کد خبر 32417
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۳

تهيه‌کننده فيلم سينمايي ?شورشيرين? گفت: اين فيلم به فتنه داخلي دهه 60 مي‌پردازد و ما سعي کرديم از طريق اين فيلم پيامي امروزي به مخاطب منتقل کنيم.

 به گزارش مشرق، ابراهيم اصغري تهيه‌کننده فيلم سينمايي "شورشيرين" درباره روند مراحل فني اين فيلم به برنا گفت: در حدود 20 روزي است که فيلمبرداري اين فيلم به اتمام رسيده و پروژه در مرحله تدوين قرار دارد و با توجه به شرايط خاصي که در فيلم وجود دارد نيمي از اين مرحله نيز به پايان رسيده است.

اصغري با بيان اينکه تمام تلاش خود را با وجود مشکلات در حين فيلمبرداري انجام داده‌ايم اظهار کرد: تمام تلاش خود را براي ارايه فيلم با کيفيت انجام داده‌ايم، فيلم به فتنه داخلي دهه 60 مي‌پردازد و به دليل حساسيت موضوع سعي کرديم روايت صادقانه‌اي از واقعه ارايه دهيم تا از اين طريق به مسايل روز نيز اشاره کرده باشيم و پيام امروزي را به مخاطب انتقال دهيم.

تهيه‌کننده فيلم سينمايي "شورشيرين" در پايان صحبت‌هايش درباره نمايش فيلم خاطر نشان کرد: پس از اينکه شرايط شرکت در جشنواره بيست و نهم را از دست داده‌ايم اين فيلم را براي جشنوار سي ام در نظر گرفته‌ايم، مراحل فني اين فيلم طي سه چهار ماه آينده به اتمام مي‌رسد و در نظر داريم چند نمايش خصوصي، تا پيش از جشنواره سي ام فجر داشته باشيم.

"شور شيرين" داستان زندگي و شهادت شهيد کاوه را روايت مي‌کند.

حميد عمارلو، رضا رويگري، ماه‌چهره خليلي، پرديس افکاري، حسن شکوهي، علي کشوري و جمعي از بازيگران خراساني، کردستاني و کرمانشاهي در اين فيلم به ايفاي نقش مي پردازند.

عوامل اين فيلم عبارتند از نويسنده و کارگردان: جواد اردکاني، مدير فيلم‌برداري: محمدتقي پاک‌سيما، طراح گريم: محسن ملکي، طراح صحنه: ماشاءالله شاه‌مرادي‌زاده، صدابردار: شهرام متولي‌باشي، مديرتوليد: جعفر عروجي، دستيار کارگردان و برنامه‌ريز: مجيد کرباسيان، طراح لباس: شهرام قديري .

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس