کد خبر 258324
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱

در ادامه برنامه‌های تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی ادغام می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، بحث تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت که در دولت دهم جدی گرفته نشده بود، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و همچنین تصدی محمدرضا نعمت‌زاده به طور جد دنبال می‌شود.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین اقدام برای تغییر ساختارها، معاونت توسعه فن‌آوری اطلاعات را حذف کرده و به احتمال زیاد در معاونت برنامه‌ریزی، معاونت توسعه بازرگانی خارجی و یا معاونت صنعتی ادغام می‌کند.
 
همچنین در برنامه وزیر صنعت، ادغام سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی نیز وجود دارد که به زودی ادغام انجام می‌شود و حسن یونس‌سینکی تصدی این سه بخش را به عهده خواهد داشت.
 
به عقیده بسیاری از کارشناسان، با این ادغام همه ابزارهای تنظیم بازار در یک معاونت جمع می‌شود و دیگر اختلاف نظرهایی که در تنظیم بازار وجود دارد، به عهده سازمان‌های دیگر انداخته نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    وزارت بازرگانی منحل شد
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    0 0
    نه ادغام شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس