کد خبر 30671
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹

شوراي مرکزي کانون کارگردانان طي روزهاي آتي استعفا مي‌دهند و جلسه بعدي براي راي‌گيري اعضاي جديد، هفتم اسفندماه برگزار مي‌شود.

به گزارش مشرق، عليرضا اميني سخنگوي کانون کارگردانان در گفتگو با مهر گفت: نکته‌اي که قرار بود در اين جلسه مطرح شود، بحث ترميم يا تجديد نظر بود. قرار شد هفته آينده شنبه هفتم اسفندماه راي‌گيري انجام شود، تا شوراي مرکزي جديد انتخاب شوند. من البته شب گذشته استعفا خود را به سيروس الوند اعلام کردم.

وي همچنين درباره حضور در انتخابات جديد شوراي مرکزي افزود: من ديگر در اين انتخابات شرکت نمي‌کنم. زيرا فضا را به اندازه‌اي آلوده ديدم که ترجيح مي‌دهم به کار فيلمسازي خودم برسم.

همچنين پوران درخشنده نايب رئيس کانون کارگردانان در اين ارتباط گفت: ترجيح مي‌دهم ديگر در اين انتخابات شرکت نکنم. فکر مي‌کنم شرايط مناسبي براي ادامه کار نباشد.

جلسه شنبه شب 30 بهمن‌ماه کانون کارگردانان با تشنج و اعتراض همراه بوده و گروهي به ترميم و گروهي ديگر به تجديد نظر موافق بودند، با وجود اين مخالفان و موافقان اين جلسه تا ساعت 22:30 ادامه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس