طلایی در پاسخ به خبرنگار شرق: باید در جهان‌بینی و اعتقادات خود تجدیدنظر کنید. جواب شما جوابی سیاسی است. حاضرید برای خواسته سیاسی رسانه‌تان از کرامت خودتان عبور کنید. این موضوع زایل‌کردن حق انتخاب و تضییع حقوق زنان است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، روزنامه شرق امروز در صفحه اجتماعی خود گفتگویی از مرتضی طلایی درخصوص طرح "تکریم مقام زن و خانواده " منتشر کرده است. این گفتگو که گاهی به مجادله می زند در حاشیه جلسه دیروز شورای شهر، در جمع خبرنگاران صورت گرفته است و یکی از بانوان خبرنگار که در تنظیم خبر روزنامه شرق به نظر می رسد خبرنگار این رسانه باشد پاسخ جالبی به سوال طلایی داده که نشانگر علت هجمه این روزنامه به طرح مذکور در این چند هفته است. در ادامه متن کامل این گفتگو را می خوانید:

شرق: در جوابیه شهرداری به وزارت کار عنوان شده این بخشنامه تفکیک جنسیتی نیست اما در عمل آنچه انجام می‌شود تفکیک جنسیتی است. نظر شما در این زمینه چیست؟


اساسا موضوع تفکیک جنسیتی متاثر از فضاسازی‌هایی است که دارد انجام می‌شود. فکر نمی‌کنم هیچ مسوولی در کشور به‌دنبال تفکیک و جداسازی زن و مرد باشد. امنیت خانم‌ها با طرح این موضوعات اینگونه لوث می‌شود. شما آیا حاضرید در محیطی که صد مرد تنه به تنه‌تان می‌زنند حرکت کنید؟ کار کنید.

شرق: مگر در شهرداری این اتفاق افتاده است که صد مرد به یک زن تنه بزنند؟

نه. آیا شما حاضرید؟

من نمی‌خواهم حق انتخابم گرفته شود.

پاسخ مرا بدهید آیا حاضرید؟

اگر قرار باشد حق انتخابم گرفته شود، بله.

باید در جهان‌بینی و اعتقادات خود تجدیدنظر کنید. جواب شما جوابی سیاسی است حالا کدام رسانه هستید و چه ماموریتی دارید را نمی‌دانم. حاضرید برای خواسته سیاسی رسانه‌تان از کرامت خودتان عبور کنید. این موضوع زایل‌کردن حق انتخاب و تضییع حقوق زنان است.

مگر کسی حق انتخاب شما را گرفته است. فرض اشتباه، تصمیم اشتباه به‌دنبال دارد. فرض این است که تفکیک جنسیتی، گرفتن حق خانم‌هاست. اما این اشتباه است. دین ما، فرهنگ ما چنین اجازه‌ای را به کسی نمی‌دهد. اقدام شهرداری اقدامی در جهت حفظ حقوق خانم‌ها و ارتقای امنیت کاری آنهاست. این مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی است. فرض اشتباه، سوال اشتباه و برداشت اشتباه را به‌دنبال دارد. ما می‌گوییم اقدام شهرداری توجه به کرامت و شخصیت و منزلت بانوان است.

شرق: چرا این اتفاق الان رخ داده است؟ چرا آقای قالیباف، سه سال پیش به این فکر نیفتادند، بالاخره آقای قالیباف بیش از هشت سال است که شهردار تهران هستند؟

این مصوبه سال 82 شورایعالی انقلاب فرهنگی است که مدیران را از به‌کار‌گیری منشی زن منع می‌کند. قالیباف از همان زمان این مصوبه را پیگیری کرده و در صدد اجرای آن بوده است.

شرق: این پیگیری 8، 9 سال طول کشیده است؟

ببین دخترم، من به‌عنوان یک مرد غیرتم اجازه نمی‌دهد شما را که دخترم هستی بیندازم جلو یک مشت مرد که هر رقم بخواهند بهت نگاه کنند و باهات برخورد کنند. به این چی میگی؟

اما در اینجا فقط مردان درباره زنان تصمیم می‌گیرند؟

اتفاقا از خانمم سوال کردم خانم، من می‌خواهم بروم سرکار جایی که سه تا خانم هستند. از این سه تا خانم دو تایشان هم مطلقه هستند من می‌خواهم با اینها کار کنم. شما راضی هستی؟ گفت: «قلم پایت را می‌شکنم اگر این کار را بکنی. من به‌عنوان یک زن دلم می‌خواهد همسرم امنیت داشته باشد.» شما با فرضیات اشتباه دنبال القای اشتباهات به جامعه هستید. من دارم خودم را می‌گویم. من غیرت دینی دارم.

شرق: مگر چه اتفاقی در شهرداری افتاده است؟

برای شما چه اتفاقی افتاده است که سراسیمه شده‌اید.

شرق: مصوبه شورا تنها بحث منع منشی خانم را مطرح می‌کند و نه تفکیک جنسیتی را؟

مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی می‌گوید مدیران مرد نمی‌توانند منشی زن استخدام کنند. ملاک اظهارنظر بنده مبتنی بر قانون است. فضا‌سازی نکنید یک مقدار این نانی که دارید می‌خورید درست و راستی باشد.

شما دارید مستقیم به خبرنگاران توهین می‌کنید.
شما هم غیرمستقیم توهین می‌کنید. من آدم راحتی هستم. نه سرم را زیر انداختم که بروم و بگویم ولش کن. وایستادم دارم با شما حرف می‌زنم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 247
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 85
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اینا دنبال راحتی خودشون هستند
  • علی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    رف نباشه همینه دیگه
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    حقوق حقوق زن که میکنن منظورشون حق فحشا است آیا؟
  • مجید رحمانی ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    1 0
    خبرنگاری برای زنان کلا خوب نیس
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    کدوم راحتی؟؟؟ زن و مرد جدا باهش و با هم شوخی کنن راحت تر هستن یا با هم باشن و موذب باشن!!؟
  • هدی ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بله بهشت زورکی نیست. آدم آزاد باشه ولی همراه با مشکلات تحملش راحت تره تا اینکه در حبس باشه ولی بدون اون مشکلات. به شماها باشه همه رو میکنین تو شیشه تا ایمن باشن
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این خانمی که حاضره تنه ی صد مرد بهش بخوره اما حق انتخاب داشته باشه اولا : مسلمان نیست واگر ادعای مسلمانی دارد فاسق است . دوم : مثل همان زنی است که نظر داده بود اوشین باید الگو ی زن ایرانی باشد که حکمش را امام خمینی (رحمت الله علیه )صادر فرمودند.
  • نصیر ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این غرب گرایان تندرو حتی به دموکراسی ادعایی خودشون که معنی تحمل مخالف هست هم اعتقادی ندارن من که برخی جاها می رم زن و مردهای بخصوص همسردار کنار هم واقعا راحت نیستن و برای شوخی کردن و متلک گفتن و..موذب هستن...اکثرا خودشون دوست دارن با دوستانشون جدا باشن حالا اینکه به صورت اختیاری گروهی که دوست دارن جدا باشن جدا بشن دموکرات تر هست یا به زور با هم باشن!!؟؟ توی دانشگاه ما هم سرویس انتشارات رو همه دختر گذاشتیم نسبت به قبل خیلی راحت تر هستن و بسیار سریعتر کار می کنن ارتباطات اونها با دوستان جنس مخالفشون هم هنوز برقرار هست و اینبار چون تنها نیستن هم بخصوص توسط برخی پسرهای از نظر جنسی بیمار هستن هم در خطر نمی یفته برعکس گذشته که تقریبا هر ماه چند شکایت فریب سوء استفاده زورگیری و... داشتیم
  • مشرق ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ای مشرق دم بریده
  • نقطه ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    جالبه این خانم خبرنگار چقدر راحته ؟ واقعا دوست داره آزادی را به هر قیمتی به دست بیاره ، حتی اگه صد تا مرد در طول روز بهش تنه بزنن و .....
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    متاسفانه بعضی از این اصلاح طلبان ایران رو با کشورهای اروپای غربی،اسکاندیناوی یا امریکای شمالی اشتباه گرفت و فکر می کنن توی یک کشور صددرصد سکولاری و لیبرال دارن زندگی می کنن باید به آنها فهماند در یکی از سه کشور شیعه اسلامی آنهم در قلب خاورمیانه دارن زندگی می کنن
  • بهار ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اینکه با برداشتن حریمهای شرعی دروازه ورود به جهنم رو برای مردم به زور بازکنید ،جهنم زورکی بردن مردم محسوب نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهندس ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خیلی مشخصه یک طیف خاصی از منافقین که هیچ اعتقادی نه به اسلامیت نظام دارن نه به جمهوریت نظام در ارگان های کشور نفوذ کردن تا مثل سال 88 به وقتش تیر خلاص رو بزنن...تجربه 88 باعث شد ظرف دو سال بعدش به اندازه 35 سال قبلش ترور و تحریم و فشار از سمت غرب سراغ ایران بیاد نباید اجازه داد دوباره اون فاجعه تکرار بشه......نباید
  • هموطن ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    راست میگی!پس چرا به زور با نظارت بر مواد خوراکی وبهداشتی از مریض شدن مردم جلوگیری میکنیم.هزار مدل نظارت ومحدودیت که مبادا یه غذای فاسد وارد چرخه غذائی بشه!سلامتی که زورکی نمیشه!چرا حق انتخاب مردم رو با حذف مواد ناسالم از بین میبریم!!!!!!!!
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    گل گفتی.اگه قراره برای همه مسائل به خودمون متکی باشیم ونظرخودمون رو اعمال کنیم.خدا دیگه چه نقشی تو زندگیمون داره؟؟؟؟ما هم با کفار یکی میشیم که هر کاری خواستند میکنند.در ضمن نتیجه این همه ازادی!برای زنان تجاوزهای روزافزون در غربه که هر سال امارش بالاتر میره واز بین رفتن نهاد خانواده !
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    چرا این همه بهداشت در محیطهای مختلف اجباریه؟چرا سیگار کشیدن رو در مکانهای عمومی ممنوع کردند ؟چرا باید همه به اجبار واکسن بزنند؟شاید یکی بخواد مریض شه!شاید یکی بخواد سرطان ریه بگیره!بابا ازادی رو از بین نبرین!
  • محمد ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    نه منظورشون اینه که مردا براشون باید و نباید تعیین کنن و به عنوان صاحب‌شون به زن مثل یه دارائی تسلط داشته باشن.
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اصلا فمینیستها همه هنرشون از بین بردن حیاست!تا حالا دیدی یه نفرشون برای کم بودن تعداد دانشمند زن، دادو بیداد کنه؟
  • محمد ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    البته اگه این خانم خبرنگار مواضعی رو که شما میخوایید تایید میکرد و حرف حق نمیزد احتمالا نظر شما هم متفاوت بود;)
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اي كاش ميشد از پشت پرده روزنامه شرق مینوشتم! مهمترین روزنامه جریان تجدیدنظر طلب که کار ویژه اش تلاش برای بسط سکولاریسم در جامعه ایرانی است.
  • سوسان ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    طرح تفکیک کدومه
  • بهاره ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    من به عنوان یک خانم خیلی خوشحال تر بودم که در محل کارم محیطی جدا از آقایان همکارم داشتم. حاضر هم نیستم حتی تنه یک مرد بهم بخورد!
  • مازندرانی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    کره شمالی ام آرزوست
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آموزش وپرورش که خودش را مسئول می داند این تفکیک ها رعایت نمی کندوبه بهانه کمبودنیرو ومجتمع های اموزشی زن ومردرا قاطی کرده است.
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا باید برای چنین زنی که حاضر باشه تنه‌ش به تنه 100 تا مرد بخوره، تأسف خورد و براش دعا کرد
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    باهم باشن و معذب باشن!!!!!!!!!!!!!!! تا چند روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بنده به عنوان یک آقا از اختلاط حمایت میکنم
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا وقیحانه بود
  • سید مجتبی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    متاسفم این تفکر باب شده که کرامت انسانی مانع پیشرفت خانم‌هاست!!!!!! اصلاح طلب‌ها دارن اینو باب می کنن باید جلوش گرفته شه!! افکار و تفکرات پلیدیه
  • ابوالحسن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    نگهبانی کردن از زن برای حال او شایسته تر و برای زیباییش پاینده تر است.(امام علی علیه السلام)
  • هادی از لارستان ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ایول طلایی واقعا که طلایی خوب جوابشو دادی
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    برخی روزنامه ها به کلوپ های مختلط دختران و پسران تبدیل شده است. چند روز قبل به روزنامه (( اعتماد )) رفتم .. نحوه معاشزت یکی از مسوولین روزنامه با دختر خبرنگار به گونه ای بود که خجالت کشیدم....
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    حالا امیدواریم تو این دعواهای شما شکم سیرهای بی درد حق محرومین پایمال نشود. خیلی خانواده یا پسر ندارند یا دختر بزرگ دارند که مجبور است برای زندگی خود و خانواده سیه روزگارش کار کنه. طوری نشه که مانع کار این بدبختا بشید.
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این خبرنگار ها این طور خواسته ها دارند که مدیر مسوول 65 ساله روزنامه....... با خبرنگار 22 ساله اش ازدواج میکند...
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این خبرنگار ها این طور خواسته ها دارند که مدیر مسوول 65 ساله روزنامه....... با خبرنگار 22 ساله اش ازدواج میکند...
  • ناشناس ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اگر کره شمالی بشیم که خوبه چرا که آنها با قدرت در مقابل امریکا ایستادند و به سلاح اتمی هم رسیدند که کسی نتواند تهدید شان کنه .
  • یاشار ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    باحال جواب خبرنگاره رو داد
  • سید ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بنده خدا یا نمیدونه تن یعنی چی یا نمیدونه 100 یعنی چی
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    از این خانم خبرنگار بپرسید تعریفش از آزادی چیه؟ چرا جداسازی مردان از زنان را جلوگیری از آزادی زنان میدونه؟ چرا این مساله را جلوگیری از آزادی مردان نمیدونه ؟ آیا آزادی واسه اینا به معنی نمایش خودشون به مردان تعریف میشه؟
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    من مدیر مسول روزنامه میشناسم که عروس و داماد داره ولی الان برای سومین بار با یک دختر جوان خبرنگار ازدواج کرده . اسم اش هم نمیگم
  • یه خانوم ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    الکی سر و صدا درست کردن، تو اداره ما که تا اونجایی که امکان داشت تفکیک جنسیت بود از خیلی قبل ترها... حالا نمیشد بی صدا قانونشو تصویب میکردن همین اعلام کردن هم سیاسی بازیه سرگرمیه جدیده؟! کلا قانون خوبیه
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    متاسفانه غيرت اون خانم خبرنگار كه آلت دست مديران و متفكران پشت پرده هست رو بايد گل گرفت. ضمنا اين همون جريان دوم خردادي است كه دنبال سكولار كردن جامعه و بي حيايي در جامعه و فاسد كردن جوانان اين كشور هستند ..... تا نقشه غربيها و انگليسي ها و آمريكايي ها و ..... بدست مزدوران داخلي انجام بشه.حاشا به غيرتشون.
  • رضا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خوش بحال شوهر و خانواده شما. خدا امثال شما رو زیاد کنه ان شاء الله
  • neda ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    به داعشی ها گفتند زکی
  • ش ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    شاید هم نمیدونه مرد یعنی چی
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    داعشیها رو که هیلاری کلینتون همین دو روزقبل گفت، اش دست پخت خود غربیهای ولنگاره
  • علی ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بازم دم طلایی گرم ولی بهتر می تونست از این طرح خوب دفاع کنه
  • مهدی 90085 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    پس اونهایی هم که سر چهار راه ها با آرایشی غلیظ منتظرند چقدر حق انتخاب دارند نه؟؟؟
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ما که مرد هستیم میدونم یه دونش هم خطرناکه!!! چه برسه به صدتا. جداً به شوهر این خانم باید تبریک گفت!
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خخخخخ. دمت گرم خوب گفتی این رو هر چند از یه خانم بعید بود (فمینیست ها نریزن سرم!)
  • مهندس ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ببینید دوستان در جامعه ما و بخصوص در کلانشهر ساعت کاری بالا رفته و متاسفانه خانومها وآقایون بیشتر از اینکه در کنار همسرشون باشند در کنار همکارانشون هستند و این یعنی اینکه درد دل ها .نگاه ها .خندها در کنار یک نامحرم(غریبه) است و شک نکنید انحرافات عاطفی بوجود میاره که پاییه های زندگی مشترک رو خرد میکنه تفکیک جنسیتی در دانشگاه کاملا اشتباه اما در محل کار کاملا صحیص است(ازدواج های دانشجویی و فرهنگ ساری کنار هم بودن دختر وپسر بی هیچ یا حداقل قصد سواستفاده از یکدیگر)
  • ناشناس ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بسم الله خوبیییییی
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ایمانی که بخواد با این مسائل بر باد بره ایمان نیست کلاً .
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اینهایی که مخالف این طرح هستند چرا اینقدر جنجال می کنند؟ نکنه جلوی شهوترانیشون گرفتهشده؟
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    نه خیر آرزوی شما پاتایاست که مردان ناموسشان را زیر دست وپای خارجی ها میندازن
  • سید محسن ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خدا این حق را به همه مردم جهان داده که آزادانه راه جهنم را در پیش بگیرند و در این راه هم اختیار به آنها داده و هم کمکشان خواهد کرد. اما هیچ کس حق ندارد در جامعه به جهنم برود تنهایی برو به درک ولی حق نداری فضای جامعه را جهنمی کنی تنهایی فسق کن زنا کن روزه بخور شراب بخور برو به جهنم ولی حق نداری در جامعه به جهنم بروی و دیگران را هم به جهنم سوق بدهی. آقایان و خانمهای طرفدار دموکراسی با زبان دموکراسی به شما می گویم شما حق جهنمی کردن دیگران را ندارید شما حق پایمال کردن حقوق شهروندی و شرعی مسلمین را در جامعه اسلامی ندارید اینجا حکومت جمهوری اسلامی است هر کس می خواهد در جامعه فسق و فجور کند برود خدمت اربابان غربی اش و امثال حلقه به گوشانی که قبلا این راه را رفتند مثل مهاجرانیها و کدیورها و ... به همراه آنها راه جهنم را در پیش بگیرد. چطور شما حق دموکراسی و آزادی دارید ولی ما نباید در انتخاب نوع چینش در ادارات تحت تسلط خودمان آزادی داشته باشیم
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بالاخره آن دنیا اول از ایمان سوال می شود یا از عمل؟ حتما ایمان الویت دارد. خوب اگر طرف بگوید ایمان دارم اینکه فقط در دل طرف است و راست و دروغش را فقط خدا می داند. حالا اگر ایمان نداشته باشد و شما به زور عملش را درست کنید باز هم خدا می فهمد. خلاصه بهشت و جهنم فقط به مصلحت اوست و دخالت های شما بی جاست. خلاصه شما نمی توانید عمل را به ایمان متصل کنید.
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    حرف حق؟ دقیقا کدوم حرفش حق بود؟ میگه حاضرم هر غلطی بکنم تا حق انتخابم محدود نشه. فارغ از اینکه این حرف از بیخ با اسلام در تضاد کامله، میتونی بگی با جدا سازی محل کار کدوم یک از انتخاباش محدود میشه ممد جون؟ شایدم انتخابای شماها محدود میشه هان؟
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بگم شماها به کی گفتین زکی؟ لازمه؟
  • سید محسن ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    تو نه معنای ایمان را فهمیدی نه بلد هستی مغالطه کنی بچه جان این را دیگر هر مسلمان زاده یا تازه مسلمانی می داند که ایمان ثمره دارد و ثمره آن تقوی است اگر کسی ادعای ایمان کند ولی در عمل بی تقوایی کند یعنی منافق است و بویی از ایمان نبرده است. شما اول برو با اسلام و آموزه های آن آشنا بشو بعد بیا اینجا علیه اسلام حرف بزن اصلا این یک اصل کلی است که برای تخریب هر چیزی باید اول از آن شناخت داشته باشید وگرنه مثل الان شما مرتکب اشتباه و باعث خنده دیگران خواهید شد. ایمان بی عمل یعنی چه؟ حتی نفاق هم نمیشود گفت چون اصلا امکان ندارد کسی ایمان داشته باشد ولی در عمل تن به ذلت گناه و اختلاط و ... بدهد پس شما و امثال شما نه معنای ایمان را فهمیدید نه معنای عمل را مثل اون بنده خدا که نمیفهمد 100 تا مرد به زن برخورد کنند یعنی چه؟؟؟
  • بچه مسلمان ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    من نگذاشتم مادرم حج برود چون محیطش مختلط است مگه میشه بچه مسلمان این قدر بی غیرت باشد که اجازه دهد خواهرش با یه غریبه تو اتاق باشد درود بر قالیباف
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    منم اگر گرگ بودم از جدا کردن گوسفندو گرگ ها ناراحت میشدم.معلومه بعضی مردها از جدایی اقا و خانمها ناراحتن
  • حجت ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    درست ایمان باید درهر شرایطی باشه.اما نباید ببریمش لب پرتگاه ببینیم از بین میره یانه
  • حجت ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ازادی یا بردگی شیطان؟
  • حجت ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    کاش به غربی بودن راضی بودن.بعضی هاشون روی آمریکارو هم کم میکنن
  • حجت ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    جواب همه سوالات،آزادی مورد نظر اون خانم=بی بندوباری
  • امیر ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    مگر در شهرداری تهران چه تعداد مدیر داریم که مساله منشی های ایشان این قدر بزرگ شده است؟؟ آیا حراست شهرداری با مدیران متخلف برخورد نمی کند که کار به اینجا نکشد؟؟؟
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    یک گزارش میدانی از محیط روزنامه شرق بزنید با این تفاصیل باید خیلی خبرها باشه که از این اتفاق ناراحتن !!
  • حجت ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.اما آمریکا یک سوراخ جدید برای خودش پیداکرده
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    احسنت طلایی احسنت خوب جوابشو دادی اینا خودشونو به خواب زدن بیدار نمیشن باید زد زیر گوششون
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    حیا در گرانیست به هر کس ندهندش
  • رضا ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    شما حاضری زندگی 100 مرد رو حالا چه متاهل وچه مجرد ازهم بپاشی؟ در برابروجدان وخدای خودت چه جوابی داری؟ خدایا به این زنان حیا عنایت فرما
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خیر. عزیزم. بهشت زورکی نیست. اما درهای جهنم را هم نباید باز بگذاریم.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    وای بر تو. البته که ایمان را فقط خدا می داند. اما حکومت اسلامی هم حف ندارد زمینه های بی ایمانی را رها کرده و درهای جهنم را باز بگذارد. به ما ربطی ندارد مردم در خانه خود چه می کنند اما محیط جامعه باید برای کسی که می خواهد سالم زندگی کند ، مانع ایجاد نکند. با وضعیت فعلی هیچ مرد و زن با ایمان و غیرتی حاضر به حضور در صحنه های اجتماع نیست چون می داند قطعا به گناه آلوده خواهد شد.
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خانم مثلا خبرنگار با این منطقی که تو داری پس یک فاحشه می تونه بگه حق انتخاب با من است؟ آیا شما مسلمانید، آیا می دانید تقوی و مبارزه با هوی و هوس جزئ اصول بدیهی دین و رشد و کمال انسان است نه لاقیدی و بی بندباری؟
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    هه هه کامنت من چاپ نشد هرکی جواب منطقی بده چاپ نمیشه
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خانم مثلا خبرنگار با این منطقی که تو داری پس یک .... می تونه بگه حق انتخاب با من است؟ آیا شما مسلمانید، آیا می دانید تقوی و مبارزه با هوی و هوس جزئ اصول بدیهی دین و رشد و کمال انسان است نه لاقیدی؟
  • هادی شیرازی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    حق با شماست
  • هادی شیرازی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    چرا ناقص گذاشتین؟ نوشتم حق باشماست "سگ سزاوار جهنمه"
  • امیر ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اگر این عزیزان شورا و شهرداری نشین واقعا بفکر مردم بودن سری به ایستگاه های مترو و بی آرتی میزدن تا ببینن مردم با چه مشقاتی سوار میشن و در بعضی ایستگاه ها خانم ها مجبورن سمت آقایون سوار بشن تا بتونن به محل کارشون برسن.. برادر طلایی اگر راست میگی و واقعا بفکر تکریم مردم هستی بسم الله
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آغا حالا اگه یک نفر سر مرز ایمان و کفر ایستاد و به هیچ قیمت از سر جاش تکون نخورد تا روز قیامت تکلیف اون چه میشه؟
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    حالا فهمیدم که چرا مدیر مسوول روزنامه ..... برای یکی از خانوم ها خبرنگار ماشین شاسی بلند خریده
  • سعید ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    1- به مطلب بسیار خوبی اشاره کردهاید من خودم یک زمانی در یک روزنامه کار می‌کردم اینها را من می‌شناسم آنجا مثل اروپاست دست دادن آقایان با خانم‌ها که یک مساله عادی است اکثر اوقات که روسری‌ها باز است وضع پوشیدن لباسشان که واویلاست همین خانمی که این مصالحه با انجام داده یک طوری لباس می‌پوشه چسبناک هر مردم پرهیزگاری را از راه منحرف می‌کند اینها حق دارند از اقدام شهرداری مثل مار گزیده شده به خود بپچیند چون خطری برای خودشان است. 2-راستش من اول از این اقدام شهرداری تهران خوشم نیامد ولی وقتی این مطلب را خواندم به شدت طرفدارش شدم.
  • صالح عباس نژاد ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اف بر این غیرت خبرنگاری اگر همه خبرنگارا اینطور هستند باید فاتحه خواند ولی مطمئنم ایشان خبرنگار نیست ایشان لباس خبرنگاری پوشیده وگرنه خبرنگار نیست. وزارت ؟
  • خبرنگار ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    تعداد انگشت شماری مث این خانم با این نظریات مشعشع، آبروی همه خبرنگارها رو که با بدبختی و تو سختی مشغول به کارن رو میبرن. خانم محترم. خب شما برو بی بی سی و رادیو فردا و من و تو، هر قدر دلت بخواد میتونی آزاد باشی...
  • fateme ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    من منظور خانم خبرنگار رو درک می کنم با این که خیلی حساسم که به مردی حتی سهوی نخورم ونخورند ولی نسبت به این روش که نتیجه اش از بین رفتن آزادی زنان(به اندازه مردان)است حساس تر هستم. درضمن اقای طلایی زن و شوهر به هم می یاین.
  • ولی ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    تفکیک جنسیتی باید همه جا صورت بگیره...بنده نمازم نمیخونم ولی تفکیک جنسیتی یک هنجار اسلامی باید رعایت بشه..حالا مختلط باشن چه سودی داره بگید؟
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    من یه زنم در پاسخ به این خانم شعور چیز خوبیه میشد از یه ادبیات بهتر استفاده کرد خانم کجا بزرگ شدی امریکا والله اونجا هم اینطور حرف نمی زنند
  • ناشناس ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    کد.م قسمتشو می گی با اسلام از بیخ در تضاده؟حق انتخاب داشتنو؟
  • سعید ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بله جهنم هم زورکی نیست! بعضیا میخوان ملت رو زورکی ببرن جهنم.
  • صادق ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    دم طلایی گرم. خوب جوابشو داده ها. خوب.
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این یارو هم خوب خبرنگار بدبخت رو سر کار گذاشت!
  • ص.ع ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    درود بر شما خبرنگار محترم من این خبرنگارها را می‌شناسم و اگر همین امروز بتوانند به بی بی سی و رادیو فردا و جاهای بدتر از آن می‌روند من نمی‌دانم باید یک اصولی یک گزینشی برای خبرنگاران به وجود بیاید که هر کی از راه رسید مثل این خانم بی‌غیرت وارد عرصه با ارزش خبرنگاری نشود.
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    دمش گرم مردمرده
  • افشین تهران ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ابروی یک استان را نبر.
  • افشین تهران ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ازادیه دیگه!!!!!!!!
  • افشین تهران ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این فمنیسته نه خبرنگار.
  • افشین تهران ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    شما کلا معتقد به هرکی هرکی بودن در جامعه هستی و تشخیص و تنبه رو هم به ان دنیا موکول کردید!!!!جالبه!!!ای کاش کمی هم مغلته کردن را بلد بودی و بعد تصمیم به این کار میگرفتی.
  • افشین تهران ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    همه خودشونو صاحب منطق میدانند حتی کسی که میخواد خودشو به 100مرد نامحرم بزنه!!!!
  • افشین تهران ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اینا حیا رو خوردن و ابروشونم قی کردن.
  • مهدی 90085 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    من نمیدونم با این تعبیری که بعضی ها از آزادی دارند جواب خدا هیچی چطور میخواهند جواب بچه هایشان رابدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ناشناس 17:05 حق انتخاب داشتن به قیمت به حرام افتادن با اسلام در تضاده.
  • افشین تهران ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    میشه اقا با غین.
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    یه سوال مثلا اگه حکومت با دزدا کار نداشته باشه تا هر غلطی می خوان بکنن تو راحت تری؟ بعضی از مردم ضعیف النفس هستند و مردم دیگر نباید به خاطر آنها به بدبختی بیفتند. فلسفش اینه.
  • افشین تهران ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ایشان با این روحیه و این ولعی که دارند بدرد فارسی وان بیشتر میخورند اما انها هم اینها رو ادم حساب نمیکنن وگرنه منتظر اجازه و یا پیشنهاد ما نمیشدند.
  • افشین تهران ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    دارغوز اباد اصلاحات از توابع فمنیست شهر سفلی.
  • افشین تهران ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این حرکت دکتر قالیباف بسیار خوب است ولی چرا اینها انقدر هم بزرگش کردن و ولکن قضیه نیستن برمیگرده به اینده نگری که دارند .البته در مورد دولت قبل هم صدق میکنه چرا که نمیخوان قدرت رو از دست بدن.وگرنه کدام زن و یا مرد با تقوا و باغیرتی از این کار خوشش نمیاد جز این فمنیست نماهایی که ازادی رو در اشاعه فحشا و فساد میبینن.اصلا ازادی از این بیشتر که یه جوجه اینجوری با مردی که تمام زندگیشو برای این کشور گذاشته و در زمان لازم جنگیده حرف بزنه.ازادی از این بیشتر که ایشون پیشنهاد مالیدن به 100نفر رو در بی حیایی در جمع بیان میکنه؟دیگه از این ازاد تر میشه اون چیزی که شما سکولارها دنبالش هستید که در بین مردم مومن ایران جایی نداره.اینها هنوز دلشون از رای نیاوردن داش جونیور دلخورن که البته حاکی از اونه که چه نقشه هایی که در لوای فعالیتهای فرهنگی شهرداری داشتن و به این ارزوها نرسیدن.
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بهشت زورکی نیس، اما یه عده میتونن بقیه رو با خودشون بکشن تو جهنم... آخه این چه استدلال مسخره ایست که باب شده؟ بهشت زورکی نیست. باشه. به جهنم. مگر خدا منتظر بندگی من و توئه و محتاج اونه؟
  • skandary ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    یکی پیدا بشه به این بنده خدا بگه اگه قرار باشه صد تا مرد به شما تنه بزنند وشما حق انتخاب داشته باشید فکر می کنید در طی این مدت فرصتی برای استفاده از حق انتخاب خواهی داشت شاید در طول این مراوده های اجتماعی که شما با صد مرد برخوررد داشته باشید کلا مسیر سرنوشت شما تغییر کند وشاید اون موقع دیگه خبرنگار هم نباشید وسرگرم پیگیری وحل مشکلاتی که به خاطر این حقی که بدست آورده اید باشید.آخر کی گفته نمی شود هم از برخورد با مردان نامحرم اجتناب کرد وهم حق انتخاب داشت؟؟؟
  • محسن ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    حالا خداییش این آزادی و انتخابی که با تفکیک از بین رفته چی هست؟؟؟؟؟
  • سعید ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    وقتی تقریباً نصف نظرات رو می ترسید منعکس کنید، تکلیف جهت گیریتون مشخصه! چرا نمی ذارین یه فضای مباحثه درست شکل بگیره! چقدر سانسور؟ بسه دیگه!
  • آرش ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    نمازتو بخون عمو
  • رضا ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آقا محمد اشکال شما اینه که فکر میکنید حق انتخاب از زن گرفته میشه، اما هیچ کسی نگفته زن باید طبق اراده ی شوهر کارکنه وحتی کار منزل برای زن واجب نیست و هیچ مردی نمیتونه کاری رو یه زنش تحمیل کنه،حجاب هم برای راحتی خود خانمهاست تا زنان مثل کالا بین مردهای مختلف دست به دست نشن و و ویزگیهای جنسی شون مردها رو تحریک نکنه،در قرآن هم بعداز حکم حجاب نوشته(لا یوذین) تااذیت نشوند و حضرت زهرا(س) که فرمودند: بهترین زنان کسی است که هیچ نامحرمی اورا نبیند ، آزاده ترین زن تاریخ بودند وحضرت علی(ع) همه ی تلاششون رو میکردن تا همسرشون راحت باشند
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    به هر حال سعی خود را بکنید عمل مردم را تصحیح کنید اما به نظر می رسه دارید شیپور رو بر عکس می زنید برای همین صدایی نمی شنوید
  • مجتبي ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بحث اصلي همون که خبرنگار شرق گفتند چرا 8 الا 9 سال پيش اين تفکيک جنسيتي رو اجرا نکردند ؟؟؟ مسئله کاملا واضحه که يک امر سياسي پشت اين تفکيک جنسيتي هست يعني در همه اين سال ها زن و مرد به قول کامنت دوستان شهوتراني ميکردند در اداره و قاليباف و دوستان هيچ دم بر نميآوردند الان يادشون افتاده که بايد تفکيک جنسيتي کنند که شهوتراني و گفت گوي مستهجن زن و مرد شکل نگيرد و زن ها تکريم شوند .......!!!!!!!!!
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    کسی آزادی زنان رو از بین نمیبره و ارتباط زن و مرد رو ازبیخ قطع نمیکنه ،بلکه محیط کاری جدا میشه تا زن و مرد نامحرم ساعتهای زیادی رو درکنارهم نباشند و ازارهای جنسی و معذب بودن هردو جنس کمتر بشه همسرآقای طلایی هم حق دارن اینطور صحبت کنن چون حساس هستند که مبادا ساعتهای زیادکاری درکنارهم بودن باعث کشش و جاذبه بشه و روابط همسری تضعیف بشه و این غیرت زنانه ی ایشون هست
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    پر طاووس قشنگ است و به کرکس ندهند/.
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    همیشه کار شما فرافکنی است! همه ی مسائل را بهم میچسبانید و مغلطه میکنید چه کسی گفته جداسازی محیط کار و نه از بین بردن ار تباط باعث پسرفت جامعه میشه؟؟؟
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    شمانگران نباشید کسی زنان رو از کار منع نکرده اینها جوسازی و فضاسازی افراد معلوم الحاله
  • رضا ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    اینها چرا توضیح نمیدن مثلا چطوری این طرح باعث گرفتن حق انتخاب زنان میشه؟؟ «بهترین زنان کسی است که هیچ نامحرمی او را نبیند» میدونید این جمله از کیه؟؟ آزاده ترین زن تاریخ،حضرت زهرا(س) که همسرشون هیچ چیزی رو بر ایشون تحمیل نمیکردند میدونید در اسلام کار منزل برای زن واجب نیست و لی نان آوری برای مرد واجبه؟؟؟ من به عنوان یه مرد میدونم که این طرح فقط به ضرر مردان هوس باز و زنان تن فروش است و اتفاقا کاملا درجهت غیرت زنانه ی زنان نسبت به همسرشون و پایداری خانواده است
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آرزوی شما آمریکاست ...
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    چشم چرون ها و هیزها از این طرح ناراحت هستند
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آقا مگه زن و مردهای نامحرم کنار هم چه کار می کردن که جدا کردن اونها باعث میشه اون کار رو نکنن!!؟.......
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    با همسر یا خواهر یا مادر شما هم شوخی کنن دوست داری عزیز؟
  • manamhamintor ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    bebakhshidaa ghadima be bazi zanha migoftand Deride shoma mesdaghe onjoor zanha hasti
  • ناشناس ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ناشناس 18:05 خوب مگه اگر محیط کار مختلط باشه مردم به حرام میفتن؟؟؟
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آقا چرا همه چی رو باهم قاطی می کنید؟ آره ادم رو به زور نمی شه برد بهشت؛ اما تو یک کشور اسلامی خکومت موظفه محیط کار رو برای بانوان امن نگه داره .تمام .اعتراضی هست؟ هر کی اعتراض داره خانم خودش رو بفرسته وسط صدتا مرد که بهش تنه بزنن!!
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    قبول کنیدکه خانمهایی که تازه ازدواج کرده اند،دربین خانمهاراحترهستند!خانمهاگرفتاریهای طبیعی دارندکه اگردران موقع درجمع خانمهاباشند،خیلی راحت هستند.تنهادودسته ازاین طرح ناراحت هستند!:یک دسته ازتحریک ماهواره هاموضع گرفته اندبدون اینکه به خوبی ویابدی ان فکرکنند!یک عده هم ذاتا مریض وهیز هستند!چشمشان مرتب دنبال زن وبچه مردم است وازاینکه از جنس مخالف دورشده ناراحت است!به حرف هیچکس نبایدتوجه کردوکاررادرسایرادارات هم اجرانمود.مملکت ماقانون اسلامی داردودیگران حق دخالت درکشورماراندارند!این روزهاگربه هاهم عابدوزاهدشده وبرای ما تعیین تکلیف میکنند!
  • بهاره ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا امثال شما چقدر پررو هستید ناشناس 1210 شما چی آیا کار کردن زن و مرد کنار هم دیگر را به معنی بی ناموسی میدونید؟؟یعنی من که در محیط کارم همکار آقا هم دارم شوهرم بی ناموسه یا دوست داره زنش خودشو نمایش بده؟؟برید خجالت بکشید خوب همه جور آدمی همه جا پیدا میشه شما نمیتونید بگید چون چند جا این اتفاق افتاده همه اینجوری هستن...این حرف شما توهینه انگار زن و مرد میرن سر کار که....
  • سوا ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام به نظربنده خانمها باید دربعضی مشاغل خاص مثل مامایی معلمی پلیس زن و... کارهایی که نیاز به حضور ایشان باشد شاغل باشند نه در حتی مشاغل مردانه ای چون فروشندگی که فرصت کار وتشکیل خانواده ازمردان گرفته نشود هرچند که بعضی ازخانمها نان آور خانه هستند که دولت باید به حمایت آنها بپردازد نه به امن خدا رهایشان کند که مشکلات آنها وجامعه صد چندان بشود.
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    تو غلط کردی مازندرانی هستی. ما مازنیها غیرت داریم
  • محمد110 ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    شرق: مگر چه اتفاقی در شهرداری افتاده است؟ برای شما چه اتفاقی افتاده است که سراسیمه شده‌اید. خیلی باحال جواب داده 1 ربع خندیدم
  • محمد110 ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خدا وکیلی تیتر و که دیدم فکر کردم طرف داعشیه میخواهد بره جهاد نکاح
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آقا امیر الکی جو نده و مسائل رو با هم قاطی نکن
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    چی شده؟
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آفرین
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    برو بابا خدا شفات بده! همش حرف حرف حرف... به شماها باشه به دنبال بی قانونی و هرج و مرج در جامعه هستین تا مفسدین و جنایتکاران راحت کارشون رو انجام بدن
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    برو بابا خدا شفات بده! همش حرف حرف حرف... به شماها باشه به دنبال بی قانونی و هرج و مرج هستین که مفسدین و جنایتکاران راحت کارشون رو انجام بدن
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    ترسو بقيه نظراتم نشون بده بغير از فحاشي ها و توهين ها بنابراين حقيقت تخه
  • ناصح ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    هر کس مخالف هست یقین بدونید با سیب زمینی فرقی نمی کنه هم بی رگ هم بی ریشه
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    روابط و ارتباطات و برداشت مردم از منشی ها در بهترین شرایط اخلاقی و انسانیه . درسته یا نه. اصولا وقتی اسم منشی میاد سجایای اخلاقی و ارتباطات سالم جلوی چشم آدما رژه میره
  • منتظر او ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها فرموده اند: ایمان و حیا به یک رشته متصلند هرگاه یکی برود دیگری را هم میبرد.
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    من یه خانم مهندسم. مدتها دنبال کار بودم تا بالاخره توی یک شرکت نسبتا سالم کار پیدا شد . بعد از شش ماه کلا قید کار رو زدم. مدیر اداری اون شرکت دایما بمن میگفت استیل مهندسی نداری.اون اقا از خانمش جدا شده بود. چون من با حجاب چادر سر کار بودم و سعی میکردم رفتار سنجیده داشته باشم خیلی توی محبط کار با حرف و عمل اذیت و تحقیرم کرد. واقعا خانمی که صرفا در محیط کار بدنبال کاره نه چبز دیگه از برخورد با اقایون استقبال نمیکنه. چون تجربه ای مشابه من خواهد داشت من و همسرم ترجیح دادیم به برکت یک حقوق قناعت کنیم و چشم روی زیادی دو حقوق ببندیم. الحق و الانصاف خدا برکت نصیب زندگیمون کرده.خدارو شکر.
  • افشین تهران ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    شما هم به الافان سر چهار راه گفتید بله.
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    درست است که سیاسی است اما مهم ای ان است که اصل کار صحیح است.
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    رحمت خدا بر شما باد
  • علي ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    چقدر يك زن يا مرد بايد بي غيرت و بي حيا باشد كه به اين راحتي احكام دين و شرع مقدس را به بازي ميگيرد. از روزنامه شرق داشتن چنين همكاراني نه تنها بعيد نيست بلكه طبيعي است.
  • نسل چهارم انقلاب ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    احسنت بر آقاي طلايي. مدير مسئول و همكاران روزنامه شرق را دعوت مي كنم به فراگيري احكام اوليه اسلام. لطفا روزنامه شرق و همفكران منحرفش افكار خود را به جامعه اسلامي تزريق نكنند كه پشيزي ارزش ندارد نزد مردم مومن ايران.
  • محسن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خود خدا در قرآن گفته "لا اکراه فی الدین" یعنی پذیرش دین زوری و اجباری نیست
  • ناشناس ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    روزنامه شرق که ادعای آزادی بیان و حق انتخاب داره خب یه نظرسنجی بزاره واز زنهابپرسه چند درصدشون دوست دارند........
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    فکر کنم مدعیان اخلاق و هیاهو کنندگان در این خصوص خود جزو بی اخلاق ترین اقشار جامعه ان.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    درود و هزارن درود
  • درویش ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    تا این جای پیام ها هنوز یک نفر هم جواب نداده که حق انتخاب سلب شده در اثر این طرح چیه که خانم خبرنگار برای تنه خوردن از اقایان اینقدر هول شده؟؟؟ بهاره خانم اگر شما می دانید این حق انتخاب سلب شده چیه بگید تا ما هم ملتفت بشیم.
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    روزنامه نگاری در ایرانه یک شغل بی در و پیکره. هر کی با مامنش قهر میکنه خبرنگار میشه.
  • عمار ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    واکسینه شدن یعنی ورود کنترل شده میکروب و نه در اتاق استریل زندگی کردن. واکسینه شدن در برابر گناه هم همینه، افراط در این مسائل بر عکس جامعه را حریص می کند و در هر فضای معمولی ای ذهن را به مسائل جنسی می کشاند.
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    جناب محسن @ لطف کن و بیخود قرآن را تفسیر نکن ، مشکل جامعه ما اینه که هر بیسوادی بلند شده در مورد مسائل شرعی نظر می ده ...
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    انشاا... همون یک حقوق براتون برکت بیاره. کاهش همه خانمها با شما همفکر بودن
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    1000%
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    آخه شما غیر از فحاشی مگه حرف دیگه ای هم دارید ؟
  • محسن ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    دقت کنید : آقای طلائی سوال رو با سوال جواب داده این روش رو قبل از ایشون آقای احمدی نژاد داشت و روش بدی برای گریز از جواب دادنه
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    شما مگه از پیامبر بالاتر هستید که می گویند من به چهره زنان نگاه نمی کنم ؟
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    رئیسم گفت اگه میخوای مرخصی و اضافه کار بدم باید....
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    به محسن رانندگی هم اجباری نیست اما اطاعت از قوانین رانندگی برای راننده ها اجباری است. نمی خواهید خوش آمدید بروید به همان بلاد کفر و گورتان را از جمهوری اسلامی گم کنید.
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    در برخی کشورها کاندیداهای انتخاباتی زن برای رای آوردن و مقصود سیاسی عکسهای برهنه خود را در تبلیغات منتشر میکنند یا وعده های شرم آور میدن. ظاهرا در کشور ما هم فاحشه‌ها در سیاست و رسانه دارن زیاد میشن و برای مقصود سیاسی خود و گروهشون حاضرن کرامت و شرافت انسانی را زیر پا بگذارن.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خاک بر سرت عمرو عاص منافق که نام عمار برخود گذاشته ای. چرا نمی گویید مردم درخانه خود را باز بگذارند تا دزدها خودشان واکسنه شوند و دنبال دزدی نروند؟ این یک دروغ بزرگ است که مردم بیشتر تشویق می شوند. الان در غرب که همه این مرزها ر برداشتند مگر کسی واکسینه شده؟ غرق شدند در سقط جنین! همین بهداشت می گوید وقتی یک بیماری خطرناک آمد بیماران را قرنطینه کنید و از جامعه جدا کنید.
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    ازروزنامه ای که سکوی پرتاب امثال مانیا اکبری وفرناز قاضی زاده و ...خبرنگاران بدنام دیگه انتظار بیشتر از این نباید داشت
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    من مدتی در یکی از روزنامه هی به اصطلاح اصلاح طلب کار میکردم که مدیر مسوولش قبلا نماینده مجلس هم بود. وضعیت اخلاقی روزنامه واقعا افتضاح بود.
  • س ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    نه که شما خانمی
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خيلي كارا دوست شوهر من تو ثبت احوال كار ميكنه براي شوهرم تعريف كرده كه مردا وقت صبحانه به هر جاي خانوما كه بخوان دست ميكشن وخانومه هم ميخنده
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    قاليباف بهترين كار را كرد هركي خوشش نمياد مسلمان نيست
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    خیلی بدبختی نمیفهمی اینها همش بازیه.....
  • محسن ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    من این نظر رو بالاتر خوندم گفتم خودمم تکرارش کنم چون مهمه: اگر این عزیزان شورا و شهرداری نشین واقعا بفکر مردم بودن سری به ایستگاه های مترو و بی آرتی میزدن تا ببینن مردم با چه مشقاتی سوار میشن و در بعضی ایستگاه ها خانم ها مجبورن سمت آقایون سوار بشن تا بتونن به محل کارشون برسن.. برادر طلایی اگر راست میگی و واقعا بفکر تکریم مردم هستی بسم الله
  • محسن ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    باباجان تفکیک جنسیتی شرعی و اسلامیه منتها باید اولویت بندی بشه مثلا اول باید بیان مشکلات بی آرتی و مترو و بوستان دانشگاه ها و سینماها رو حل کنن بعدش منشی های شهرداری و.... مگه اینکه توی شهرداری یه گندی بالا اومده باشه ما نمیدونیم
  • دهقان دامغانی ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اشتباه شهرداری این بود که گفت جداسازی خانمها..باید میگفت جداسازی اقایان...البته شایددراین صورت بجای این خبرنگارخانم یه خبرنگار اقا ازطرف شرق اعزام میشد
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    جناب محسن @ شما که استدلالاتون در حد داماد لرستانه بهتره سکوت کنی ...
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    فعلا که شما ابترید ...
  • محسن ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    نماز نمیخونم ینی نعوذبال... خدا شایسته عبادت نیست واسم. به عنوان یه هنجار مهمتر بخون. نماز تو واسه من مهمتر از حرف این مسووله
  • محسن ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    من داشتم منتشر نشد.
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    بدبخت اونیه که به تو ادب یاد نداده
  • محسن ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    چند روز دیگه برخی از اینها هم به مسیح و گلشیفته ملحق خواهند شد
  • آرشیتکت ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    ممنون خانم از پیامتون. منم 4 سال تو شرکت های خصوصی مهندسی کار مکینم. به جز یکی از این شرکتا که رییسمون حزب اللهی بود وضع بقیه شرکت ها افتضاح بود. این آقایون (نه همشون)به کارمند خانم علاوه بر کار نگاه دیگه ای هم دارن. تو بینشون بودم حرفاشون رو شنیدم میگم.
  • آرشیتکت ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    راست میگیا چرا از همون دوره پارینه سنگی این طرح اجرا نشد؟ آخه انسان با عقل هر طرحی از یه جا شروع میشه دیگه.
  • مجتبی ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    همین ها هستن که مردها رو فاسد می کنند ایا خانم ان ده مرد حاضرن به خاطر حق انتخاب تو تنه ی شوهرشون به تنه ی توبخوره؟؟
  • علی ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    واقعا بعضی ها دنبال چی هستن مثل اینکه تو هوا زندگی کردند بابا اگه سواد نداری برا چی خبرنگار شدی حداقل t.v نگاه کن بدونی اسلام و غیرت ایرونی این حرفها را بر نمی تابه خانوم خبرنگار برو جایه دیگه کار کن نون در بیار فکر مردم را منحرف نکن ، نکن تصدقت ...
  • محسن ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    مشرق یه بازرس بابصیرت بیشتر بزار انقد غیرقابل انتشار نباشه. مگه پی مینویسم که یکیش هم نزاشتی. لااقل یکیشو بزار بقیه نظر بدن که اصن چه مشکلی داره حرفام که قابل انتشار نیست!!!!!!
  • محسن ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    بسه دیگه اصلاح طلب اصولگرا. یک کلام فقط پرپم اباعبدال... خیلی از همین تلفات بیت المال و هزینه تراشی ها فقط به خاطر این دوتاست.
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    چرا 100 تا پس چند تا؟ بابا این یارو اسکلتون کرده! یا 100 تا تنه یا تفکیک! عجبا! 0 تا تنه بی تفکیک نمیشه؟
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    نظر دادن خوبه ولی باید و نباید کردن مساویست با قلدری! خانمها باید!!!
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    دقیقا چون محل کار خودم هر روز من 100 بار به خانوم های همکارم هر کدوم برخورد تنه ای دارم. و الان شبیه چیپس چی توز شدم!
  • یگ پرسشگر ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    کسانیکه در شهرداری 4000میلیارد تومان به قول اقای غرضی هوا فروشی می کنند و لقمه حرام به زن وبچه های کارمندان می دهند که پول الان 12000میلیارد تومان می شود چرا سخنی حرفی حدیثی در این خصوص نمی گویند؟در سال 85 پس از حادثه تاسف بار سعادت اباد اقای غرضی که ان موقع رئیس سازمان مهندسی شهرسازی بود در یگ گفتگوی ویژه خبری با با مسئولان شهرداری که از شبکه 2 پخش می شددر ان زمان انها به هوا فروشی متهم کرده واین کارشان را خالف شرع وقانون توصیف کرد.
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    یه ربع خندیدی؟ آفرین به تو! من بودم در جواب این توهین به این آقا میگفتم غیرت دینی ات پس چی شد؟ تو که به دخترت تهمت فحشا زدی با غیرت! مشرق مرد منتشر کردن نظرات من نیست ولی جواب ندم میترکم!!!!
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    البته پررویی و بی حیایی این جور زن ها از لیم بودن مردا هم هست اگه مرد به زن فاسد رو نده کجا این همه گستاخ میشه و ..... رو در قالب حق انتخاب بیان میکنه .....
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    واقعا که متاسفم .یعنی مردم ما انقدر فاسدند....
  • 313 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    زندباد قاليباف و خاك برسره زن و مرد بى غيرت
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    اگه ماهیت آتش یا بنزین رو عوض کنی اونوقت میتونن پیش هم باشن... که نمیشه عوض کرد.
  • مجتبی ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    آفرین به شما خانم که حاضر نشدید به خاطر کار کردن هر کاری رو بکنید. اسلام با کار کردن زن مخالف نیست ولی میگه اگر میخوای کار کنی کار کن تا زمانیکه خللی به وظیفه اصلیت یعنی همسرداری و بچه داریت وارد نشه. زن رییس خانه و مرد رییس بیرونه تا زمانی که به اینا آسیبی نرسیده کار کردن توی محیط سالم منعی نداره. چون این با طبیعت زن و مرد یکی است.
  • سجاد ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    خدا میگه برو به جهنم !
  • سجاد ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    تفکیک جنسی همه جا بجز دانشگاه باید باشه دانشگاه هم برای اینکه دانشجو ها بتونن تشکیل خانواده بدند و مورد خودشون رو زودتر و راحت تر پیدا کنند.
  • سجاد ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    بنازم به مردم ایران که هرچیز رو به سیاست ربط میدن؛ اصلا همه یه پا سیاست مدارن !!
  • سجاد ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    الحمد لله رب العالمین ... ای کاش همه زنان و مردم ما به برکت یک حقوق قانع باشند و این تفکرات فمنیستی را که از غرب منشاء گرفته را کنار بگذارند ...
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    تا حالا ندیدی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! اسم شهری بنام لاس وگاس به گوشت خورده؟؟ یه چیزی تو همون مایه ها!!!!
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    خواهرم قرار نیست که فقط تو استخدام بشی !!! سعی کن که از پتانسیلت وعلمت استفاده کنی وچندتا از خانم هایی که گرفتار این غرقابها شدند را نجات بدی! البته پاکی وتقوی برکت خود را در زندگی جاری می کند ولی این اوین قدم است سعی کن بعد از این قدم صحیح دقم بعدی را با همت صحیح تر بر داری.
  • علوی (مشاور) ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    می دونی ذهن یک مرد چند برابر یک زن در شبانه روز به طور متوسط به مسئله سکس می پردازد؟؟ . . . . زیاد فکر نکن! بین240الی 480 برابر!!! زنها هر دو الی سه روز یکبار به سکس فکر می کنند.!!! خداوکیلی کدوم مردی را دیدی تا حال فقط یکبار یک زن از کنارش حتی با وقار رد بشه ولی اون به سکس فکر نکنه؟؟؟!!! بخدا من مریض نیستم از بیش از 300نفر مستقیم وغیر مستقیم پرسیدم از متدین وحافظ قرآن وروحانی گرفته تا حاجی بازاری ودستفروش ومهندس ودکتر وحتی بی قید ولامذهب همه جواب مثبت دادند!!!فقط بنابر سن وسال ومشغلات کم وزیاد دشت مثل بقیه چیزها.(البته منظور از سکس در اینجا فقط بحث رابطه نیست بلکه توجه ودقت در اندام وحتی قیاس) حال هی دم از واکسن و...بزن راستی واکسنت را زدی؟؟!!!
  • بيات ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    خاتمي تخم بي غيرتي را در ايران كاشت ديگه كاري نميتوان كرد امام گفت اگر يك روحاني خراب شود يك مملكت خراتب مي شود
  • ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    دوستان حالا یه سوال این جدا سازی مال پایین شهر یا بالای شهر؟
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    آقا محسن عزیز اگر بیشتر در انتشار افکار وهابیت و سلفی گری تحقیق و بررسی کنی متوجه خواهی شد که این آیه مبارکه هم با این تفسیر چیزی هست که اونها رواج دادن تا به اهدافشون برسن تو آدم بزرگی باش و فریب این گونه افکار رو نخور فقط کمی در باره این موضوع فکر کن که برای خانواده محترم خودت به خاطر کار اتفاقی افتاده باشه چطور میتونی جواب خودت رو بدی من آدم خشکه مذهبی نیستم اتفاقا خیلی هم لارجم اما انصافا پیشگیری مگه چیز دیه
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    بهاره خانم کسی تهمت بی ناموسی به همه نمیزند اما اگر در محیط کاری شما نامحرم نباشد برای شما و همسرتان بهتر است یا باشد؟
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    هدی خانوم گل بهشت چیه اصلا آدم اصولا آزاد هست و کلا آزاد آفریده شده یک دلیل خیلی ساده دارم جلوی هر چیزی هم گرفته بشه جلوی فکر رو که کسی نمی تونه بگیره این کلمه آزادی که چند ساله سر زبون ها افتاده یک دلیل کاملا واضح داره البته باید کمی تحقیق کنی دقت کردی که این آزادی در مورد آقایون هم خیلی صحبت نمیشه و بیشتر می گن حق آزادی خانم ها رو بدید می دونی بهترین پوست رو ایرانیا دارن میدونی که زیباترین دختران ایرانی ها هست حالا فکر می کنی چرا اینقدر کرم و مواد آرایش تبلیغ میشه؟ همشونم که شیمیایی هستن خوب متوجه شدی آسیبی اونها به پوست و محتاج شدن به درمان به کرم دیگه میدونی چرا اینقدر دنبال زیبا کردن هستش صرفا خرید بیشتر محصولات آرایشی عزیز دل هدی خانوم صنعت واژه ای هستش که خیلی تعریف نمیشه اما صنعت یعنی تولید اما به گونه ای که این تولید و خرید اون مستمر باشه مثال میزنم دیدی جنسی رو تبلیغ میکنن که چند ماه گارانتی داره و به مدتی بعدش خراب میشه مثلا ال ای دی اصولا جوری ساخته میشه که بعد از مدتی از بین بره و نیاز به خریدش احساس بشه این رو بر اساس کارم میگم مواد آرایشی و به طور کلی زنانه هم همینطور هستش صنعت هستن اما چه راهی برای فروش هست خیلی ساده تبلیغش چطور تبلیغ بشه توسط خانوم ها یکی از راه هاش تبلیغ آزادیه در این صورت خانوم ها در ظاهر آزادی دارن که فلان چیز رو بخرن و بپوشن و استفاده کنن اما در عمل کمک به صنعت می کنن و نکته دیگر حرفای شما بله خیلی خوبه که آدم با مشکلات بجنگه و تحمل کنه اما هیچ انسان عاقلی پیدا میشه که بخواد مشکل هم درست کنه بعد تحمل کنه
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    مطمئنا مزخرف گفتی که منتشر نشده هه هه
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    نماز بخون لطفا
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    من کارمند یکی از دانشگاههای تهران هستم .سالیان سال است که خانم های همکار در دفاتر جدای از مردها مشغول به کار هستند و خیلی هم از این وضع راضی هستند . اصلا این موضوع چه ربطی به حق انتخاب داره مگر در مترو یا اتوبوسها که تفکیک جنسیتی انجام شده خانمها معترض بوده اند و یا حق انتخاب از ایشان گرفته شده . مگر در عروسی ها که زن و مرد از هم جدا هستند خانمها ناراضی اند؟ خیر چون می دانند این تفکیک برای حفظ کرامت خودشان است.
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    چشمات رو باز کن و بخون که گفته از سالها قبل قرار بوده این اتفاق بیفته نمکدون
  • محمد ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    میتوان گفت که این افراد ازپول خویش بیشتراز هویت خویش مراقبت میکنند چرا که حاضر نیستند به خاطر آزادی سرمایه های مادی وپول خود رادرمعرض نگاه ودسترس دیگران قرار دهندولی اندام وزیبایی خویش رابه راحتی درمعرض حراج میگذارند
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    شوما که مثلا غیرت دینی داری جواب های هوی هستش . نترکی یوقت
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    خب فحش نده تا منتشر بشه مطمئنم خودت مرض داری
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    کاش لااقل یکی دیگه این کامنت رو منتشر میکرد شما که تابلویی با نظراتت
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    پایین شهر دیگه
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    آخه بالاشهر پول میدن قانون رو میخرن
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    ناشناسی که حالا باغیرت شدی اما اونجایی که باید غیرتت را نشون بدی خبری نیست اینکه بگوید چرا سراسیمه شدید تهمت فحشا نیست، نشان دهنده گرایش غیر اسلامی آنها است. اگر شماها غیرت داشتید اولین حامیان این طرح بودید.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    فکر کنم در این طنز خیلی مطالب روشنه! البته برای کسایی که بخواهند واقعیت را ببینند
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    باغیرتاش میگن خوبه علاوه بر اینکار به مشکلات دیگر هم برسید چون همه مهم هستند بیغیرتاش میگن ول کنید مگر مشکل مملکت اینه برید مترو را درست کنید. برید اقتصاد را درست کنید
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    نظرات شما را در انتخاب و صراط و... خوندم اینجا جوابتو بگیر چون اونجاها منتشر نمیکنند.
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    تخمشو رضاشاه ملعون کاشت خاتمی آنرا آبیاری کرد.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    همه فاسد نیستند اما همه یوسف پیامبر هم نیستند انسانی که از نظر جسمی سالم باشه وقتی با نامحرم همنشین بشه یک تغییراتی توش ایجاد میشه. درباره مریضها مطمئن نیستم!
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    کدوم حق انتخاب از خانوما گرفته شده؟ طرف می خواست با اتهام زنی به شهرداری و زیر سوال بردن محیط ان عوام فربیی کند مگر حتما باید در محیطی مشکلی پیش بیاید که مسئولین فکری کنن گیریم که بله حال که داریم درمان می کنیم می گویید نه!!!! .....دستشون هم درد نکنه به عنوان خانوم شدیدا استقبال می کنم همه گیر باید بشه همه چا اجرا بشه
  • علی اصغر ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    مازندرانی ! اولا آبروی مازندرانی ها را نبر دومٱ با این طرز فکر جنگل های آمازون هم از سرت زیاده
  • نوروز خان ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    برای همینه که ما میگیم جدا سازی مساوی است با خوردن حق مردان
  • علی اصغر ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    اگر زنی مشکل نداشته باشه این کارهارا نمی کنه انهایی که آن چنانی آرایش میکنند و در اماکن عمومی ظاهر میش شک نکن مشگل دارند
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    من سوالم همینه که اصلا کدوم حق انتخاب رو میخواستن بگیرن از این خانم؟ حق انتخاب بین محیط آلوده و محیط پاک؟ یعنی هر دستوری که مدیر مثلا یک اداره بده به کارمندها در جهت بهبود و مثلا رفع یک آلودگی، حق انتخاب رو گرفته؟ معلومه که کارمند حق انتخاب آلوده کردن اداره رو نداره. این واقعا چیز پیچیده ایه؟
  • علي ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    مرحبا به شرافت و غيرتت خواهرم. خواهش مي كنم سر سوزني از اين معرفت و شعورت را به اين خبرنگار بي غيرت روزنامه شرق بده.
  • فرهاد ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    همين زنان هستند كه مروج بي حيايي و بي عفتي در جامعه هستند. بايد بحال روزنامه شرق و همكارانش با اين طرز فكر تأسف عميق خورد.
  • فرزاد ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    حديث داريم كه مي فرمايد: كسي كه دين ندارد،حيا ندارد. مصداق بارزش .... ميباشند.
  • سيداسماعيل خلخالي ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    فقط من از عزيزاني كه مخالف بودن يك سوال ميپرسم ايا اگر خواهر يا دختر يا مادر و..... در جمعي باشند كه محيط مردانه داره وهزار يكي با انها شوخي كنندباز هم اين حرف را ميزديد.
  • طرفدارحق ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    كاملا موافقم -غيرتمان اجازه نميدهد
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    من به عنوان کسی که تواداره دولتی شاغل بوده عرض میکنم که اوضاع ویرانه, واگرخانمی بخوادسرشوپایین بندازه و کارشوانجام بده براش گرون تموم میشه وآزارروحی کمترین نتیجه این مسئله ست.درودبرقالیباف که نشون دادفقط تو8سال جنگ مرد عمل نبوده
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    مساله اینه که خبرنگاره میگه آره حاضرم ۱۰۰ تا تنه بخورم استاد!!! میگیری فرقشو با درفشانی خودت یا نه؟
  • سیدجواد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    درود بر سردار قالیباف
  • ولایتی ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    اگر بررسی کنید که کسانی که بیشتر بدنبال کارمندانه خانم میگردنند اکثر تفکرات سکولار دارند و این تفکرات نزد اصلاح طلبان که به دنبال آزادی هستند بیشتر است. از یک طرف آزادی خواهان،خانوم ثبت نام میکنند و خانوم های ازادی خواه هم از این امر استقبال میکنند.خدا به داد مسلملنان و اسلام گرایان بدهد. دکتر قالیباف یک به 1000 داره میجنگه،برای آزادی کسانی که آزادی را داشتن رابطه هم جانبه با جنس مخالف میدانند. آقای روحانی کار ما از ما دلواپسیم در رابطه با فرهنگ کشور گذشت دوست عزیز ما مشکوکیم.
  • ولایتی ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    اگر بررسی کنید که کسانی که بیشتر بدنبال کارمندانه خانم میگردنند اکثر تفکرات سکولار دارند و این تفکرات نزد اصلاح طلبان که به دنبال آزادی هستند بیشتر است. از یک طرف آزادی خواهان،خانوم ثبت نام میکنند و خانوم های ازادی خواه هم از این امر استقبال میکنند.خدا به داد مسلملنان و اسلام گرایان بدهد. دکتر قالیباف یک به 1000 داره میجنگه،برای آزادی کسانی که آزادی را داشتن رابطه هم جانبه با جنس مخالف میدانند. آقای روحانی کار ما از ما دلواپسیم در رابطه با فرهنگ کشور گذشت دوست عزیز ما مشکوکیم.
  • ولایتی ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    اگر بررسی کنید که کسانی که بیشتر بدنبال کارمندانه خانم میگردنند اکثر تفکرات سکولار دارند و این تفکرات نزد اصلاح طلبان که به دنبال آزادی هستند بیشتر است. از یک طرف آزادی خواهان،خانوم ثبت نام میکنند و خانوم های ازادی خواه هم از این امر استقبال میکنند.خدا به داد مسلملنان و اسلام گرایان بدهد. دکتر قالیباف یک به 1000 داره میجنگه،برای آزادی کسانی که آزادی را داشتن رابطه هم جانبه با جنس مخالف میدانند. آقای روحانی کار ما از ما دلواپسیم در رابطه با فرهنگ کشور گذشت دوست عزیز ما مشکوکیم.
  • محمد مهدی ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    احسنت به جناب آقای طلایی. بالاخره یک نفر پیدا شد و محکم جواب جوسازی این رسانه های زرد رو داد. واقعا خوشم اومد.
  • fatemeh ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    مطمئنا برای خانوم ها راحتتره جدا باشن.منم تا چند سال پیش همین نظر رو داشتم ولی در عمل دیدم اشخاصی که این نظر رو دارن در انتها به حذف زنان از اجتماع نظر دارند پس من هم مثل خانم خبرنگار با این جداسازی مخالفم.
  • سیدرضا ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام علیکم. اگربا قرآن و اسلام آشناباشند اونوقت این حرفها رو نمیگن. وقتی هیچ اطلاعی ازدین ندارند و فقط به ظواهرشیطانی غرب تمسک می جویند بایدهم اینطوروقیحانه حرف بزنند.واقعا اینا فقط اسمشون مسلمونه که اونم معلوم نیست. نمیدونم چرااینقدراصراردارند دین ازاجتماع کناربره، واقعا ابلیس تونسته اینهمه شیطان برای خودش جمع کنه. این نوع اصلاح طلبان هستند که برای"احمدشهید"خوراک تبلیغاتی درست می کنند. تاوقتی "ماهواره" ها باشند ازاین حرفها هم هست. خدا اینها رو هدایت کنه، انشاا...
  • ازنوجاني ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    احسنت. حرف دل همه ما را زدي
  • حسین ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    معلومه زیاد لب دریای مازندران رفتی غیرت میرت رو.....
  • سحر ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس