کد خبر 151972
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴

دونده طلايي ايران پس از كسب مدال طلاي دوي 1500 متر كه در تاريخ المپيك و پارالمپيك بي‌سابقه بود، گفت: از اينكه پس از مدال طلا با پرچم ايران به دور استرافورد چرخيدم و نام ايران را به تماشاگران انگليسي نشان دادم لذت بردم.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، پيمان نصيري پس از كسب اولين مدال طلاي تاريخ دووميداني ايران در ماده دوي 1500 متر كه تاكنون در بازي‌هاي المپيك و پارالمپيك به دست نيامده بود، گفت: رقابت با اين حريفان بسيار سخت بود چرا كه ركوردهايمان خيلي نزديك به هم بود. من در رنكينگ پيش از اين هفتم يا هشتم بودم. خدا را شكر مي‌كنم با زحماتي كه كشيدم و همچنين مربي‌ام سجاد مرادي كشيد توانستم به اين موفقيت برسم. سجاد مرادي و برادرش تمرين‌هاي خوبي را با من در شهركرد داشتند. فدراسيون هم با ما متفاوت عمل كرد و خيلي خوب از ما حمايت داشت. خوشحالم كه شرمنده مردم و كساني كه از من حمايت كردند نشدم.



نصيري كه پس از اين مدال يك دور كامل با پرچم ايران به دور ورزشگاه استرافورد زد و تماشاگران او را تشويق مي‌كردند، در پاسخ به اين سوال كه چه هدف و احساسي از اين كار داشتي؟ گفت: احساسم كه فوق‌العاده بود. خيلي كيف كردم. برايم افتخار بود كه چنين مدالي را در اينجا گرفتم و اين دور افتخار را هم زدم. ركورددار ماده‌اي كه من در آن مسابقه دادم يك انگليسي بود و ديديد تماشاگران انگليسي تا چه حدي او را تشويق كردند. دوست داشتم بعد از اين كه مدال مي‌گيرم با پرچم ايران دور ورزشگاه بدوم و نام ايران را به همه انگليسي‌ها نشان دهم و مردم كشورم را هم خوشحال كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما مدالت را به چه كسي مي‌خواهي تقديم كني؟ گفت: من مدالم را به هر كسي كه از كسب اين مدال خوشحال مي‌شود، تقديم مي‌كنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    مرحبا به غیرتت .
  • محمد ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    (( من مدالم را به هر كسي كه از كسب اين مدال خوشحال مي‌شود، تقديم مي‌كنم.)) زیباترین جمله ای که هنگام همچین سوالاتی شنیدم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس