کد خبر 305671
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به این که ساختار فنی اتوبوس واژگون شده باعث تشدید آسیب‌های وارده به مسافران شده، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی به منظور احقاق حقوق حادثه‌دیدگان هیچ مسامحه و ملاحظه‌ای نخواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پس از ارائه گزارش تفصیلی روز سه شنبه در صحن علنی شواری اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس بخش خصوصی گفت: این حادثه تأسف‌بار به نوعی به نماد همدلی مردم، مسئولان و نیز دست اندرکاران دستگاه‌های مختلف با یکدیگر تبدیل شد.

 سید جعفر تشکری هاشمی افزود: لازم می‌دانم از عنایت شهردار  تهران که از اولین لحظات وقوع حادثه با توجه ویژه نسبت به این موضوع دستور رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و مصدومان و انتقال آنها به مراکز فوق تخصصی و تقبل تمام هزینه‌های درمانی  از سوی شهرداری تهران را صادر کردهو شخصاً به عیادت آسیب دیدگان رفتنند.

وی با اشاره به این که دقت نظر و پیگیری مجدانه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اتفاقات و رویدادهای شهری قابل تحسین است، اظهار کرد: نگاه کارشناسی تک تک اعضای شورا نسبت به این موضوع و حساسیت آگاهانه و دلسوزانه نمایندگان پارلمان شهری در این خصوص که به نوعی پشتوانه خدمت‌گزاران مردم در مدیریت شهری است، جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون شهرار تهران با بیان این که مجموعه خدمت‌گزار پلیس انتظامی و به ویژه پلیس راهور و افسران وظیفه شناس پلیس با حضور فوری در محل، نقش انکار ناپذیری در هماهنگی این موضوع داشتند، تصریح کرد: لازم می‌دانم از پرسنل متخصص و نیروهای خدوم اورژانس تهران با مدیریت دهقان‌پور که با اعزام آنی امداد هوایی و آمبولانس به محل، در رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و مصدومان حادثه و انتقال سریع به بیمارستان نقش اساسی داشتند صمیمانه قدردانی نمایم.

 

وی با ذکر این نکته که بیمارستان‌هایی که در اولین لحظات وقوع حادثه و سپس در اعزام مجدد آسیب‌دیدگان به مرکز فوق تخصصی پذیرای این افراد بودند، همکاری بسیار صمیمانه‌ای در این ارتباط داشتند، اضافه کرد: مدیریت و کادر درمانی بیمارستان‌های شهید فیاض بخش (ع)، شریعتی، امام خمینی (ره) مدائن، یاس سفید، حضرت رسول اکرم (ص) و آتیه، بیشترین همکاری را با مدیریت شهری و آسیب دیدگان داشتند.

وی با بیان این که با هیچ عبارتی نمی‌توان به خانواده متوفیان این حادثه تسلیت گفت و جای خالی عزیزان آنها را پُر کرد، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه آرزوی آرامش و آمرزش الهی داشته و برای خانواده‌های این عزیزان بردباری و شکیبایی آرزو داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با تأکید بر این که مدیریت شهری در خصوص تامین ایمنی و حفظ جان مردم سر سوزنی کوتاه نمی‌آید، خاطرنشان کرد: با توجه به این که ساختار فنی اتوبوس واژگون شده باعث تشدید آسیب‌های وارده به مسافران شده، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی به منظور احقاق حقوق حادثه‌دیدگان هیچ مسامحه و ملاحظه‌ای نخواهیم کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس