کد خبر 327346
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

جانشین فرمانده انتظامی یزد گفت: پلیس آگاهی این استان شش دستگاه موتورسیکلت گران قیمت و قاچاق را به ارزش مجموع یک میلیارد و 200 میلیون ریال توقیف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈعطاء الله احمدیˈ افزود: این موتورسیلکت ها در هفته جاری کشف و ضبط شد.

به گفته وی، قاچاقچیان سعی داشتند این موتورسیلکت ها را از استانهای جنوبی به شهر یزد منتقل کنند که به دام ماموران افتادند.

احمدی گفت: موتورسیکلت های توقیفی شامل یک دستگاه سوزوکی جی اس 550، دو دستگاه هندا سی بی 400، دو دستگاه هندا سی ار ام 250 و یک دستگاه سوزوکی 250 است.

وی گفت: تردد موتورسیکت های بالای 200 سی سی در شهر ممنوع است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این پیوند سه متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 0
    چي ميگيد ؟؟ موتور سيكلت ميلياردي ؟؟ نوبره والا ! كي مياره ؟؟ و كي ميخره اين موتورارو ؟؟ يا للعجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس