عنوان کرد: یهودی ها پس از آوارگی بخشی به شرق و بخشی به غرب رفتند، گروهی که به غرب رفتند چون هر دو گروه نژادپرست بودند به مشکل برخوردند و کینه مذهبی بین یهود و مسیحیت به وجود آمد، اما آنهایی که به شرق آمدند مشکل نژادی نداشتند و حتی صاحب نفوذ نیز شدند.

وی اظهار کرد: اگر خود یهودی ها قیام نکنند و اسرائیل را از بین نبرند این کینه آنها را از بین می برد و در واقع آنها مخالفان اصلی رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: بالاترین وحشت را باید خود یهودیان داشته باشند، این یک هشدار جدی به قوم یهود است، بیش از اعتراض امروز جهانیان در دفاع از مظلومیت فلسطین، علت اصلی اعتراضات جهانی ابراز نفرت از یهودیان رژیم اشغالگر است.

مهمان بعدی خیمه "غزه تنهای پیروز" رییس کمیسیون امنیت مجلس، دکترآصفری بود.

پاسخ زیرسوال برندگان قدرت نظامی ایران را بچه های حماس داده اند!!

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تحلیل خط فکری به‌وجود آمده مبنی بر زیر سؤال بردن توان نظامی ایران در مقابل آمریکا و اسرائیل گفت: پاسخ را بچه­های حماس داده‌اند، شما امروز می­بینید صحبت از آتش­بس است در حالی که توان موشکی مقاومت کمتر از رژیم صهیونیستی است...و از بیش از سیصد موشکی که مثلا در یک عملیات از حماس شلیک شده است ، پنج درصد آنها را گنبد آهنین میتواند هدف بگیرد و بقیه آنها به اهداف خودش اصابت می‌کرد.

آصفری: با وجود اسراییل و تکفیری ها ، دشمن اصلی امریکاست

این منتخب مردم در خانه ملت در ادامه به نقش آمریکا اشاره کرد و اینکه چرا با وجود داعش و اسرائیل٬ دشمن اصلی آمریکاست، گفت: امروز آنچه که باعث حمایت آمریکا از اسرائیل میشود‌ ایجاد ناامنی و رفع مشکلات اقتصادی از طریق فروش تسلیحات است، دلیل بعدی حمایت آمریکا از اسرائيل این است که اکثریت اعضای کنگره آمریکا کسانی هستند که با حمایت لابی‌های اقتصادی صهیونیست‌ها بر روی کار آمده‌اند؛ لذا وامدار رژیم صهیونیستی هستند، در همین مذاکرات هم مشهود است که بعد از مذاکرات یکی از دولت‌مردان آمریکایی سریعاً به مناطق اشغالی رفته و گزارش می‌دهد و اگر رژیم صهیونیستی موافقت کرد مذاکرات ادامه پیدا میکند، این یعنی منافع رژیم صهیونیستی بر منافع ملت آمریکا ارجحیت دارد و این جای تأسف دارد.

آصفری افزود: اگربررسی اجمالی داشته باشید بر شکل‌گیریی داعش از سال ۲۰۰۶، شکل‌گیری داعش‌همزمان بود با حضور نظامیان امریکا در عراق به بهانه وجود سلاح‌های شیمیایی، آیا غیر از این است که آمریکا با داعش ساخت و پاخت می‌کنند تا داعش به زندانی‌هایی که غیرقابل نفوذ بودند حمله کنند و ۵۰۰ نفر را آزاد کنند تا در عملیات‌های خود استفاده کنند ؟! پس بین تکفیری‌ها و جریان صهیونیستی رابطه تنگاتنگی است، اسرائیل در غزه بمب میریزد بر سر مردم مسلمان ولی داعش هیچ حرکتی مقابل رژیم صهیونی انجام نمیدهد و روز قدس که همه به صحنه میایند آنها آن را حرام اعلام میکنند ؟! پس جریان داعش و رژیم صهیونس دور روی یک سکه هستند و اینکه مقام معظم رهبری بر دشمن اصلی بودن آمریکا تاکید میکند این است که داعش هم دست‌پرورده امریکاست.

{$sepehr_album_16126}


مهمان روز دوشنبه غرفه غزه تنهای ‍پیروز، سعداله زارعی کارشناس مسایل منطقه و استاد دانشگاه علامه طباطبایی بود. زارعی با حضور در غرفه به بررسی وضعیت غزه ‍پرداخت و به سوالات حاضرین ‍اسخ داد.

سعدالله زارعی در سومین روز خیمه غزه تنهای پیروز:
آزادی کرانه باختری قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی

به گزارش ستاد خبری خیمه غزه تنهای پیروز سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه‌ای و خاورمیانه ضمن بازدید از غرفه های خیمه غزه تنهای پیروز در جمع مردم ضمن ایراد سخنرانی و پاسخ به سئولات حاضرین به تشریح اوضاع غزه و تحولات منطقه پرداخت.

زارعی در خصوص اهمیت فلسطین در دنیای اسلام و اینکه فلسطین مسله اول ما است تاکید کرد: فلسطین آینه تمام نمایی است ازآنچه بر منطقه ما گذشته است .از وقتی که انگلیسی ها وارد این منطقه شدند تا زمانی که این منطقه را ترک کردند ۱۳۰ سال طول کشید،در این میان فلسطین بیش از همه متحمل فشار از سوی دشمنانش شد.از شبه قاره هند تا شمال غرب آفریقا فلسطین تنها منطقه ای است که اشغال شده و مردم آن آواره شده اند و حقی برای زیستن آن ها قایل نشده اند. که این در جاهای دیگر سابقه ندارد. دفاع از فلسطین دفاع از همه ی مسلمانان است و همان طور که امام گقت روز قدس فقط روز فلسطین نیست.

کارشناس مسائل منطقه‌ای و خاورمیانه در پاسخ به این سوال که اهمیت کرانه باختری در این منطقه چیست  چرا ما بر آن تاکید داریم؟پاسخ داد: این منطقه تا سال ۱۹۶۷ یا ۱۳۴۶ تحت حاکمیت اردن و متعلق به اردن بوده بعد اسرائیل آن جا را اشغال کرد همانطور که جبل الشیخ و جولان سوریه را تصرف کرد و در آن منطقه صحرای سینا و غزه را گرفت.در سال ۱۹۶۷ در جریان مذاکرات اسلو و مادرید یک دولت خودگردان فاقد ارتش با یک سلسله تعهدات تشکیل شد ولی در ادامه ملغی شد و ناصر عرفات دولت نیم بندی را تشکیل داد و خود عرفات در محاصره کشته شد و اسرائیلی ها زیر بار تعهداتشان نرفتند. محمود عباس الان مثلا تعهد دارد اگر کسی ضد اسراییل تظاهرات کرد  زندان شود و حدود ۲۵۰۰ نفر در زندان های محمود عباس هستند. در همین منطقه جهاد و حماس محبوبیت دارند و نشانه های واضحی از یک حرکت عمیقی هست ، این منطقه در حال انفجار است. مردم از ظلم اسراییل به ستوه آمده اند .

سرپرستی یک کودک یتیم غزه‌ای توسط علی مطهری/ نماینده حماس:دولت‌های عرب تماشاچی جنایات صهیونیست‌ هستند/ سعدالله زارعی: آزادی کرانه باختری قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی است

وی در پاسخ به این سوال که کرانه باختری نیز در فضای مقاومت است و چگونه میتواند این تسلیح صورت بگیرد؟پاسخ داد،بر خلاف آنچه تصور میشود مسلح کردن کمک کردن به جنگ افروزی نیست وقتی ملتی مسلح شد دشمن به خودش جرات حمله نمی دهد و ریشه های جنگ خشکانده میشود و دشمن در یک فضای سیاسی مجبور میشود به حقوق ۱۱ میلیون فلسطینی تن بدهد. و این مقدمه احقاق حقوق آن ها به لحاظ سیاسی است.

ایشان در ادامه افزود: مساحت کرانه باختری بیشتر است و تمام مقدسات نیز در کرانه باختری هستند و آنجا اهمیت بیشتری نسبت به غزه دارد. آن جا منطقه ای استراتژیک است و تحولات آن توجهات را جلب میکند ومیتواند مقدمات آزادی فلسطین را فراهم کند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: کرانه باختری بخش جنوبی اش منطقه امنیتی و بخش شمالی آن منطقه سیاسی اسرائیل است که اگر کرانه باختری به جنبش در آید و آزاد شود بین این دو بخش فاصله ای جدی می اندازد و این به معنای قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی است.

وی در خصوص نقش آفرینی ایران در تحولات غزه تصریح کرد:کاری که ایران در غزه کرده هیچ کس نکرده است و خود غزه ای ها میگویند ما این توانایی را از ایرانی ها گرفته ایم و قدرت امروز آن ها از ایران است. در همین جنگ هم ما اولین و قوی ترین مواضع را گرفتیم و رهبری گفت ما علاوه بر غزه باید کرانه باختری را هم مسلح کنیم. که نشانگر قدرت ما در منطقه است.

او در پاسخ به سوال یکی از حاضرین که اگر حکومت عربستان سرنگون شوند آیا اسراییل و آمریکا سریع تر سرنگون نمی شوند؟ پاسخ داد:سقوط اسراییل تاثیر بیشتری در تحولات دارد چرا که امریکایی ها میگویند امنیت ما وابسته  به امنیت اسراییل است و نه عربستان مصر و عراق. اگر انرژی با آزادی قدس بیاید این موج به شرایط قبل باز نمی گردد و دولت های وابسته به غرب را یکی بس از دیگری سرنگون میکند و هیچ رژیمی به ستحکام اسراییل برای آمریکا نیست.

خاطر نشان می شود خیمه غزه تنهای پیروز که به همت دانشجویان دانشگاهای تهران در پارک دانشجو از شنبه اغاز به کار کرده نموده است در غرفه های کودک و نوجوان،پاتوق گفتگو، نمایشگاههای عکس به همراه پخش نماهنگ و مستند های مقاومت پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.


علی مطهری نمایده مجلس شورای اسلامی در خیمه «غزه؛تنهای پیروز» حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی پس از بازدید از غرفه‌ی کودک در قسمت ایتام غزه٬ سرپرستی یک یتیم از غزه را برعهده گرفت.

سرپرستی یک کودک یتیم غزه‌ای توسط علی مطهری/ روایت نماینده حماس از تماشاچی های منطقه/ آزادی کرانه باختری قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی است

نماینده مجلس شورای اسلامی در صحبت‌های خود مسئله فلسطین را از لحاظ بعد اسلامی٬انسانی و منافع ملی حائز اهمیت دانست و گفت: حمایت از فلسطین حمایت از منافع ملی ماست چراکه آنان نیابتا از طرف ما میجنگند.

وی تشدید اختلافات مابین شیعه و سنی را راهکاری برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و افزود: گروه‌های تکفیری شیعه و سنی برای مشغول کردن جهان اسلام و منصرف کردن انها از مسئله اسرائیل است.

وی در پاسخ به سوالی که راه‌حل مسئله فلسطین چیست گفت: راه‌حل بحران فلسطین وحدت مسلمین است. وی افزود: همین که الان رژیم صهیونیستی به دنبال خلع سلاح مقاومت است یعنی راه پیروزی بر آنان همین مقاومت مسلحانه است.

همچنین افزود: یک ارتش از کشورهای اسلامی باید ایجاد شود همانند ناتو تا در این شرایط وارد عمل شود که متاسفانه به دلیل تفرقه دنیای اسلام این امر تاکنون رخ نداده است.

نماینده مردم تهران افزود: هنگامی که مستکبران علنا از رژیم صهیونیستی حمایت میکنند ما هم باید به صورت علنی از فلسطینیان حمایت کنیم و به آنها کمک برسانیم.

مطهری در ادامه آمریکا را اصلی‌ترین حامی اسرائیل خواند و افزود: ما دشمنی بزرگتر از آمریکا نداریم.

وی در خاتمه صحبت خود در خیمه «غزه؛تنهای پیروز» گفت: باید از چنین حرکت‌هایی و از برگزارکننده چنین برنامه‌هایی تشکر و حمایت شود چراکه به ما روحیه جهاد را یادآوری میکنند.

خالد قدومی نماینده حماس در جمهوری اسلامی ایران:
از مردم ایران سپاسگذاریم/ دولت های عربی حکم تماشاچی را دارند

خالد قدومی نماینده حماس در جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از غرفه های خیمه غزه تنهای پیروز و نمایشگاه عکس کودکان فلسطینی و طرح اکرام ایتام فلسطینی در جمع مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.

نماینده حماس در ابتدای صحبت های خود اظهار داشت: شاید شما بهتر از ما آرمان فلسطین را درک کرده اید. شما با این حضور خود به ما پیغام می دهید که ما تنها نیستیم و ما این همراهی شما را ارج می نهیم. وقتی ما در بین شما هستیم احساس می کنیم که در بین مردم خود هستیم مقاومت امروز یک الگوی مثال زدنی از اراده است که اسراییل را به بن بست واقعی رسانده است. رهبران جنبش های اسلامی فلسطین امروز از کشته شدن کودکان خود متاثرند ما ۲۰۰۰ شهید دادیم که ۴۰ درصد آنها کودک اند. این بهایی است که ملت فلسطین می پردازد تا پیامی را به مسلمانان و دولت های عربی مخابره کند.

سرپرستی یک کودک یتیم غزه‌ای توسط علی مطهری/ روایت نماینده حماس از تماشاچی های منطقه/ آزادی کرانه باختری قطع رگ حیات رژیم صهیونیستی است

ایشان در ادامه تاکید کرد: دولت های عربی امروز شاهد کشته شدن کودکان فلسطینی هستند ولی حکم تماشاچی را دارند و کاری نمی کنند.کودکان ما به آنها اعلام کردند که ما نیازی به ارتش های شما نداریم ما را از شر نقشه های خود در امان بگذارید و مرزهای خود را باز گذارید.

نماینده حماس درباره سکوت کشورهای عربی نسبت به فجایع غزه بیان داشت: مسئله موضع‌گیری‌های ملت‌ها نیست چون ملت‌های عربی و اسلامی مواضع بسیار پیشرویی دارند اما متاسفانه مواضع دولت‌های عربی در خور عملکرد و دستاوردهای مقاومت نیست.

وی در ادامه خطاب به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی افزود: ما یقین داریم که قلب تپنده شما انرژی مضاعفی به ما خواهد داد. در پایان نیز هدیه ای به رسم یادبود به نماینده حماس اهداء شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شاهد ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    این کارانسان دوستانه قابل تحسین است.ولی بقول قدیمی هاچراغ که به خانه رواست به مسجدحرام است
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    این ضرب المثل اساسا غلط میباشد...
  • مقداد ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    این ضرب المثل اگر هم درست باشه اینجا اصلا جایگاهی نداشت ضمن اینکه باید ببینیم تعریفمون از خانه چیه. اسلام هیچ حد و مرزی نداره و خانه اصلی ما تمام کشورهای اسلامی است. خوبه که یه کم تعصباتمون رو بذاریم کنار و منطقی برخورد کنیم
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    يعني شما هم اخيرا در ايران 2000 تا شهيد داديد كه 40 درصدش كودك بودند؟ شما كجاي ايراني؟ بگو خدمت برسيم. مگه ما مرده باشيم كه اسراييلي ها يكنفر از هموطنان مارو زخمي كنند.
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    من اصلا سبزهای جلبک را قبول ندارم چون میدونم به هیچ کدوم از حرفهاشون اعتقاد ندارن اما نظر من هم این است که بهتر بود میرفت سرپرستی اون کودک فقیری که پدر مادر معتاد داشت را به عهده میگرفت
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    بقیه که انتقاد می کنند. چرا خودشون نمیرن سرپرست اون کودک فقیری که پدر مادر معتاد داره رو بگیرن ؟؟؟!!!
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    تو هنوز نمی دانی چراغ چیست و خانه کجاست و مسجد کجا
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    ما ب همه ی نیازمندان کمک میکنیم با اولویت بندی اولویت اول ما مردم مظلم غزه هستن اونا فقیر نیستن تحت ظلم اسرائیلن و همه ی ثروتشونو اسرائیل چپاول کرده
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام دوست عزیز اگر خدای نکرده جای تو و یه فلسطینی که توی غزه است عوض میشدید بازم اینو میگفتی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس