کد خبر 332572
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

ملی پوش دوومیدانی گفت: شرطی که برای من گذاشته‌اند که حتما باید ورودی کسب کنم، برای من زشت است و نیازی به ثابت کردن خودم ندارم.

به گزارش مشرق، سجاد مرادی در واکنش به صحبت های افشین داوری، رئیس فدراسیون دوومیدانی که گفته بود هیچ ورزشکاری بدون کسب ورودی به بازی‌های آسیایی نمی‌رود، اظهار داشت: در حال حاضر در بروجن تمرین می‌کنم و شرایط خوبی دارم. مسئولان فدراسیون می‌توانند بیایند و وضعیت مرا بررسی کنند. من به آنها اعلام کرده‌ام که در حال حاضر کفش میخی نمی‌توانم به پا کنم، اما برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم.

وی ادامه داد: خودم را ثابت کرده‌ام و نیازی نیست بار دیگر این کار را انجام دهم. زشت است که برای من شرط  تعیین می‌کنند. اگر می‌بینند، مفید نیستم اعزامم نکنند. من تنها کاری که می‌کنم تلاش برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی است.

ملی پوش دوومیدانی ایران در پاسخ به این سوال که مگر نباید قانون برای همه یکسان باشد، گفت: من هم این موضوع را قبول دارم، اما به هرحال یک استثناهایی هم می‌توانند لحاظ کنند. سجاد مرادی خودش را پیش از این ثابت کرده است و همه می‌دانند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو عنوان کرد: اگر فکر می‌کنند شرایط من خوب نیست کارشناس به محل تمریناتم اعزام کنند تا آنها بررسی کنند و هیچ مشکلی ندارم. من در المپیک هم با اینکه مصدوم بودم، اما پس از احسان حدادی بهترین نتیجه را در میان سایر ملی‌پوشان گرفتم.

مرادی تاکید کرد: ورزشکار کم تجربه ای نیستم. دو مدال در دوره گذشته گرفته‌ام و دوست دارم باز هم این مدال‌ها را تکرار کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس