کد خبر 1596555
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
ضارب دانش آموزان آملی بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    احتمالا کانون اصلاح و تربیت هم از اختراعات جدید قوه ی رهاییه است که یک جوری سر و ته این قضیه را به هم بیاورد وگرنه جرم غیر عمد هم جرم است ولی باید دید بر چه اساسی به این شخص که سن و سالش هم مشخص نیست گواهینامه ی رانندگی داده شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس