کد خبر 27645
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰

بر اثر بارندگي‌هاي شب گذشته و امروز ريگان 50 روستاي اين شهرستان در محاصره سيل قرار دارند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در پي بارندگي‌هايي که از سه‌شنبه شب در شهرستان ريگان آغاز و تا صبح امروز ادامه داشت، با توجه به شدت بارندگي تمام سيل‌بندهاي روستاها و شهر ريگان تخريب و سيل در روستاها وارد منازل شده و موجب تخريب منازل خشت و گلي در روستاها شده است.
منصور حسين‌پور، معاون فرماندار ريگان ساعتي پيش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ريگان اظهار داشت: با توجه به سيل امروز در ريگان بيش از 50 روستا در محاصره سيل قرار دارند و آب وارد منازل خشت گلي و غيراستاندارد شده است و بيش از 6 هزار خانوار اکنون بدون سرپناه هستند.
وي افزود: با توجه به زلزله‌هاي اخير در اين شهرستان و خسارت ديدن منازل مسکوني خشت و گلي در صورت نداشتن چادر مردم امشب را به سختي در هواي سرد زمستاني سپري مي‌کنند.
حسين‌پور بيان داشت: ماشين‌هاي سنگين اين شهرستان جوا‌گوي امدادرساني نيستند و در اثر اين سيل بيش از 700 هکتار از مزارع، 300 هکتار از باغ‌ها و يک هزار راس دام تلف شدند.
معاون فرماندار ريگان خاطرنشان کرد: تاکنون تلفات جاني نداشته‌ايم، اما در اثر اين سيل نصف شهر ريگان در زير آب است و تمام راه‌هاي روستايي مسدود شده‌اند.
وي تصريح کرد: هنوز اطلاعي از ساکنان منطق عشايري در دست نيست.
معاون فرماندار ريگان اظهار داشت: در اثر اين بارندگي تمام رودخانه‌هاي اين شهرستان جاري و سيل به 40 درصد آب شهري خسارت وارد کرده است.
خبرهاي تکميلي از سيل ريگان متعاقبا اعلام مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس