خرس‌ها دو چوپان را راهی بیمارستان کردند، زلزله مازندران را لرزاند، حمله مارها به لندن، کرمان 5 بار لرزید، بیشترین عامل مرگ در نوروز 93، علت مرگ‌ ماهی‌های سد فشافویه و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:




خرس‌ها دو چوپان را راهی بیمارستان کردند

حوادث ˈهوشنگ مرادیˈ چوپان 44 ساله ساکن روستای صمصامی شهرستان کوهرنگ و همراه وی در حالی که سرگرم رسیدگی به دام های خود بودند با حمله خرس مواجه شدند.

در این حادثه چوپان بشدت از ناحیه صورت، دستها و پاها آسیب دید و همراه وی نیز از ناحیه پاها دچار صدمه شد.

این چوپان و همراهش با کمک مردم محلی از دست خرس نجات یافتند و خرس ها نیز فرار کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله مازندران را لرزاند

زلزله 4.1 ریشتری بلده در مازندران را لرزاند. از تبعات این زمین لرزه گزارش منتشر نشده است.

برای ارجاع به صفحه خبر اینجا کلیک کنید


حمله مارها به لندن

حوادثگروهی از مارهای خارجی که از توانایی کشتن کودکان کم سن و سال برخوردارند وارد مناطق مختلف شمال لندن شده و موجب هراس شهروندان شده‌اند.

براساس گزارش ایندیپندنت، طی چند هفته گذشته درحدود 30 مار آسکولوپیان که در سن بلوغ طول آنها به دو متر می‌رسد، روی درختان، بام خانه‌ها و ناودان‌های خانه‌های منطقه کانال رگنت در شمال لندن مشاهده شده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کرمان 5 بار لرزید

حوادثبنا به اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری ، نخستین این زمین لرزه ها به بزرگی یک و نه دهم ریشتر ، ساعت ۵ و ۴۴ دقیقه و ۷ ثانیه دیروز ، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ، بخش شهداد را لرزاند.

دومین زمین لرزه به بزرگی ۲ ریشتر ، ساعت ۱۳ و ۵۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه دیروز ، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ، در یزدانشهر رخ داد.

سومین زمین لرزه به بزرگی ۳ ریشتر ، ساعت ۱۷ و ۴۱ دقیقه و ۴۶ ثانیه دیروز ، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ، در شهرستان کهنوج به وقوع پیوست.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بیشترین عامل مرگ در نوروز 93

حوادثرئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ۵۴ درصد مرگ‌ها در نوروز ۹۳ به دلیل ضربه به سر بوده است و شکستگی، دلایل اشتراکی، خونریزی و دلایل دیگر در رده‌های بعدی جای دارد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به محل وقوع مرگ در حوادث ترافیکی نوروزی در سال 93 پرداخت و گفت: در محورهای برون‌شهری 71 درصد، در محور درون‌شهری 19.7 درصد و در محور خاکی روستایی 8.9 درصد و به طور نامعلوم 4 دهم درصد مرگ گزارش شده است که به ترتیب در محور برون‌شهری 770 نفر، در محور درون‌شهری 214 نفر و در محور خاکی روستایی 96 نفر فوت کرده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ادعای عجیب مرد شرور

حوادثعلیرضا باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر، در این باره اظهار داشت: پس از دریافت شکایت های متعدد در خصوص فعالیت یک شرور مسلح در منطقه عریض شهرستان خرمشهر، پرونده ای در دادسرا تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: مرد شرور که با تهدید اسلحه قصد داشت زمین های کشاورزی اطراف شهر را تصاحب کند در تعقیب و گریز با ماموران دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری رامین بزی توسط پلیس امنیت

حوادثدستگيري متهم "رامین.ب" معروف به "رامین بزي "در تاریخ 13 اردبیهشت ماه امسال بنا بر دستور مقام قضايي به اتهام تخریب اموال خصوصی، عربده کشی، نزاع، ضرب و جرح عمدی شهروندان و شرارت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به دلیل خطرناک بودن متهم، پلیس مردم را از آن حوالی متفرق کرد و رامین بزی را در محاصره قرار داد که متهم با جوسازی محاصره را شکست و در بلوار پروین اقدام به فرار کرد که ماموران ابتدا با چهار تیر هوایی به رامین بزی اخطار دادند و در نهایت با شلیک تیر به سمت پای چپش او را زمینگیر کرده و سریعا به بیمارستان منتقل می کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


علت مرگ‌ ماهی‌های سد فشافویه

حوادثمحمدهادی حیدرزاده،مدیر اداره محیط زیست استان تهران در جمع خبرنگاران با اعلام نتیجه درخصوص مرگ ماهیان فشافویه گفت: امروز با حضور مسئولان آب و فاضلاب، دامپزشکی، بهداشت و... آخرین جلسه کمیته کارشناس تشکیل شد و پس از جمع‌آوری اطلاعات علت حادثه مشخص شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سطح آب سد فشافویه پایین آمده بود و دبی آب که باید بین 4 تا 6 می‌بود اما به عدد 2 رسیده بود، بنابراین کمبود اکسیژن اصلی‌ترین عامل مرگ شناخته شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


متقلبین گوشی‌فروش‌ را شناسایی کنید

در تاریخ 7 بهمن ماه 92 فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 11 تهران و طرح شکایتی عنوان کرد که در زمان مراجعه به یکی از مراکز خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه قصد خرید یک دستگاه گوشی اصل را داشته که با وجود پرداخت وجه نقد برای خرید گوشی مورد نظر خود، پس از خرید گوشی و در زمان استفاده از آن متوجه بدل بودن گوش تلفن همراه شده است.

با بهره‌گیری از اظهارات مالباختگان و انجام چهره نگاری و استفاده از بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه‌دار در زمینه کلاهبرداری و صدور چک‌های بلامحل به نام میثم . ش ( 28 ساله ) شدند.

گوشی‌فروش‌های متقلب را شناسایی کنید+تصاویر

با شناسایی میثم به عنوان یکی از متهمان پرونده کارآگاهان اداره چهاردهم با شناسایی مخفیگاه وی اقدام به دستگیری او در شهرستان اسلامشهر کردند.

میثم پس از دستگیری و در همان تحقیقات اولیه، یکی از بچه محل‌های خود به نام مجید . ط ( 29 ساله ) را به عنوان همدست معرفی کرد که بلافاصله مجید نیز در همان محل سکونتش دستگیر و به همراه میثم به اداره چهاردهم منتقل شد و پس از مواجهه حضوری، هر دو نفر از سوی مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تولد 4قلوها پس از 10سال نازایی

يك زن مشهدي پس از 10 سال نازايي ، در اولين زايمان خود چهارقلو به دنيا آورد .

این بانوی 29 ساله مشهدی، پس از 10 سال نازایی؛ در اولین زایمان خود صاحب چهار فرزند شد .

حوادث

دکتر ثابت معاون درمان بیمارستان امام حسین (ع) مشهد گفت: این نوزادان که 2 دختر و 2 پسر هستند هرکدام بین یک کیلو و 300 تا یک کیلو و 600 گرم وزن دارند و همگی سالم و تحت مراقبت های پزشکی ویژه هستند .

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    مشرق خجالت بکش همین
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    مردک میشه دقیقا بگی برای چی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس