جستجو برای یافتن توله پلنگ‌های پارک ملی، ریزش پل در چین 11 کشته داد، چند زن در تصادفات تهران کشته شده‌اند؟، ریزش کانال فاضلاب در جمهوری و ... از مهمترین عناوین اخبار امروز می‌باشند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین عناوین حوادث امروز به شرح زیر می‌باشد:



اجیر کردن بادیگاردبرای جیب‌بری‌

جیب‌بر حرفه‌ای برای این‌که طعمه‌هایش وی را غافلگیر نکنند بادیگارد قوی‌هیکلی را اجیر کرد تا در همه سرقت‌ها همراهی‌اش کنند.

اجیر کردن بادیگاردبرای جیب‌بری‌ها+تصاویر

مرد زورگیر با اجیر کردن فرد قوی هیکل به دزدی در خط B.R.T می‌پرداخت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


متادون بهانه جنایت خونین در اردبیل

حوادثسرهنگ کارآگاه عالیزاده در تشریح جزئیات دستگیری متهم به قتل صاحب فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اردبیل مبنی بر قتل مردی با شیء برنده، عوامل کلانتری در محل اعلامی حاضر شدند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری معتادین ساکن در محل و بازجویی از چند مظنون در راستای رفع ظن گفت: در نهایت فردی با هویت معلوم دستگیر و مورد بازجویی و تن‌پیمایی قرار گرفت که مشخص شد در صورت، پشت گوش،‌ گردن و ساعد دست دارای چند خراش سطحی و کبودی است و درخصوص علت صدمات وارده اعلام داشت روز قتل، پدرم مرا کتک زده است که در ادامه تحقیقات پدر متهم احضار و مورد تحقیق قرار گرفت که اعلام داشت حدود چهار روز قبل از قتل، پسرم را با چوبدستی زده‌ام ولی با هم درگیر نشدیم و در صورت و گردن و پشت گوش وی خراشی در آن لحظه کتک کاری نیفتاد.

نهایتا این فرد در بررسی‌های تکمیلی و در مواجهه با دلایل علمی، لب به اعتراف گشود و عنوان کرد برای تهیه متادون نزد مقتول رفته اما به دلیل به همراه نداشتن پول کافی، مقتول از ارائه متادون خودداری و این فرد نیز با استفاده از چاقو این فرد را به قتل می‌رساند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هلاکت خطرناکترین شرور غرب تهران

حوادثدر پی مراجعه تعدادی از شهروندان بهارستانی در خصوص ایجاد مزاحمت و اذیت و آزار فردی به نام " م - ز" 20ساله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت و یگانهای انتظامی بهارستان قرار گرفت.

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به همراه گشت انتظامی کلانتری 13 گلستان متهم را در حالیکه مشروبات الکلی مصرف کرده بود و با یک دستگاه خودرو پژو نوک مدادی در حال تردد در شهر گلستان بود مسیر را بر روی متهم بستند و زمانی که متهم راهی جز تسلیم نداشت شروع به درگیری مسلحانه با ماموران کرده که ماموران انتظامی در عملیاتی ضربتی موفق به هلاکت این شرور سابقه دار شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ پسربچه در پی دفاع از خواهرش

پسر بچه 8 ساله که به دفاع از خواهر 12 ساله اش درمقابل فرد متجاوز پرداخت، پس از ضرب و شتم وحشیانه کشته شد.

مرگ پسربچه در پی دفاع از خواهرش+تصاویر

خواهر 12ساله‌اش پس از به هوش آمدن با بازگو کردن آنچه بر خود و برادرش اتفاق افتاده و چهره‌نگاری فرد متجاوز پلیس را موفق به دستگیری وی نمود.

مرگ پسربچه در پی دفاع از خواهرش+تصاویر

نوجوان متجاوز در جلسه بازپرسی از بیان حقیقت سر باز زده و درحضور قربانی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به قتل و آنچه انجام داده بود، اعتراف کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


یک‌افغانی همسر وکودک‌ایرانی‌اش راکشت

حوادثشب گذشته مردی تبعه افغانستان به دلیل نامعلومی گردن همسر 20 ساله و کودک 2 ساله اش را در منزل مسکونی اش در شهرک شهید باهنر مشهد به شکل فجیعی برید و با شلوار خونی متواری شد.

تحقیقات پلیس در این زمینه کماکان ادامه دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


وقتی سهیل 2ساله با پراید 89مبادله شد

حوادثزنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست حضانت فرزند خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان این‌که از دست شکاکی همسرم به ستوه آمده بودم و در نهایت او را طلاق دادم، گفت: یک سال از جدا شدنم می‌گذرد ولی اکنون به بهانه سهیل مجدد مرا به دادگاه کشانده است.

مرد با اشاره به این‌که همسرم یک خودرو دارد که من آن را به ازای مقداری از مهریه به او دادم که امروز می‌گویم اگر خودرو‌اش را به من دهد، شاید حضانت فرزندم را به او بسپارم، اظهار داشت: مدل خودرو بالا نیست و برای سال 89 است ولی این درخواست را دارم و می‌خواهم اگر توافق کند حضانت فرزندم را به او دهم.

زن بعد از چند دقیقه سکوت در مقابل قاضی پرونده بیان کرد: تمام زندگی‌ام را می‌دهم تا سهیل برای همیشه مال من شود و در کنار هم با آرامش زندگی کنیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ریزش کانال فاضلاب در جمهوری

ریزش ناگهانی خاک دیواره کانال فاضلاب در حال احداث برروی كارگران موجب مجروح شدن دونفر شد.

حوادث

این حادثه هنگامی رخ داد كه چندین كارگر در گودال کانال مشغول کار بودند كه ناگهان بخشی از دیواره خاکی این کانال جدا شد و بر روی کارگران فرو ریخت.

حوادث

نیروهای عملیاتی با برداشتن خاک به سرعت هر دوکارگر افغانی را از زیر آوار خارج کردند که خوشبختانه هر دو از این حادثه جان سالم بدر بردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چند زن در تصادفات تهران کشته شده‌اند؟

حوادثبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پزشکی قانونی استان تهران، این درحالیست که در مدت مشابه در سال 91 تعداد جانباختگان تصادفات در استان یک هزار و 435نفر بوده اند که این آمار کاهش 8.4 درصدی را در این حوادث نشان می دهد. از مجموع تلفات تصادفات11ماهه سال 92 در این استان یک هزار و 83 نفر مرد و232 نفر زن بودند.

در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است: بیشترین تلفات تصادفات با998 مورد در جاده‌های درون‌شهری و پس از آن با 305 مورد در مسیرهای برون‌شهری، 8 مورد در جاده‌های‌ روستایی و4مورد نامعلوم گزارش شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سارق اینترنتی مال سرقتی را هدیه میداد

حوادثسرهنگ اسد اله زحمتکش رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه شخصی در تشریح جزئیات این پرونده افزود: با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه و اظهار کرد: اشخاصی ناشناس مبلغی بالغ بر پنج میلیارد ریال بصورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب وی برداشت و با آن خرید اینترنتی انجام داده‌اند.

ماموران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با انجام کار وسیع اطلاعاتی، سرانجام به سر نخ‌هایی دست یافته، متهم بازداشت شد و با اعترافات او متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

سرانجام متهم با مشاهده ادله و مستندات غیر قابل انکار به جرم خود اعتراف و بیان کرد: با شاکی مقداری حساب دفتری داشتم و شاکی کارت خود را به من داده و من نیز بدون اطلاع وی رمز دوم کارت را فعال کردم و سپس اقدام به برداشت از حساب و خرید اینترنتی کردم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ریزش پل در چین 11 کشته داد

یک پل سنگی در روستای «لیانگ‌کنگ‌کو» شهر «گوآنژو» فرو ریخت که بیش از 300 نیروی امدادی موفق شدند 27 نفر را از زیر آوار نجات دهند.

ریزش پل در چین 11 کشته داد

در این حادثه ابتدا پنج تن کشته و چند تن دیگر دچار جراحت جدی شدند که شش نفر از مصدومان نیز پس از اعزام به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باختند و بدین ترتیب شمار کشته شدگان این حادثه بامداد امروز (یکشنبه) به 11 تن افزایش یافت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جستجو برای یافتن توله پلنگ‌های پارک ملی

حوادثجستجو برای یافتن توله های ماده پلنگ تلف شده در جاده پارک ملی گلستان از نخستین ساعات صبح امروز با همراهی محیط بانان، نیروهای هلال احمر گلستان و گروه های مردمی آغاز شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: پس از آنکه در جریان کالبد شکافی مشخص شد که ماده پلنگ تلف شده به تازگی زایمان کرده و دارای توله های شیرخواره بوده است، از بامداد امروز به محض روشن هوا جستجو برای یافتن توله ها آغاز شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    من اصلاح طلب دو آتیشه هستم ولی طرفدار مشرق نیوز.
  • امیرحسین ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    درود بر شرافت ان کودک سیاه پوست
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    توله پلنگ ها را باید از طریق بوی مادر آن توسط سگ ها جستجو کنندنه نیروی انسانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس