کد خبر 290964
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

نوه جرج بوش پدر و براد زاده جرج بوش پسر از ایالت تگزاس در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه برنده شد.

سیاستمدار بعدی خاندان بوش کیست؟
به گزارش مشرق، فاکس‌نیوز نوشت: جرج پرسکات بوش، انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه را در ایالت تگزاس برنده شده و راه خود را برای بدست گرفتن یک پست ایالتی و احتمالا مناصب بزرگتر هموار کرد. 

بوش که یک وکیل و دارای تباری لاتینی (از ناحیه مادری) است، فرزند جب بوش، فرماندار سابق فلوریدا، و برادر زاده جرج واکر بوش، رئیس‌جمهور سابق، آمریکا است. وی به آسانی توانست رقیب خود را برای پست کمیسیونر زمین در تگزاس، یک پست قدرتمند که اغلب به عنوان جایگاهی آموزشی برای مناصب بزرگتر در ایالت قلمداد می‌شود، شکست دهد. 

پس از شمارش 3 درصد از آراء، بوش با 75 درصد پیشتاز بود. 

این وکیل که در دالاس زندگی می‌کند دارای مادری آمریکایی-مکزیکی است و اسپانیایی را به خوبی تکلم می‌کند. این امر می‌تواند در تگزاس که جمعیت لاتین‌تبارش در حال افزایش مداوم است، یک مزیت بزرگ قلمداد شود. 

پیوندهای خانوادگی جرج پرسکات بوش باعث شد که مبالغ زیادی برای تبلیغات انتخاباتی خود کسب کند. برخی از جمهوری‌خواهان از اکنون درباره نامزدی احتمالی وی در انتخابات فرمانداری طی چند سال آتی خبر داده‌اند .

اگر بوش برنده انتخابات عمومی شود، یک سناریوی محتمل در ایالتی که دارای تعداد زیادی جمهوری‌خواه است، میراث خانواده بوش را ادامه خواهد داد. از سال 1981 تا سال 2008 دستکم یک نفر از اعضای خانواده بوش در یکی از مناصب ایالتی برگزیده شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس