کد خبر 271511
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

"رضا پهلوی" بعد از مدت‌ها فرار از حضور در رسانه‌های ضد انقلاب با حضور در برنامه افق صدای آمریکا چنان صحبت‌های ضد و نقیضی کرد که صدای همپالگی‌های خود را نیز درآورد.

به گزارش مشرق به نقل از فرهنگ نیوز، آقای ربع پهلوی در 6 ماهی که از حیات سیاسی شورای به اصطلاح ملی‌اش میگذرد، به دلیل خودکامگی‌های حلقه کوچکش که همه امور را تحت کنترل خود در آورده اند، باعث سلب اعتماد اطرافیانش شده و  صدای همپالگی‌هایش را هم درآورده است.
اما دو شب پیش آقای ربع پهلوی که با حضور در برنامه صدای آمریکا سعی داشت مثل همیشه ادعاهای واهی خود را تکرار کند، در پاسخ سوال غیر منتظره مجری صدای آمریکا که از وی پرسید شما چه اقدام عملی در جهت تامین منافع ملی ایران انجام داده‌اید؟ چنان دستپاچه شد که از پاسخ به سوال مجری صدای آمریکا طفره رفت،  اما با پایان یافتن برنامه موجی از اعتراض همفکران ربع پهلوی در شورای موسوم به ملی که پروژه‌ای شکست خورده بود مواجه شده است.
در جدیدترین اعتراضات اپوزیسیون علیه وی جمعی از همراهان اولیه‌اش در تأسیس شورای به اصطلاح ملی در بیانیه‌ای که به امضای ضدانقلاب‌هایی چون   سوگل آیرم، همایون صدوقی (دبیر شورای عالی)، "فرخ پیرنیا"، "هادی طلاکوب"، "فرهمند کلایه"،"منوچهر شجاعی"، "رامین نیکو"،"علی فرازنده"،"سینا دبستانی"،"علی صالحی پامناری"، "نامدار بقایی یزدی"،"سیاوش آذری"،"امیر عباس فخرآور"،"نیما سعیدی" رسیده عملکرد وی را غیر اخلاقی و خود محور خوانده‌اند.



ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻧﺎﻣﻄﻠﻮﺏ، ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺷکنی‌ها، ﻋﺪﻡ ﺷﻔﺎﻓﻴﺖ، ﺧﻮﺩ ﻣﺤﻮری‌ها، ﻋﺪﻡ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﺣﻘﻮﻕ ﺍﻋﻀﺎی ﺷﻮﺭﺍی ﻋﺎﻟﯽ ﻭ ﺩﻓﺘﺮ ﺳﻴﺎﺳﯽ، ﻋﺪﻡ ﺩﺭک ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﻭ ﭘﻠﻮﺭﺍﻟﻴﺴﻢ، ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺍﺳﺎﻣﯽ ﻏﻴﺮﻭﺍﻗﻌﯽاز جمله تخلفات اشکار و پنهان ربع پهلوی است که صدای همراهانش را در آورده به طوریکه موج انتقاد از شاهزاده پهلوی را در شبکه‌های اجتماعی منسوب به او ایجاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس